Jump to content
Polljen

2019.07.06 - 2019.07.28 Pre-season

Recommended Posts

Utenlandsk media da? For de nasjonale glimrer med sitt fravær, vi møtte tross alt ikke tranmere eller Leeds. ;)

Ellers er det jo bare en treningskamp, og man bør ikke legge for mye i resultatet. Men innsatsen så bra ut i den oppsummeringsvideoen jeg så. 

Bakover mye groms som vanlig. Main.niles er grusom 1 mot 1 og er ikke noe forvarspiller. Mustafi følger ikke Lewa på målet. Spillemessig helt på høyde mot et reserveprega Bayern. Nå gjelder det å få inn nye fjes.

3 hours ago, Verminator5 said:

Nketiah ble matchvinner. Han trenger all den selvtilliten han kan få, etter mye stang ut i fjor.

En liten videosnutt av Nketiah fra gårsdagens kamp. Finter først Süle inn i en annen dimensjon, for deretter å feie gulvet med Kimmich. 

https://www.planetfootball.com/videos/watch-eddie-nketiah-torments-sule-then-smashes-kimmich-off-pitch/

1 hour ago, Verminator5 said:

En liten videosnutt av Nketiah fra gårsdagens kamp. Finter først Süle inn i en annen dimensjon, for deretter å feie gulvet med Kimmich. 

https://www.planetfootball.com/videos/watch-eddie-nketiah-torments-sule-then-smashes-kimmich-off-pitch/

Her ventet jeg å se noe saftig. Dette var da ikke noe spesielt - men jeg har trua på Nketiah. 

48 minutes ago, Ben Elfen said:

Her ventet jeg å se noe saftig. Dette var da ikke noe spesielt - men jeg har trua på Nketiah.  

Not me. Ser ikke noe spesielt i denne gutten. Han kan sikkert bli en god målskårer i divisjonen under. Scoringen mot Bayern var av det mer heldige slaget.

16 minutes ago, Tapapa said:

Not me. Ser ikke noe spesielt i denne gutten. Han kan sikkert bli en god målskårer i divisjonen under. Scoringen mot Bayern var av det mer heldige slaget.

Da er du blind, no offense :P

Han er sulten. Veldig sulten. Klippet av han er mer det at han er fysisk veldig sterk til tross for å være ganske spinkel. Han har fart, styrke, teknikk og ikke minst er han en skuddvillig spiss.

Jeg har veldig troa på han.

1 hour ago, Ben Elfen said:

Konteksten har jo noe å si, da det er tyske landslagsspillere han her utspiller. Det var grunnlaget for at klippet imponerte meg.

1 hour ago, Stefanb said:

Da er du blind, no offense :P

Han er sulten. Veldig sulten. Klippet av han er mer det at han er fysisk veldig sterk til tross for å være ganske spinkel. Han har fart, styrke, teknikk og ikke minst er han en skuddvillig spiss.

Jeg har veldig troa på han.

Jeg ble veldig offended 😀

Ingenting gleder meg mer enn at egne unggutter slår igjennom på a-laget. Jeg blir kjempefornøyd om han motbeviser meg.

For meg virker han krampaktig når han kommer til sjanser, han vil nærmest for mye. Jeg så bare klippet raskt på jobb. På meg virket det som om han løp inn i offside, men ble reddet av at en forsvarsspiller panisk løper inn foran og opphever offsiden. Avslutningen burde være enkel, man han klønete det til og er heldig som får den i mål. 

Min konklusjon var, elendig forsvarsarbeid, heldig avslutning.