Jump to content

2019.09.01 Tottenham Hotspur (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Just now, RP7 said:

Sjanseløst uttak igjen. En midtbane hvor Guendouzi skal være den kreative og ingen mulighet til å legge om formasjon. Herregud. 

Begynner å stusse ganske greit på Emery jeg også nå. Det er umulig å kunne "gjette" på hva han stiller med eller ikke. Han vet ikke hvem som er sine beste spillere, hva som er sin beste formasjon osv. osv.

Ganske spesielt.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Stefanb said:

Begynner å stusse ganske greit på Emery jeg også nå. Det er umulig å kunne "gjette" på hva han stiller med eller ikke. Han vet ikke hvem som er sine beste spillere, hva som er sin beste formasjon osv. osv.

Ganske spesielt.

Kaos. Han tror han kan out-smarte alle og ender med svarteper selv

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Kaos. Han tror han kan out-smarte alle og ender med svarteper selv

Begynner å bli enig med deg. 

Ser ingen identitet eller fasong i spillet vårt. Den første sesongen var "OK" slik sett, fordi det var mye av Wenger som hang igjen + store endringer som trengte tid for å implementeres, men nå har han hatt en sesong i PL bak seg, tre overgangsvinduer og ganske mye tillit. Allikevel så virker det som om det er på "måfå" at han velger lag og taktikk. Vi har ingen kontringstaktikk, ei heller ballbesittelse osv. Det er rett og slett bare ræva.

Edit:

Så lenge Emery fortsetter å gi Xhaka klippekort så kommer jeg til å rive meg i håret hver gang vi spiller kamp. Xhaka og Guendouzi fungerer ikke sammen på midtbanen, og Guendouzi er mer mobil enn Xhaka, så da ser jeg ingen grunn til å starte Xhaka over han.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...