Jump to content

2019.08.17 Burnley (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

39 minutes ago, Marius- said:

Ceballos er kongen utpå der. Skulle likt torreira inn med han, da jeg tror de to er dynamitt

 

 

9 minutes ago, elx said:

Har kun en ting å si, og det er at Ceballos er faen meg syk!

Ceballos bør nå være et av de første navnene Emery skriver ned når han skal ta ut de elleve som skal starte kamper fremover

 

29 minutes ago, Marius- said:

Trodde Pepe skulle bli vår etterlengtede kant, nå spiller han mer i midten enn på siden

Slik vi spiller så har vi egentlig ikke rene kantspillere, vi har en offensiv rekke som ofte bytter posisjoner. Pepe viste ikke allverden i dag, men han viser noen små glimt som tilsier at dette kan bli riktig bra utover når han bare får spilt seg i form. Starter Pepe mot Pool, tvilsomt, men jeg tror det kan bli svært så artig med Laca, Auba og Pepe utover høsten.

Generelt sett så er jeg godt fornøyd med det laget som startet i dag. Luiz burde passet mann ved målet i mot, men alt i alt gjør han en grei kamp.
Aller viktigst for meg i dag var at vi fikk se et lag der absolutt alle jobbet for hverandre, og det er noe vi ikke har fått sett alt for mye .

Neste helg på Anfield er Pool favoritter, og det er for så vidt greit for meg. Det blir en kamp der det enten går til helvete for oss eller en kamp der vi kommer til å overraske noe voldsomt....... tror jeg.

PS!! Ikke for å være "stygg" med en av våre, men hvem savnet Xhaka i dag??

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...