Jump to content

2019.05.09 Valencia (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 268
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg skjønner ikke formasjonen og jeg forstår ikke at laget er så dårlig i press. Ekstremt lite gjenvinningen og fremprovoserer ikke feil hos Valencia. 

Savner eget spill og en plan. Vondt å se på

Link to comment
Share on other sites

Må fan med tåle at det kommer noen usaklige kommentarer her på forumet, har sikkert vert på for mange kamper på emirates og hørt hvordan supporterne holder på. Nei sitt i sofaen og heng dere opp i bagateller. Reis hvertfall ikke til emirates og sitt med erkefansen. Foresten så mener jeg at det er bare å selge Niles.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners77 said:

Må fan med tåle at det kommer noen usaklige kommentarer her på forumet, har sikkert vert på for mange kamper på emirates og hørt hvordan supporterne holder på. Nei sitt i sofaen og heng dere opp i bagateller. Reis hvertfall ikke til emirates og sitt med erkefansen. Foresten så mener jeg at det er bare å selge Niles.

Supportere som ikke tåler sutringa di? - selg dem

Link to comment
Share on other sites

Det formasjonen vi spiller nå gir så mye rom til Valencia. Xhaxa du henger ikke med selv på det nest beste nivået. Har det ikke vært for de 2 på topp så har dette vært game over. Det florerer av personlige feilvalg og taktiske feil. Valencia er knapt bedre en Everton. Auba og stopperne får godkjent. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ray1955 said:

Har savnet ham hele tida etter skaden.

 

Stemmer det! Selvom han ikke var på sitt beste på et par sesonger, satser på han kommer tilbake enda sterkere til neste sesong !:)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...