Jump to content

2019.08.11 Newcastle United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 117
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

3 minutes ago, Stefanb said:

Ganske utrolig at Newcastle så langt ikke har fått et eneste gult kort.

ENDA mer utrolig er at Mikhitaryan fortsatt er på banen. Helt sjukt.

Det er bare latterlig. De burde hatt 3 (de har fått ett for diving, ikke medregnet)

 

bestiller forøvrig ett Pepe mål. Hadde vært fantastisk 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

I forkant av kampen så skrev jeg at jeg ville være fornøyd med 3 poeng uansett hvilket spill laget viste, så derfor kan jeg ikke annet enn å si meg fornøyd.

Er dette godt nok når vi møter Pool og Tottene, så absolutt ikke, men dette er en viktig start på sesongen.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Gunners77 said:

Niles har vert god, artig å se på. Vet aldri hva du får.

 

9 minutes ago, Marius- said:

Det er ganske så riktig. Han kan plutselig finne på diverse. Men vært veldig god idag

Men Niles bør få forbud mot tilbakespill, han har tydeligvis null kontroll på hvor målvakt er når han skal spille bakover 😜

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Polljen said:

I forkant av kampen så skrev jeg at jeg ville være fornøyd med 3 poeng uansett hvilket spill laget viste, så derfor kan jeg ikke annet enn å si meg fornøyd.

Er dette godt nok når vi møter Pool og Tottene, så absolutt ikke, men dette er en viktig start på sesongen.

Sant nok. Blir ikke samme lag mot de nevnte heller

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners77 said:

Ingen god kamp men vi vinner borte med mange nye spillere. Ser lyst ut når vi ser benken, skader, mafiaproblemer og skader.

Håper den deler blir raskt avklart. Vi kan ikke ha det slikt. Ellers mener jeg de yngste holder nivået fint. 

Link to comment
Share on other sites

For meg så var det vel kanskje Willock som imponerte mest i dag. Nelson var grei han også, men i dag var det ikke han som imponerte meg mest av unggutta.
Synes også at "piffen" gikk litt ut av laget etter at våre to unge ble byttet ut, det var ikke all verdens som ble vist av Ceballos og Pepe. Nå klager jeg ikke på byttene, for det er svært viktig å få disse to spillerne i gang. 

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Samtidig må vi ta med oss at vi ikke slapp inn, det var forferdelige spilleforhold (ikke noe Arsenal liker), det var sesongåpning, og Newcastle uten dårligere opplevelser så langt i sesongen. Mye positivt her, jeg tror vi hadde  hatt mer å pushe på med om nødvendig. 

Link to comment
Share on other sites

3 positive:

- Ingen mål i mot

- Forsvaret uten tabber 

- Auba scorer  

3 negative:

- laguttaket med HM7

- Ceballos klarer ikke å drive opp et elendig balltempo

- gir bort kampen de siste 10

 

3 poeng det eneste som betyr noe

 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Polljen said:

I forkant av kampen så skrev jeg at jeg ville være fornøyd med 3 poeng uansett hvilket spill laget viste, så derfor kan jeg ikke annet enn å si meg fornøyd.

Er dette godt nok når vi møter Pool og Tottene, så absolutt ikke, men dette er en viktig start på sesongen.

Viktig seier for laget dette her. Borte forbannelsen brutt i første kamp og ingen baklengs. At Newcastle ikke hadde så mye å komme med er uvesentlig . Vi vet vi vil få tøffere motstand , men vi er i gang på en positiv måte. Ungguttene gjorde jobben sin , det samme med forsvaret. Hvis ikke vi får solgt Mikki så må hans neste kamp bli i liga cupen. Han sørget selv for dette i dag , men en mer eller mindre elendig kamp.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...