Jump to content

2019.05.05 Brighton & Howe Albion (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Verminator5 said:

Jeg har prøvd å ikke kritisere Emery denne sesongen. Nå jaget vi et mål, vi trykket motstander langt ned og skapte store sjanser. Han velger å ta av tre spillere samtidig og momentet var tapt. Svak vurdering i min bok.

Enig

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg har prøvd å ikke kritisere Emery denne sesongen. Nå jaget vi et mål, vi trykket motstander langt ned og skapte store sjanser. Han velger å ta av tre spillere samtidig og momentet var tapt. Svak vurdering i min bok.

Det er mulig at det var behov for bytter, men når de kommer midt i en god Arsenal periode, så er også jeg misfornøyd med Emery sin vurdering. 

Link to comment
Share on other sites

Emery må jo være hjernedød som bytter 3 spillere når vi har sinnsykt moment. Er faen meg galt når man setter inn Guendouzi og Kolasinac når man trenger mål. Latterlig benk.

Link to comment
Share on other sites

Vi skal dessverre spille borte mot Burnley også. Ingen verdens ting som tilsier at vi vinner der oppe. Everton , Palace , Leicester og Brighton var de som sørget for at  vi ikke klarte topp 4 på tampen av sesongen. Tragisk. 1 fattig poeng hjemme mot Palace  og Brighton.

Link to comment
Share on other sites

1 poeng 4 siste. Fy f... Dette blir verre og verre. Så svakt og uinspirert at jeg blir dårlig. Emery er helt utafor. Ser ikke ut som han skjønner hva som skjer med laget hans. Vi er gode mot lag som angriper og åpner seg. Vi er ikke i nærheten av å kunne spille ut noen lengre. Vi har helt ærlig ikke noe etablert angrepsspill lengre. Er ingen samhandling eller plan. Ryker CL pga dette så bør Emery gå

Link to comment
Share on other sites

Forbanna drittlag! Ræva fra topp til tå. I dag får alle stryk, inkludert Emery. Mye positivt spill tidvis i dag, men når man ikke klarer å score spillemål hjemme mot Brighton (når det står om topp 4) får ingen godkjent. Fy faen så glad jeg er sesongen snart er over. Vi kommer til finalen i EL for så å tape. Sånn er det med Arsenal. Totalt ubrukelig når det gjelder, best uten press. 

Håper følgende forlater klubben i sommer:

Xhaka, Iwobi, Mustafi, Monreal, HM7, Jenkinson. Vi må denne tapermentaliteten til livs. Bytt gjerne motto også. «Victory through harmony» oser ikke akkurat vinnerkultur. 

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Vi skal dessverre spille borte mot Burnley også. Ingen verdens ting som tilsier at vi vinner der oppe. Everton , Palace , Leicester og Brighton var de som sørget for at  vi ikke klarte topp 4 på tampen av sesongen. Tragisk. 1 fattig poeng hjemme mot Palace  og Brighton.

De klubbene du nevner var ikke tungen på vektskålen i kampen om topp 4. Det var kun vår egen uduglighet som sørget for det. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

De klubbene du nevner var ikke tungen på vektskålen i kampen om topp 4. Det var kun vår egen uduglighet som sørget for det. 

De tok iallefall rotta på oss og sørget for at vi ble foruten poeng mot 3 av de. Ja , udugelige er vi og det til gagns.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...