Jump to content

2019.01.25 Manchester United (H) FA-cup


Polljen

Recommended Posts

6 minutes ago, Guest Sas2002 said:

Emery får aldri trent defensiv samhanding men alle de skadene. Grøss bakover blir et mareritt resten av vinteren

Vet vi at Sokratis blir ute lenge? Det så da ikke så alvorlig ut. Var det ikke bare en overtråkk?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Ikke en som tar ansvar og står opp. Lindgard pisser på Arsenal og ingen tar kampen. Han burde blitt kjeppjaget. Et lag av luft. 

Lindgard pisser på arsenalspillerne på Emirates og ingen står opp. Han burde blitt kjeppjaget. Fy fader så skammelig. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det var ikke Wenger heller RP7. Emery arvet en synkende skute. Han er nødt til å få flere vinduer. Vi har nok av spillere som ikke er gode nok for det høyeste nivået. Vi har vel fått nok beviser på det. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, RP7 said:

Hvor lenge skal vi akseptere dette? Emery er ikke i nærheten av noe som helst. 

Jeg gir han ut sesongen og neste høst. I dag skal han unnskyldes da begge stoppere måtte ut. I tillegg må jeg si at jeg syns AMN var bedriften. Han opphever offsiden på første og jeg aner ikke hvor han er på andre.

 

Özil kom innpå, og viste vel hvorfor han ikke starter for tiden.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Guest Gunners68 said:

Det var ikke Wenger heller RP7. Emery arvet en synkende skute. Han er nødt til å få flere vinduer. Vi har nok av spillere som ikke er gode nok for det høyeste nivået. Vi har vel fått nok beviser på det. 

Har Solskjær kjøpt enormt mange siden han kom?

Laget mangler struktur, mangler styrke, mangler aggressivitet... Emery har ikke brakt noe

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Det var ikke Wenger heller RP7. Emery arvet en synkende skute. Han er nødt til å få flere vinduer. Vi har nok av spillere som ikke er gode nok for det høyeste nivået. Vi har vel fått nok beviser på det. 

Ramsey er blant våre bedre i kamp etter kamp. Well played Arsenal, send han avgårde gratis.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Jeg gir han ut sesongen og neste høst. I dag skal han unnskyldes da begge stoppere måtte ut. I tillegg må jeg si at jeg syns AMN var bedriften. Han opphever offsiden på første og jeg aner ikke hvor han er på andre.

 

Özil kom innpå, og viste vel hvorfor han ikke starter for tiden.

Hvorfor? Hva ser du som gir håp? Dirigeringen på innkast eller at han løper langs linja og roper på en kontring??  Tror han at spillerne i full spurt hjemover hører og skjønner hva han mener? Jeg blir helt dårlig av å se på dette

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Solskjær har vel en litt bedre stall en Emery , RP7. Emery kom med forandringer på den måten at han ville ha innsats. Ingen fikk klippekort, han foretok bytter langt tidligere enn Wenger gjorde. Men , når vi tror at du kan gjøre underverker med det materialet vi har så går ikke det så lenge. Det holdt til en ubeseiret rekke på 22 kamper. Da var mange høyt oppe her. 

I dag var vi elendig , som i en del andre kamper denne sesongen. Vi går helt opp i limingen - og dette har vi sett mange ganger før. Øzil kommer inn og kunne vel egentlig ha sittet på benken kampen ut. Jeg er enig med deg at det ikke ser bra ut RP7 , men nye folk må inn . 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Hvorfor? Hva ser du som gir håp? Dirigeringen på innkast eller at han løper langs linja og roper på en kontring??  Tror han at spillerne i full spurt hjemover hører og skjønner hva han mener? Jeg blir helt dårlig av å se på dette

Han bør vel få et vinduet til å hente inn sine spillere. Jeg er veldig konservativ når det kommer til managere og har vel knapt ønsket at noen skal få sparken. Selv Graham da han hadde en fot i fengsel. Jeg håper vel at man ser en bedring snart. Kampen mot Chelsea var veldig god og det gjør meg optimistisk. 

 

Jeg er vel generelt sett optimistisk anlagt og ser hele tiden etter ting som jeg mener kan gjøre at vi blir litt bedre. Eksempelvis er jeg veldig begeistret for Iwobi. Han kan til tider være jævlig frustrerende å se på, men glimter til med smågeniale ting innimellom. Klarer han å gjøre det oftere, så har vi en verdensstjerne in the making. See på hans framspill på vår første scoring. Mange ville sendt en støttepasning til en annen midtbanespiller, men han tør holde på ballen, snu seg og slå en glitrende pasning til Ramsey. Digger sånt.

 

Jeg savner Wenger til tider, men hsner må historie. Nå er Emery vår manager og jeg støtter han til jeg knapt ser noen utsikter til forbedring. Det skjer som sagt nesten aldri.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Guest Gunners68 said:

Solskjær har vel en litt bedre stall en Emery , RP7. Emery kom med forandringer på den måten at han ville ha innsats. Ingen fikk klippekort, han foretok bytter langt tidligere enn Wenger gjorde. Men , når vi tror at du kan gjøre underverker med det materialet vi har så går ikke det så lenge. Det holdt til en ubeseiret rekke på 22 kamper. Da var mange høyt oppe her. 

I dag var vi elendig , som i en del andre kamper denne sesongen. Vi går helt opp i limingen - og dette har vi sett mange ganger før. Øzil kommer inn og kunne vel egentlig ha sittet på benken kampen ut. Jeg er enig med deg at det ikke ser bra ut RP7 , men nye folk må inn . 

Jeg er ikke enig. Sett opp lagene spiller for spiller i dag. Er United bedre? Jeg er sterkt uenig. Bytter til pausen er en falitt. Klippekort gir selvtillit. Bytter, skifter, uro og kaos skaper frykt. Det er jo ingen struktur, ingen glede og ingen samhandling. 

Solskjær har gjort to ting: han har gitt tillit til de antatt beste, skapt glede og trygghet. Peker han hvor spillerne skal løpe? Peker han hvor ballen skal kastes? Prøver han å dirigere underveis? 

Emery er for meg et uromoment som sprer utrygghet og engstelse. Jeg ser absolutt ingen lederegenskaper hos mannnen

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...