Jump to content

2019.09.01 Tottenham Hotspur (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faen ta deg Emery. HM7???? Han har farn meg mistet ballen i hver eneste involvering og er elendig i press. Han taper kampen for oss da vi har full kontroll før han kommer inn. 

Han følger ingen løp og rett og slett grusom. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Faen ta deg Emery. HM7???? Han har farn meg mistet ballen i hver eneste involvering og er elendig i press. Han taper kampen for oss da vi har full kontroll før han kommer inn. 

Helt latterlig at han enda er i klubben.. Er faen meg verre enn Mustafi.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, RP7 said:

Faen ta deg Emery. HM7???? Han har farn meg mistet ballen i hver eneste involvering og er elendig i press. Han taper kampen for oss da vi har full kontroll før han kommer inn. 

Han følger ingen løp og rett og slett grusom. 

Xhaka taper denne for oss. Skjerp deg, at mikki ikke har ert godt innhopp betyr ikke at han taper kampen for oss. Det gjorde sveitseren alene, sammen med håpløse Sokratis 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Emery er ferdig. Dette er rett og slett patetisk dårlig. Fy fader han er helt ubrukelig taktisk. Hvordan er det mulig å bomme på inngang til kamp 9 av 10 kamper??

Det skal ikke være mulig å ha et laguttak som låser mulighetene for å endre underveis uten å gjøre bytter. Jeg fatter det bare ikke. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Marius- said:

Xhaka taper denne for oss. Skjerp deg, at mikki ikke har ert godt innhopp betyr ikke at han taper kampen for oss. Det gjorde sveitseren alene

Han tar ut alt driv da han kommer inn. Han mister ballen og følger ikke løp. Da må resten av midtbanen senke seg og vi mister trykket. Willock har bedre fart, høyere frekvens i bena, bedre dribler og mye bedre i press. Hvordan kan man da la være å sette ham inn i den fasen av kampen?

Argumenter med hva som skjer. Du kan holde deg for god til å kommentere på person. 

Link to comment
Share on other sites

Er enig med RP7 her. Mkhi tilfører ingenting positivt til laget i en slik kamp. Det går for treigt og han er ikke aggressiv nok. Hadde vært bedre å hive innpå en av unggutta Willock eller Nelson i mine øyne. Evt Özil, for selv om Mesut ikke tilfører så mye defensivt så tilfører han mye offensivt når vi dominerer så mye som vi gjorde før Mkhi kom inn. 

Link to comment
Share on other sites

Merkverdig, når jeg kommer inn her på forumet etter kamp så skulle man tro at vi hadde en gjeng med udugelige spillere ut på banen
Det er ikke det inntrykket jeg sitter med. 

Joda vi gir Tottene to gavepakker i først omgang, og spesielt den Xhaka forærte Tottene er utilgivelig, og selvsagt er det alt for ineffektivt foran mål, men jeg forstår likevel ikke den negativiteten både ovenfor enkeltspillere og ovenfor Emery som flere her klarer å lire av seg.

For meg er dette et helt annet lag enn det vi så mot slutten av Wengers tid og forsåvidt også det vi så for ett år siden. Selv om det fremdeles gjøres for mange feil, så er det et lag som står på, som ikke gir opp og som ikke lenger blir grepet av panikk når motstander angriper.

Emery er på ingen måte perfekt og han gjør så absolutt feil, men det skremmer meg litt når enkelte av "prinsipp" prøver å finne mest mulig å kritisere han for.

Resultatet er for dårlig, gavepakkene må det bli slutt på, men jeg fatter ikke at det totalt sett er så ille som man kan få inntrykk av når man leser det som blir skrevet her. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Polljen said:

Merkverdig, når jeg kommer inn her på forumet etter kamp så skulle man tro at vi hadde en gjeng med udugelige spillere ut på banen
Det er ikke det inntrykket jeg sitter med. 

Joda vi gir Tottene to gavepakker i først omgang, og spesielt den Xhaka forærte Tottene er utilgivelig, og selvsagt er det alt for ineffektivt foran mål, men jeg forstår likevel ikke den negativiteten både ovenfor enkeltspillere og ovenfor Emery som flere her klarer å lire av seg.

For meg er dette et helt annet lag enn det vi så mot slutten av Wengers tid og forsåvidt også det vi så for ett år siden. Selv om det fremdeles gjøres for mange feil, så er det et lag som står på, som ikke gir opp og som ikke lenger blir grepet av panikk når motstander angriper.

Emery er på ingen måte perfekt og han gjør så absolutt feil, men det skremmer meg litt når enkelte av "prinsipp" prøver å finne mest mulig å kritisere han for.

Resultatet er for dårlig, gavepakkene må det bli slutt på, men jeg fatter ikke at det totalt sett er så ille som man kan få inntrykk av når man leser det som blir skrevet her. 

 

Du sier noe - denne andreomgangen var rå.

 

Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, Polljen said:

Merkverdig, når jeg kommer inn her på forumet etter kamp så skulle man tro at vi hadde en gjeng med udugelige spillere ut på banen
Det er ikke det inntrykket jeg sitter med. 

Joda vi gir Tottene to gavepakker i først omgang, og spesielt den Xhaka forærte Tottene er utilgivelig, og selvsagt er det alt for ineffektivt foran mål, men jeg forstår likevel ikke den negativiteten både ovenfor enkeltspillere og ovenfor Emery som flere her klarer å lire av seg.

For meg er dette et helt annet lag enn det vi så mot slutten av Wengers tid og forsåvidt også det vi så for ett år siden. Selv om det fremdeles gjøres for mange feil, så er det et lag som står på, som ikke gir opp og som ikke lenger blir grepet av panikk når motstander angriper.

Emery er på ingen måte perfekt og han gjør så absolutt feil, men det skremmer meg litt når enkelte av "prinsipp" prøver å finne mest mulig å kritisere han for.

Resultatet er for dårlig, gavepakkene må det bli slutt på, men jeg fatter ikke at det totalt sett er så ille som man kan få inntrykk av når man leser det som blir skrevet her. 

 

Vi gjorde i første omgang alt vi kunne for å følge opp marerittene med Wenger. Straffe til Kane er obligatorisk. Stiller til start mot et frynsete Tottenham med xhaka som vår mann på midten. Det blir for dårlig Polljen.  Han får garantert starte i neste kamp også.

Sterkt å komme tilbake etter å ha ligget under med to mål , flere spillere som fremstår meget bra. Men , v i vinner ikke med Xhaka og Mikki . Emery må opp flere hakk taktisk. 

Vi var overlegne i 2 omgang , men vi kan bedre. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Polljen said:

Merkverdig, når jeg kommer inn her på forumet etter kamp så skulle man tro at vi hadde en gjeng med udugelige spillere ut på banen
Det er ikke det inntrykket jeg sitter med. 

Joda vi gir Tottene to gavepakker i først omgang, og spesielt den Xhaka forærte Tottene er utilgivelig, og selvsagt er det alt for ineffektivt foran mål, men jeg forstår likevel ikke den negativiteten både ovenfor enkeltspillere og ovenfor Emery som flere her klarer å lire av seg.

For meg er dette et helt annet lag enn det vi så mot slutten av Wengers tid og forsåvidt også det vi så for ett år siden. Selv om det fremdeles gjøres for mange feil, så er det et lag som står på, som ikke gir opp og som ikke lenger blir grepet av panikk når motstander angriper.

Emery er på ingen måte perfekt og han gjør så absolutt feil, men det skremmer meg litt når enkelte av "prinsipp" prøver å finne mest mulig å kritisere han for.

Resultatet er for dårlig, gavepakkene må det bli slutt på, men jeg fatter ikke at det totalt sett er så ille som man kan få inntrykk av når man leser det som blir skrevet her. 

 

Hvordan kan man velge er lag uten mulighet til å endre formasjon? Arsenal er ikke på i det hele tatt i 1. omgang nøler og gjør feil som aldri skal gjøres på dette nivået. Han setter inn HM7 som ikke har prestert på mange mnd foran en spiller som Willock som har vist enormt denne sesongen. Da kampen står og vipper og Arsenal har alt trykk så kommer det to bytter. Laca signaliserer at han må ut og i stedet velger han å ta ut en spiller som kan bekle indreløperrolle og holding midfield. Beholder Laca i 2 min og setter inn en spiller uten tempo. 

Jeg ser ingen plan, jeg ser ingen formasjon som sitter og jeg ser utrolig lite fremgang. 

Pepe, Laca, Auba, Ceballos og Guendouzi styrer alt der uten. Hvordan er det mulig å starte uten en formasjon som får frem det beste hos alle spillerne?

For meg har Liverpool og Spurs vært eksamen for Emery. Det vil definere mye av sesongen. For meg så strøk han taktisk i begge kamper. 

Gavepakkene kommer som følge av manglende organisering og panikk. Laget var overhode ikke balansert i første omgang. 

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, RP7 said:

Han tar ut alt driv da han kommer inn. Han mister ballen og følger ikke løp. Da må resten av midtbanen senke seg og vi mister trykket. Willock har bedre fart, høyere frekvens i bena, bedre dribler og mye bedre i press. Hvordan kan man da la være å sette ham inn i den fasen av kampen?

Argumenter med hva som skjer. Du kan holde deg for god til å kommentere på person. 

Mikki hadde ingen bra inntreden som vanlig. Jeg har argumentert at han kan fungere som innhopp. Ikke i denne kampen nei, absolutt ikke. Skjerpe seg ble sagt litt i affekt da jeg mener xhaka absolutt ble vår værste. Han ville også gjort ethvert innhopp i den posisjonen dårlig når han ikke orka løpe lenger. Man så jo også hvor  mange frispark han prestere å lage på slutten. Beklager om du mente jeg gikk på person, da jeg var såpass forbanna på xhaka igjennom hele kampen.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Jeg sier ikke at dette er godt nok, men jeg sitter med en følelse når jeg leser enkelte innlegg at dette nærmest er dårligere enn under Wengers siste sesonger.

Jeg er ikke uenig når det gjelder Xhaka, men totalt sett så begynner en skeptiker som undertegnede å bli noe optimistisk igjen etter mange sesonger som pessimist. D.v.s. helt til jeg blir fortalt her hvor elendige vårt lag og vår hovedtrener egentlig er!!

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...