Jump to content

2019.02.14 BATE Borisov (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Neida, dette er etter planen; vi holdt på å unngå å ligge under til pause. Heldigvis klarte de å følge taktikken til Emery. Nå kommer de to byttene til pause. Ingen skjønner hvem som skal ut og hvorfor. I tillegg endrer vi formasjon siden både Laca, AMN og Guendouzi forsto hvordan de skulle spille. Emery er bare sånn passe fornøyd med at 8 av 11 ikke ante hva de skulle gjøre....

Dette blir mer og mer komisk og mer og mer tragisk på samme tid. Jeg klarer snart ikke mer

Link to comment
Share on other sites

Liten tvil om at vi går videre i denne fasen uansett resultat her. Problemet et signaleffekten når man er så ufattelig ræva, og ikke tar ting seriøst nok. AMN står igjen å sutrer når han mister ball, istedenfor å jage tilbake ballen. Slik holdning burde vært drept ved første anledning.

Iwobi... Hvis ikke Suarez er bedre enn Iwobi, så er det helt utrolig. Skal bli spennende å se.

Håret har også vært generelt dårlig på midten til tross for noen gode pasninger som har skapt sjanser. 

Xhaka er en rar sprett fra rødt kort med denne dommern. 

Tingenes tilstand i dette laget er dårlig, fryktelig dårlig. Og det er vel så mye dårlige spillere/holdninger som taktisk. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Neida, dette er etter planen; vi holdt på å unngå å ligge under til pause. Heldigvis klarte de å følge taktikken til Emery. Nå kommer de to byttene til pause. Ingen skjønner hvem som skal ut og hvorfor. I tillegg endrer vi formasjon siden både Laca, AMN og Guendouzi forsto hvordan de skulle spille. Emery er bare sånn passe fornøyd med at 8 av 11 ikke ante hva de skulle gjøre....

Dette blir mer og mer komisk og mer og mer tragisk på samme tid. Jeg klarer snart ikke mer

Jeg droppet kampen til fordel for valentine's middag med kona. I dag er jeg fornøyd med det valget.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Neida, dette er etter planen; vi holdt på å unngå å ligge under til pause. Heldigvis klarte de å følge taktikken til Emery. Nå kommer de to byttene til pause. Ingen skjønner hvem som skal ut og hvorfor. I tillegg endrer vi formasjon siden både Laca, AMN og Guendouzi forsto hvordan de skulle spille. Emery er bare sånn passe fornøyd med at 8 av 11 ikke ante hva de skulle gjøre....

Dette blir mer og mer komisk og mer og mer tragisk på samme tid. Jeg klarer snart ikke mer

Angrer på at jeg brøt alt av fartsgrenser for å rekke mest mulig av denne kampen. 

 

Hater Unai for måten han behandler Özil

Link to comment
Share on other sites

Husk det folkens at det her på forumet ble seriøst hevdet at vi kunne ende på en 2 plass i PL denne sesongen. Noen av oss var litt mer avventende og hverdagen har for lengst innhentet oss. Vi kan ha en god dag og slå hvem som helst. Men , vi er i stand til å tape for hvem som helst også.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller mot et lag som sikkert har spilt noen treningskamper mot lag som Lsk og Ranheim før de møter oss. Er vel kanskje et signal at Emery gang på gang gjør tatiske feilvalg før pause og prøver som vanlig å bytte inn 2 spillere for å se om grepet slår inn. Mustafi og Main.niles er ikke noe å satse på. Det er bekmørkt. 

Link to comment
Share on other sites

Nå tror jeg de aller fleste skjønner hva jeg har ment fra første stund. Det er ingen samhandling, det er ikke et system, det er ingen plan... Jeg fatter ikke hva de driver med. Det er mer og mer kaotisk for hver kamp som går. Er det ingen som følger med i klubben?

Emery mener selv han er sin største kritiker; jeg stiller meg meget tvilende til det. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Marius- said:

Hvor er de byttene dere kritiserte Emry for til pause tro? Flere av de samme som nå hyler på hvor ræva Emry er, satt å forsvarte Wenger. Hva med å innse at troppen er ræva? 

Minner om at vi tapte mot Østersund hjemme fjor å... 

Hvis du sikter til meg så har jeg ikke forsvart Wenger de siste årene. Jeg har heller ikke krevd Emerys avgang. Jeg forventer av en klubb som Arsenal at de har en tanke, en plan og en hvis grad av samhandling. Det har ikke Emery vist siden han kom. Kom gjerne med motargumenter, men ikke henvist til de 22 sjanglekampene tidligere i sesongen. Vi kunne like gjerne tapt mange av dem og det var ikke imponerende spill i mange av kampene.

Det vi ser i dag er rett og slett tragisk.

Dårlig stall eller ikke. Ingen lag fungerer uten system og kontinuitet. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...