Jump to content

2019.03.10 Manchester United (H)


Polljen

Recommended Posts

 

arsenal.png?2016-2017   Arsenal   v   Manchester United  Manchester United          crest
Søndag 10. mars 2019, kl. 17:30. Emirates Stadium
Premier League, 30. serierunde.

Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium

 

Utilgjengelige spillere er våre tre langtidsskadde.

Manchester United ligger ett poeng foran oss på PL-tabellen og har fire seire og en uavgjort på sine fem siste kamper. Arsenal har tre seire, en uavgjort og ett tap på sine siste fem i PL.

Hvis våre spillere viser en like god innsats og vilje som de viste mot Tottenham på lørdag, så er det en reell sjanse for at vårt lag ligger foran United på tabellen etter denne kampen, men hvis våre leverer en kamp med mange personlige feil og ikke hundre prosent innsats da kan vi se langt etter fjerdeplassen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Vi har hatt en lei tendens til å snuble mot United. Nå har United en del folk ute med skader. Men , det har vært utgangspunktet i kamper mot de før og vi har trynet i salaten. Det skal liksom ikke lyktes mot de.

Men , fremstår de som de gjorde mot Spurs og ønsket om topp 4 er sterkt nok så vinner de. United var ikke overbevisende mot Soton.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Ben Elfen said:

Deilig å vite at vi bare er poenget bak Tottenham etter kampen vår i morgen. 

 

Vi tar 3. Plassen i år

Det har jeg sagt i hele år, at vi kommer på tredje. Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror vi taper i morgen. United har gode resultater, men spiller til tider elendig. Flaks varer ikke evig.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe Ben Elfen og Tapapa har rett. Jeg beundrer den positive troen. United spiller elendig , men får resultater , sier Tapapa. Det er vel en beskrivelse av vår  22 kamper ubeseirede rekke. Om vi ikke var elendig så hadde vi flaks i mange av de kampene vi også. Men , det er et faktum at vi i våre  hjemmekamper mot Pool , Chelsea og Spurs  spilte meget gode kamper. Hadde vi vært på det nivået hele tiden så hadde jeg trodd på 3 plassen og høyere. Vi hadde en god kamp  borte sist helg mot Spurs og så viste vi vårt til tider sanne ansikt borte mot Rennes. Det var en kamp vi fort bare glemmer. 

Av en eller annen grunn så er kampene mot United de vi taper. Når det virkelig gjelder så taper vi. Den negative troen på dette steg og steg under Wenger. Nå er det nye tider.  Vi får se om vi kan brette opp ermene slik vi hat gjort i de andre topp kampene hjemme denne sesongen. 

Vi hadde noen bra kamper mot Soton , Borisov , Bmouth og Spurs. Øzil kom inn og spilte noen bra kamper. Hvem vi starter med i dag vet ikke jeg , men jeg tviler på at Øzil starter.

Vi har i dag iallefall muligheten til, å blande oss skikkelig inn i topp 4 striden. Så får vi se om laget benytter seg av muligheten. 90 minutter med hard jobbing er det som skal til.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi i dag eller blir det tap? Sesongen så langt tilsier at begge deler kan skje. Viser våre spillere en innsats og en disiplin som de bl. a. viste for en uke siden mot Tottene, da er ikke en seier en umulighet. Men samtidig så er det mange kamper der ikke minst den defensive disiplinen (av laget som en helhet) har vært skremmende dårlig. 

Vår motstander har hatt mange gode resultater etter at VG's avgud tok over laget, men jeg er ikke skremt av det møkka leverer på banen, det som derimot skremmer meg er hvor ujevnt vårt lag har levert gjennom sesongen. Så i dag er sannsynligheten for for H, U eller B på tippekupongen omtrent like stor. Hadde jeg levert en kupong så hadde jeg helgardert. 

Link to comment
Share on other sites

Ser du bort fra siste kamp i FA cupen , så har vi slått de hjemme på Emirates i senere tid , Ray1955. Ellers så har vi hatt en tendens til å tape mot United. Brett opp ermene , full skjerpings i bakre rekker så er dette faktisk mulig. Alle mann må være i fokus ellers så går det rett til h...... 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Rart. Syntes jeg så Mikke på noen bilder på face på spillerhotellet i dag?

 

Ja da er det merkelig. Kan kanskje forsvares med at man har nok offensivt på plass. Men burde vel hatt plassen til Suarez i det minste

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Ja da er det merkelig. Kan kanskje forsvares med at man har nok offensivt på plass. Men burde vel hatt plassen til Suarez i det minste

Mikke har vært god i det siste. 

 

Jeg skulle ønske at Iwobi og Auba byttet plass til denne kampen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...