Jump to content

2019.02.03 Manchester City (B)


Polljen

Recommended Posts

Manchester City    crest  Manchester City   v    Arsenal arsenal.png?2016-2017    
Søndag 3. februar 2019, kl 17:30, Etihad Stadium
Premier League, 25. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo


Skadesituasjonen. Langtidsskadet: Welbeck, Holding og Ramsey.
Sokratis sliter med en ankelskade og er ventet tilbake i full trening mot slutten av februar. Koscielny har ett forslått ansikt/kjeve og blir vurdert dag for dag, er usikker når det gjelder møtet med City.
Mkhitaryan er i en fase der han blir integrert tilbake til full trening. AMN er også usikker pga kneproblemer.

Andre "spillerendringer". Det virker sannsynlig at låneavtalen vedrørende Denis Suarez kommer til å gå i orden før januar er over, det betyr at han også blir tilgjengelig, jeg tviler dog på at han kommer til å starte denne kampen.

Vår motstander, Manchester City (nummer to i ligaen), har vunnet fire av sine fem siste PL-kamper og tapt en. Arsenal (nummer fem i ligaen) har tre seire og to tap på sine fem siste kamper i ligaen.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Blir en kamp hvor vi skal få slite hardt. Kan ikke tenke meg at vi får med oss noe fra denne kampen. Ellers så er kommentarene dine savnet Polljen 🙂

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Guest Gunners68 said:

Blir en kamp hvor vi skal få slite hardt. Kan ikke tenke meg at vi får med oss noe fra denne kampen. Ellers så er kommentarene dine savnet Polljen 🙂

Takk for det Gunners68. 

Jeg må innrømme at det faktisk er litt deilig å ta seg en lenger periode med ett noe mer avslappet forhold til alt rundt Arsenal, så det kommer nok til å forbli slik en god stund fremover. Skulle jeg startet med å komme med kommentarer nå så ville det i stor grad kun bli kommentarer som er ganske like det jeg har kommet med i alt for mange år. 

Jeg er selvsagt fremdeles en Gooner, jeg ser kampene og følger fremdeles med, men har ikke det samme behovet for å lese alle ryktesidene og bloggene som jeg lenge har fulgt. 

Den dagen jeg føler at jeg har noe nytt å komme med når det gjelder meninger om det som skjer på eller utenfor banen angående Arsenal, den dagen kommer nok mine kommentarer tilbake her på forumet. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Idag er vi avhengig av å unngå personlige feil. Ref Mustafi. Idag får vi nok mange kontringsmuligheter som vi må ta. Redd vi får bank som mot Pool!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det er vel sånn for en del av oss Polljen at vi har gnaget på de samme problemene en del år nå. De defensive problemene har vi hatt i årevis og det har vært andre ting vi har ment mye om også. Når dette vedvarer så blir det samme leksen om og om igjen. Sånn er det for meg også 🙂 

Sas2002 snakker over her om de personlige feilene som vi må unngå. De kommer både i angrep og forsvar , men det får størst betydning når de kommer bakerst. Saken er bare det at skjer så forbannet ofte . Du bare sitter og venter på at det skal skje. Vel , nå er jeg i gang igjen , Polljen 🙂 

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

Tror vi blir skikkelig rævkjørt i dag.

Laget er:

Leno

Mustafi - Koscielny - Monreal

Lichtsteiner - Torreira - Guendouzi - Kolasinac

Iwobi - Aubameyang

Lacazette

Özil og Suarez på benken.

Bare to på benken? Ikke en keeper engang? Hmmm, uvanlig.

Link to comment
Share on other sites

@Orbinho
 3m3 minutes ago
More
Arsenal have made more individual errors leading directly to goals than any other team in the Premier League - 8.

Gleder meg til vi får ut hele den jævla bakre fireren vår og midtbanen blir "ny".

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...