Jump to content

Kieran Tierney


Stefanb

Recommended Posts

Navn: Kieran Tierney
Født: 5. juni, 1997. Douglas, Isle of Man (Skottland).
Tidligere klubber: Celtic
Prislapp: Ca 250. millioner NOK

Utrolig fornøyd med dette kjøpet! Hva jeg har hørt og selv sett så tror jeg dette blir et kjøp tilsvarende hva Sagna var. En utrolig solid og potensielt en av de beste venstrebackene i ligaen. Velkommen skal du være Kieran!

SM1_2156_20190808115527623.JPG?itok=ZDTB

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tierneys lagkamerat på det skotske landslaget(Armstrong) skal ha testet positivt på covid-19. Tierney(sammen med en annen spiller) skal da selvisolere i 14 dager, noe som gjør at han mister Skottlandkampen mot Israel i morgen og mest sannsynlig også kampen vår mot City 17. oktober.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
1 hour ago, Simbad said:

Jeg venter på ESR, Lokonga og White. Da begynner sommeren å se veldig lovende ut. 

Jeg sliter å skjønne hva vi skal med White. Det bør bety at Arteta har tenkt å kvitte seg med en. Det er egentlig ingen jeg ønsker å selge av de vi har i troppen. En av Chambers, Holding eller Saliba er vel da på vei ut. Jeg liker ikke dette 

Link to comment
Share on other sites

Tar gladelig i mot enhver spiller som er bedre en de vi allerede har. Chambers og Holding har hatt blandede prestasjoner i vår drakt. Begge skal ha det at de i senere tid har levert bra spill. Skal vi være fornøyd med det eller skal vi prøve å få inn folk som holder et enda høyere nivå ? Jeg tar det for gitt at White er en meget bra spiller når Arteta er villig til å gi så mye for en spiller.

Har vært mye rart rundt Saliba , som sist sesong ikke var klar for vårt øverste nivå i følge Arteta. Han reiser til ny klubb i Frankrike og blir månedens spiller på første forsøk. Nå skal han fortsatt være på utlån etter hva jeg forstår. Hvorfor vil ikke Arteta ta ham tilbake hvis han leverer så bra spill som mange skal ha det til ? Grunnen er kanskje at Arteta ikke har troen på ham i det hele tatt og enden på visa er at vi selger Saliba uten at han har spilt en eneste kamp for oss. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg sliter å skjønne hva vi skal med White. Det bør bety at Arteta har tenkt å kvitte seg med en. Det er egentlig ingen jeg ønsker å selge av de vi har i troppen. En av Chambers, Holding eller Saliba er vel da på vei ut. Jeg liker ikke dette 

Enhver reell oppgradering av troppen er etter min mening positivt, også om det eventuelt skulle medføre at en eller flere av mine "favoritter" i laget må  forlate klubben.

Jeg har stor forståelse for at noen ikke liker å selge spillere de har sansen for, men for meg er det laget som er viktigst, ikke eier, manager eller enkeltspillere.

Så kan man selvsagt diskutere om det er spillere vi har, og kun de "som er laget”.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Polljen said:

Enhver reell oppgradering av troppen er etter min mening positivt, også om det eventuelt skulle medføre at en eller flere av mine "favoritter" i laget må  forlate klubben.

Jeg har stor forståelse for at noen ikke liker å selge spillere de har sansen for, men for meg er det laget som er viktigst, ikke eier, manager eller enkeltspillere.

Så kan man selvsagt diskutere om det er spillere vi har, og kun de "som er laget”.

Jeg er enig med @Tapapa. Jeg skjønner ikke hvorfor vi forsterker i forsvar - vårt sterkeste ledd. Vi var et av lagene som slapp inn færrest mål i sesongen som var. Kan det være at Arteta mener at vårt forsvar ikke skaper nok fremover fra forsvaret og kjøper inn en spillende forsvarer? Ikke vet jeg. 
 

det keg vet derimot (eller antar da) er st vi ikke har ubegrenset med penger. Jeg ville ha brukt energien på å hente inn spillere på andre plasser

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...