Jump to content

2019.03.14 Rennes (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, RP7 said:

Kampene mot BM var regelrett slakt. Vi møtte er BM som var på sitt beste og vi var ikke i nærheten. 

Likevel vant vel ikke BM Champions League noen av de årene, så om de var på sitt beste var det også andre gode lag i miksen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply
19 minutes ago, Marius- said:

Likevel vant vel ikke BM Champions League noen av de årene, så om de var på sitt beste var det også andre gode lag i miksen. 

Kampene mellom BM og RM kan vel egentlig regnes som rene ran. Nesten som Man United mot PSG i år. 

BM var trolig det beste laget i Europa det året, men tilfeldigheter!!! gjorde at de ikke vant. Sjansene de hadde både bort og spesielt hjemme i ordinær tid var helt latterlige.

Akkurat det jeg mente om tilfeldigheter med tanke på Napoli. 

Link to comment
Share on other sites

Tror vi har bedre muligheter for å komme inn i topp 4 enn å vinne EL, det laget vi har har nå er ikke godt nok til det foreløpig. Må si jeg irriterte meg over det maske-stuntet til Aubue, gikk tydeligvis utover konsentrasjonen for hvordan er det mulig å misse på sånne sjanser som han fikk på slutten, et baklengs til så hadde det vært match igjen. Iwobi hadde jo også en fantastisk mulighet men han bommer jo på mål 999 av 1000 ganger. Men hvordan blir det hvis f.ex MC eller Liverpool vinner CL,  gir da 5-plass i PL Cl deltakelse ?

Link to comment
Share on other sites

Mitt "mål" nå er selvsagt topp fire samtidig som vi vinner EL, men jeg skal i dag motsi meg selv når det gjelder tidligere års meninger fra min side.

Det som fikk meg til å "tenke" litt var utsagn fra Emery der han uttalte at han heller vil komme til CL via å vinne EL enn å komme til CL etter en fjerdeplass i PL.
Som en ganske ihuga motstander av EL, historisk sett, så må jeg si meg enig med Emery i dette. Jeg tolker selvsagt Emery dit at han vil ha både og (topp fire i PL og vinne EL), men jeg forstår at ønsket om en tittel i Europa rangeres foran det å havne rett utenfor pallen i England.

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...