Jump to content

2019.05.09 Valencia (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, RP7 said:

Jeg har sett uendelig mye fotball og det er derfor jeg ikke skjønner Emerys tankegang. Dagens fotball handler om å fremprovosere balltap og feil hos motstander for deretter stupe i angrep og skape ubalanse. Vi er sammen med Chelsea et av få lag på øvre halvdel i PL som ikke er i stand til dette. Presset er en og en, det er lange avstander i laget både i offensivt og defensivt. Vi slipper motstander til veldig mange sjanser og det skapes lite annet enn ved enkeltspillere. 

Slike kamper lever et eget liv, men en grunntanke og et kollektivt spill bør man likevel ha. 

Resultatet i dag blir bra, men jeg fastholder at prestasjonen er dårlig. 

Fremdeles dårlig prestasjon? Tror du kommer til kort

Link to comment
Share on other sites

Nydelig, mye bedre enn frykta. Syntes kampen idag var rett og slett resultat av en vilje jeg vil se oftere. Litt hjulpet av ett lag som ikke legger seg bakpå og kun kjører brudd. 

Finale er finale, B finale eller ikke. Gevinsten er CL! 

Link to comment
Share on other sites

Dette så ut til å bli en kamp hvor det kunne  gå veldig galt innledningsvis. Men , vi spiller oss gradvis inn i kampen og takk gudene for at vi har Auba og Laca. Flere andre spilte seg også opp etter hvert. 

RP7 sier at resultatet blir bra , men prestasjonen dårlig. Det er jeg ikke enig i. Syntes de har snudd dette til en bra prestasjon. Laget har fått voldsomt med kritikk senere tid , men dette var et løft igjen.

Nok en gang har vi slått ut et bra lag i europa. Men , hjemme så sliter vi i PL.  Taper mot Palace og uavgjort mot Brighton , men vi slår Napoli og Valencia. Blir ikke så klok på dette laget 🙂

Nå er det vel bare til å stille med U23 i Burnley 🙂 Skal ikke ha en jævlig skade nå før finalen.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Fremdeles dårlig prestasjon? Tror du kommer til kort

Tro hva enn du måtte ønske:-)

Jeg syns ikke dette laget presterer på det nivået de bør ut ifra talentet og spillerne som er i klubben. Jeg ser ikke fremgang og jeg ser ikke en rød tråd i spillet. Det enkleste i fotball er innsats og kollektivt press. Det er til tider fraværende og spillerne virker frustrerte. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Tro hva enn du måtte ønske:-)

Jeg syns ikke dette laget presterer på det nivået de bør ut ifra talentet og spillerne som er i klubben. Jeg ser ikke fremgang og jeg ser ikke en rød tråd i spillet. Det enkleste i fotball er innsats og kollektivt press. Det er til tider fraværende og spillerne virker frustrerte. 

Ja, du må selvsagt ha din mening. Men kvelden ikveld er ikke dagen å sette pekerfingeren på det du her nevner. De andre kampene i pl har du ett poeng. Men ikke ikveld, som du selv poengterte 

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Ja, du må selvsagt ha din mening. Men kvelden ikveld er ikke dagen å sette pekerfingeren på det du her nevner. De andre kampene i pl har du ett poeng. Men ikke ikveld, som du selv poengterte 

Frem til 1-1 er vi ikke i nærheten og Rodrigo er veldig nære å sette 2-0. Aubas scoring snur alt, frem til det blir Arsenal mer eller mindre utspilt. 1-2 etter en god enkeltmannsprestasjon og Valencia vet at det er kjørt. Det preger matchen. 

Resultatet er bra, prestasjonen frem til 1-2 svak. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...