Jump to content

2019.05.05 Brighton & Howe Albion (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Reaksjonen til Xhaxa gjenspeiler troppen. Udugelighet. Instagram er viktigere. Ny Høyreback. Sokratis kan beholdes. Ny Stopper. Kola kan beholdes. Monreal bort inn med erstatter. Xhaxa bort inn med erstatter. Torreira beholdes. Mikkemus bort sammen med Iwobi. Du skjønner at dette ikke kommer til å skje. Dette blir lignende i 2020 sesongen også. 

Link to comment
Share on other sites

Jepp , mye nytt må inn. Men , vi vet at det må skje over tid. Vi er alle veldig skuffet over siste måneds resultater i PL hvor vi har forspilt sjansen til CL spill neste år. Nå er det bortekampen mot Valencia som teller. 

Når alt kommer til alt så har vår sesong vært veldig opp og ned. Det har ikke vært alt for mange gode kamper i PL . På bortebane har vi tapt mange poeng. Siste måned gjenspeiler mange andre kamper denne sesongen , men skuffelsen er ekstra stor nå på slutten hvor vi misbrukte alle mulighetene til å komme inn på topp 4. Siste tiden er vel egentlig en realitets sjekk på tingenes tilstand i vår klubb.

 

 

Link to comment
Share on other sites

4 poeng av 18 og dette er ikke mot toplag. Trur ikke vi vinner EL og da mener jeg emery har feilet. Ingen innsats, feil laguttak flere ganger , og den fanens hvilen av spillere i viktige kamper. Så intervju med Klopp og der var det fan ikke snakk om å hvile spillere. En møkka sesong  og tviler på om emery er riktig mann. Sier igjen hvorfor vi bygde emirates, for å få penger til å kjøpe de beste. Kjøpte en båt til over en milliard. Og ikke mas om han har fått penger fra kjerringa, orker ikke mer av stan. Ryktes at Real Madrid skal handle for 5 milliarder? . Hva fan skal vi?  Jo spille mot Østersund og noen lag ingen av oss har hørt om i Sibir! Blir det ikke opprydning og kjøp av spillere så orker jeg ikke mer.

Link to comment
Share on other sites

Det er sikkert ikke tilfeldig at Emery  vant  EL 3 ganger med Sevilla . Han er nok en bra manager. Jeg er fullstendig enig i  at  han har gjort en del blundere taktisk denne sesongen. Senest de 3 skiftene han gjorde i går. Enhver manager ville ha fått problemer med lag uttak i Arsenal. Det er til enhver tid en del skader. De du har i bakhånden er langt fra gode nok..

Våre spillere er ikke gode nok for det store selskap. Vi kan sitte og tro det , håpe det - men vi er ikke bedre. Alle disse tapte poengene er ikke tilfeldig. Vi har tapt poeng underveis denne sesongen mot andre lag som i våre øyne er  dårlige lag. Lag vi skal knuse. Det gjorde vi før det. Nå er vi snart et middelmådig lag selv hvis ikke noe skjer. Basert på de siste uker så er vi faktisk et middelmådig lag nå. Vi ser iallefall sånn ut. Resultatene lyver ikke.

Hvis ikke vi får inn forsterkninger så er det flere lag som tar oss igjen neste sesong. Spillergruppen vår kommer ikke til å bli bedre i august. Med den gjengen vi har nå så tar Watford , Leicester , Everton oss igjen. De har spillere som vil noe og har spillere som blør for drakta. Ikke mange som blør for drakta i Arsenal. 

En stund tilbake var vi delt i to - Wenger in eller Wenger out. Nå er vi der med spille stallen også. Det blir mange som havner i gruppen PLAYERS OUT.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Prioriterte kino med familien framfor kamp - og så reprise av kampen på kvelden i går. Det var en lidelse. Dette er bare trist. 

Nå har vi et halmstrå igjen - to matchballer i Europa League. 

 

Vi har vist at vi håndterer matchballer svært dårlig i Premier League - la oss satse på andre boller i EL. 

 

Helvete

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Gunners68 said:

Du gjorde et klokt valg , Ben Elfen, ved å prioritere turen på kino.

Vi får håpe på bedre innsats torsdag. Chelsea kommer vel til finalen og vi har slått Chelsea i finale før vi 🙂 

I en finale kan alt skje - er mer bekymret over kamp to i semifinalen akkurat nå

Link to comment
Share on other sites

Enig oppsummert. Kamp2 i EL er jeg mer bekymret for enn en finale. Finaler spilles på nøytral grunn, og det er ganske åpent uansett hvem vi møtet. Kampen torsdag er borte mot ett godt hjemmelag, så den bekymrer mer.

Uansett gleder jeg meg til sesongen er over. Har vært en fryktelig skuffelse siste par mnd. EL er lyspunktet, men vi klarer vel drite oss ut der også er jeg redd. 

Link to comment
Share on other sites

Per dags dato er vi en EL klubb. Det vil si at vi vil være ca 20-25 poeng bak de beste lagene i PL. Kjemper i europa mot klubber som er 5-6-7- plass i egen liga.Vi er ikke bedre og der vil vi også være til neste sesong også. 

Har jeg vært Emery så har jeg hentet Doucore fra Watford. Boks til boks sammen med Torreira. Zaha eller Frasier på ene kanten. Vi kan bare glemme å hente store navn. 

Det skal ikke så mye til å hente forsvarspillere for vår klubb heller. Selv en Tore Reginussen ville fungert bedre en det vi har idag.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...