Jump to content

2019.07.06 - 2019.07.28 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Utenlandsk media da? For de nasjonale glimrer med sitt fravær, vi møtte tross alt ikke tranmere eller Leeds. ;)

 

Ellers er det jo bare en treningskamp, og man bør ikke legge for mye i resultatet. Men innsatsen så bra ut i den oppsummeringsvideoen jeg så. 

Link to comment
Share on other sites

Bakover mye groms som vanlig. Main.niles er grusom 1 mot 1 og er ikke noe forvarspiller. Mustafi følger ikke Lewa på målet. Spillemessig helt på høyde mot et reserveprega Bayern. Nå gjelder det å få inn nye fjes.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Nketiah ble matchvinner. Han trenger all den selvtilliten han kan få, etter mye stang ut i fjor.

En liten videosnutt av Nketiah fra gårsdagens kamp. Finter først Süle inn i en annen dimensjon, for deretter å feie gulvet med Kimmich. 

https://www.planetfootball.com/videos/watch-eddie-nketiah-torments-sule-then-smashes-kimmich-off-pitch/

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

En liten videosnutt av Nketiah fra gårsdagens kamp. Finter først Süle inn i en annen dimensjon, for deretter å feie gulvet med Kimmich. 

https://www.planetfootball.com/videos/watch-eddie-nketiah-torments-sule-then-smashes-kimmich-off-pitch/

Her ventet jeg å se noe saftig. Dette var da ikke noe spesielt - men jeg har trua på Nketiah. 

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Ben Elfen said:

Her ventet jeg å se noe saftig. Dette var da ikke noe spesielt - men jeg har trua på Nketiah.  

Not me. Ser ikke noe spesielt i denne gutten. Han kan sikkert bli en god målskårer i divisjonen under. Scoringen mot Bayern var av det mer heldige slaget.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Tapapa said:

Not me. Ser ikke noe spesielt i denne gutten. Han kan sikkert bli en god målskårer i divisjonen under. Scoringen mot Bayern var av det mer heldige slaget.

Da er du blind, no offense :P

Han er sulten. Veldig sulten. Klippet av han er mer det at han er fysisk veldig sterk til tross for å være ganske spinkel. Han har fart, styrke, teknikk og ikke minst er han en skuddvillig spiss.

Jeg har veldig troa på han.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Her ventet jeg å se noe saftig. Dette var da ikke noe spesielt - men jeg har trua på Nketiah. 

Konteksten har jo noe å si, da det er tyske landslagsspillere han her utspiller. Det var grunnlaget for at klippet imponerte meg.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Da er du blind, no offense :P

Han er sulten. Veldig sulten. Klippet av han er mer det at han er fysisk veldig sterk til tross for å være ganske spinkel. Han har fart, styrke, teknikk og ikke minst er han en skuddvillig spiss.

Jeg har veldig troa på han.

Jeg ble veldig offended 😀

Ingenting gleder meg mer enn at egne unggutter slår igjennom på a-laget. Jeg blir kjempefornøyd om han motbeviser meg.

For meg virker han krampaktig når han kommer til sjanser, han vil nærmest for mye. Jeg så bare klippet raskt på jobb. På meg virket det som om han løp inn i offside, men ble reddet av at en forsvarsspiller panisk løper inn foran og opphever offsiden. Avslutningen burde være enkel, man han klønete det til og er heldig som får den i mål. 

 

Min konklusjon var, elendig forsvarsarbeid, heldig avslutning. 

Link to comment
Share on other sites

On ‎7‎/‎18‎/‎2019 at 6:02 PM, Tapapa said:

Jeg ble veldig offended 😀

Ingenting gleder meg mer enn at egne unggutter slår igjennom på a-laget. Jeg blir kjempefornøyd om han motbeviser meg.

For meg virker han krampaktig når han kommer til sjanser, han vil nærmest for mye. Jeg så bare klippet raskt på jobb. På meg virket det som om han løp inn i offside, men ble reddet av at en forsvarsspiller panisk løper inn foran og opphever offsiden. Avslutningen burde være enkel, man han klønete det til og er heldig som får den i mål. 

 

Min konklusjon var, elendig forsvarsarbeid, heldig avslutning. 

Så Bayern har de samme problemene som oss da?

Link to comment
Share on other sites

Det som er tragisk er å se Mustafi nok en gang. Fy faen han er så jævla idiot. Prøver å bryte foran, og driter seg ut gang på gang. Har skapt 3 alene med keepersituasjoner for Fiorentina nå alene fordi han prøver seg på dumme ting.

Få han til helvete ut av klubben!

PS: En annen ting som er dritt er at vi spiller med 5 bak igjen. Trodde vi var ferdig med det drittet.

Link to comment
Share on other sites

Nok en bra kamp av Arsenal. Nkethia fortsetter å spille bra. Øzil får pluss i margen for den tiden han var innpå. Kanskje han kan finne tilbake til gamle takter. På minus siden er vår alles  kjære Mustafi og Monreal. Det bare  må bedre spillere inn for de ellers så vet vi hva vi har i vente når alvoret starter.

Link to comment
Share on other sites

Grei gjennomkjøring. Spennende talenter vi har på gang! Nelson i store perioder ganske anonym, men det er tydelig at den gutten har store kvaliteter. Håper mentaliteten står i stil. Saka har også mange fine kvaliteter, men forståelig nok litt mer uferdig. Nketiah tar selvsagt overskriftene. En typisk poacher. Det isolert sett beste hadde vell vært å sendt han på lån til championship, men grunnet våre trykkende behov for å bruke midler på andre posisjoner, er jeg igrunn enig ifht å ha Eddie som et tredjevalg der fremme. Artig å se Olayinka og Burton også. 

Jenkinson mener jeg bør bort for å frigjøre den lønningsposten. Fin fyr, pliktoppfyllende og løper mye. Men har vell egentlig stått på stedet hvil siden han kom, og med Hector og Niles på høyresida er vi godt forspent. 

Så var det treere bak da.. Jeg liker Monreal godt, men igår gjør han mye rart og kanskje begynner alderen å innhente han? Mustafi er det bare trist å se på. Prestasjonene og kritikken ifjor virker å ha påvirket han, og tilsynelatende har han ikke psyken til å reise seg. Rett og slett hårreisende forsvarsspill fra han ved flere anledninger i natt. Chambers er jeg usikker på om er/blir god nok, men vi bør heller selge Mustafi enn Chambers i mine øyne. Om vi i det hele tatt kan tillate oss å selge en stopper etter den utrolig ubelelige og triste Koscielny-gate.... 

Siste 30 minuttene var undertegnedes øyelokk fryktelig tunge dessverre, så har ikke allverdens grunnlag for å bedømme de som spilte da, men moro at lovende Willoch fikk seg en kasse. Håper på noen signeringer i dagene som kommer nå! Måtte det bli en stopper til utenom Saliba🙌

Edited by Bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2019 at 1:06 AM, Stefanb said:

Det som er tragisk er å se Mustafi nok en gang. Fy faen han er så jævla idiot. Prøver å bryte foran, og driter seg ut gang på gang. Har skapt 3 alene med keepersituasjoner for Fiorentina nå alene fordi han prøver seg på dumme ting.

Få han til helvete ut av klubben!

PS: En annen ting som er dritt er at vi spiller med 5 bak igjen. Trodde vi var ferdig med det drittet.

Jeg er sannsynligvis kilden til at man her på forumet tror at vi "konsekvent" skal spille med en firer bak kommende sesong. Dessverre så var det nok slik at jeg feiltolket et "utsagn" fra Emery, eller kanskje mer sannsynlig at artikkelforfatter i den artikkelen jeg hentet påstanden i fra feiltolket eller diktet opp utsagn fra Emery.

Jeg har nylig forstått det slik at laget også i kommende sesong kommer til å variere mellom to og tre stoppere (men ikke ta det som en fasit fra min side 😉)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...