Jump to content

2019.05.09 Valencia (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

Just now, Ray1955 said:

Men ikke design-klærne og frisyren hans 🙂

Nei, klærne og frisyren kan han legge igjen på sykehuse/rehabiliterings senteret.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Herregud dette laget er svakt. 

Hvordan er det mulig å aldri klare å sette et press? Alle stopper 1-2 m unna motspiller som kan stoppe og vente ut arsenalspillerne som er i ingenmannsland. Skulle tro de trente på skyggefotball. Vi er faen meg i ferd med å gi bort kampen igjen. Jeg blir fullstendig gal av Emery. Det er vondt å se et så godt fotballag fullstendig mangle eget kollektivt angreps og forsvarsspill. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Herregud dette laget er svakt. 

Hvordan er det mulig å aldri klare å sette et press? Alle stopper 1-2 m unna motspiller som kan stoppe og vente ut arsenalspillerne som er i ingenmannsland. Skulle tro de trente på skyggefotball. Vi er faen meg i ferd med å gi bort kampen igjen. Jeg blir fullstendig gal av Emery. Det er vondt å se et så godt fotballag fullstendig mangle eget kollektivt angreps og forsvarsspill. 

Du fortsetter i samme gate selv om vi leder 3-5 med 20min igjen. Ting er ikke som de skal med laget men slike kamper lever egne liv. Det burde du vite om du har sett litt Fotball. Valencia slipper sjelden mål inn.

 

der satt den igjen 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...