Jump to content

2019.04.28 Leicester City (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da har vi i dag nok en mulighet å komme inn på topp 4. Vi sliter om dagen og jeg har lenge vært veldig skeptisk til bortekampene våre. Vi fikk en heldig seier mot Watford - fikk på trynet hjemme mot Palace og mot Wolves. Mental styrke er totalt fraværende til tider så de må hente frem det de har vist i en del av kampene mot topp lagene denne sesongen. Gjør de ikke det så taper vi mest sannsynlig idag igjen.  

I dag må Emery treffe med lag uttaket og taktikk. Kan ikke fatte hvorfor vi svikter sånn som vi gjør i siste fase av sesongen. De har hatt en gyllen mulighet til å få en bra sesong , men det svikter så totalt når det gjelder som mest. Slett innsats i dag igjen så må det virkelig taes tak i hvem som skal få være med videre. Nå må det settes krav til prestasjoner .

Link to comment
Share on other sites

Hjelper lite hvor godt eller dårlig lag emry tar ut her, hvis ikke spillerne faktisk viser noe mer. Det burde være en cupfinale med all-inn og intensitet. Jeg skal ikke se kampen idag, men mistenker vi dessverre ser ett Arsenal borte ala de siste kampene uavhengig av utvalgte/taktikk. 

Link to comment
Share on other sites

I dag blir det Leno , AMN , Mustafiss , Sokratis , Kola , Xhaka , Mikki , torreira , Iwobi , Laca og Auba. 

Kos på benk sammen med Mavropanos , Elneny , Håret , Nketiah og Willoch. 

Omtrent det beste vi kan stille på bortebane. Benken er så som så. Ingen peiling på hvor Øzil er ? 

Link to comment
Share on other sites

Idag kommer jeg til å se kampen uten noen forhåpninger. Gidder ikke å bli engasjert lenger om vi taper igjen. Har vert fullt fortjent å  tape i de siste kampene. Sa tidligere at jeg ikke bryr meg om laguttak men må kommentere at jeg ikke er enig med laguttaket  i dag. Kos på benken, holder ikke.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...