Jump to content

Stefanb

Recommended Posts

Navn: David Luiz Moreira Marinho.
Født: 22. april, 1987. Duadena, Brasil.
Tidligere klubber: Benfica, Chelsea, Paris Saint-Germain, Chelsea
Prislapp: Ca 100. millioner NOK

Velkommen skal du være David. Alltid syntes du var en kødd, men nå er du vår kødd. Lykke til, håper du blir en suksess!

SM1_2321_2019080873104877.JPG?itok=CkS7h

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 minutes ago, antonius_blok said:

Går vel inn og blir vår beste midtstopper med grei margin?

Samarbeidet mellom Luiz og Sokratis har virket positivt så langt synes jeg. Målet til Burnley mister Luiz Barnes et lite sekund, men at ballen i det hele tatt skal skifte retning i Sokratis på den måten er mer uflaks enn udyktighet i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er totalt sett godt fornøyd med det Luiz leverte mot Burnley, men uavhengig av om pasningen var genial eller om Arsenal var uheldig med at ballen var innom et gresk ben så mener jeg at Luiz var feilplassert i den situasjonen. Der var få andre Burnley spillere å passe på i det området, så Luiz burde vært mer oppmerksom på deres målscorer. 

Totalt sett en absolutt godkjent kamp fra vår nye stopper, men med et lite skår som til slutt ikke fikk noen poengbetydning. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
18 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg håper vi forlenger kontrakten til David Luiz. Han er en veldig god rotasjonsspiller å ha i troppen. Gjør noen feil på veien, men gjemmer seg aldri. Han får mye skryt for sin rolle i garderoben og på treningsfeltet. Det er uvurderlig, med en ung tropp. 

Enig, så lenge det fortsetter med ettårsforlengelser evt max 2 år.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
×
×
  • Create New...