Jump to content

2019.08.24 Liverpool (B)


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, sas2002 said:

Diskuterer ikke vi pool kampen her fortsatt?  Da får vi lage ny tråd før spurs kampen så skal du få forklaringen

Sorry kompis. er lei for at jeg prøvde å forstå hva du mente. Det er neimen ikke lett.

Det er @Polljen som er ansvarlig for å lage nye tråder, siden ingen i verden er flinkere enn han til akkurat dette.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

18 hours ago, Marius- said:

Mane kom vel tilbake senere enn han? Og han har vel spilt hver pl kamp til nå. Kjøper ikke helt den. Men la oss håpe han snart starter fast. 

Folk er forskjellig og har forskjellige behov for fysisk restitusjon. Kan godt hende at Manes tidlige inntog i kampprogrammet straffer seg rundt juletider. 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Ben Elfen said:

Sorry kompis. er lei for at jeg prøvde å forstå hva du mente. Det er neimen ikke lett.

Det er @Polljen som er ansvarlig for å lage nye tråder, siden ingen i verden er flinkere enn han til akkurat dette.

Siden @Ben Elfen er så sær på hvilke tråder han vil diskutere noe i, så få jeg vel lage en ny tråd i løpet av dagen  😋................ hadde i utgangspunktet tenkt å vente ett par dager.

 

EDIT:

Beklager @Ben Elfen, når jeg leser innleggene på nytt, så var det visst nok ikke du som var SÅ "sær" 🙄

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Polljen said:

Siden @Ben Elfen er så sær på hvilke tråder han vil diskutere noe i, så få jeg vel lage en ny tråd i løpet av dagen  😋................ hadde i utgangspunktet tenkt å vente ett par dager.

 

EDIT:

Beklager @Ben Elfen, når jeg leser innleggene på nytt, så var det visst nok ikke du som var SÅ "sær" 🙄

Synes heller ikke jeg var sær 😂😂😂😂. Man kan kalle meg mye, men sjelden sær er treffende

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Folk er forskjellig og har forskjellige behov for fysisk restitusjon. Kan godt hende at Manes tidlige inntog i kampprogrammet straffer seg rundt juletider. 

Tvilsomt... Ikke blir de skadd, og i form er den trioen der hele sesongen. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...