Jump to content

2019.01.29 Cardiff City (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply
10 minutes ago, Stefanb said:

En midtbane av Elneny, Torreira og Guendouzi er ganske triste greier egentlig.

Det faktum at vi blir utspilt hjemme mot Cardiff er enda tristere. En helt begredelig omgang. Synd at Lacazette ikke får belønning for å være en ærlig og real fyr, men om vi hadde ledet med et straffemål hadde det vært veldig flatterende. Kampen skriker etter Ramseys energi og initiativ. Mustafi må se seg selv i speilet, og spørre seg selv om han noen gang skal forsøke å forhindre at motstanders spiss tar ned ballen. 

10 hakk opp i neste omgang takk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Dette minner meg om bare om wenger fotball på sitt verste. Vi fortjener å ligge under. Bakover og på tvers. Ingen spirit. Nei Emery nå begynner tiden å renne ut. Du endrer formasjoner og spillerne har null peiiing hva de skal gjøre.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Vi vinner selv om vi ikke er så gode. Pluss at når jeg sjekker VG live like etter Dean blåser av så har jaggu Burnley økt ledelsen og Newcastle prikket inn 2-1!

Kan vi ..... kan vi..... e det lov å håpe? Kan vi bli seriemester likevel???? !!!! :D

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Stefanb said:

Faen ass. Jeg tror ikke på jinx, men nå har faen meg horene utlignet.

Jepp, du irriterte nok noen grundig over i Manchester med kommentaren din; vi skal vise ham vi.. Dust som kommenterte United...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Så de siste 20 minuttene av vannpolokampen på dårlig stream. Full kontroll den lille tiden til tross for et mål i mot. Er det verdt å se resten av kampen i opptak eller er det mest lidelse og smerte??

Tror ikke du har godt av det :) skulle gjerne holdt meg til siste 25.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Så de siste 20 minuttene av vannpolokampen på dårlig stream. Full kontroll den lille tiden til tross for et mål i mot. Er det verdt å se resten av kampen i opptak eller er det mest lidelse og smerte??

Nei. Ikke for din del. 

Samme gamle. Burde ha ligget under til pause

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ben Elfen said:

Nei. Ikke for din del. 

Samme gamle. Burde ha ligget under til pause

Det var godt å høre.

Emery lyktes nesten med taktikken altså; ligge under til pause, gjøre noen bytter i pausen og kjempe oss tilbake i andre omgang.. En vinneroppskrift..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RP7 said:

Det var godt å høre.

Emery lyktes nesten med taktikken altså; ligge under til pause, gjøre noen bytter i pausen og kjempe oss tilbake i andre omgang.. En vinneroppskrift..

Kun Iwobi inn til pausen denne gang. Det er vel en forbedring?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...