Jump to content

2019.01.19 Chelsea (H)


Polljen

Recommended Posts

arsenal.png?2016-2017   Arsenal   v   Chelsea  Chelsea    crest
Lørdag 19. januar 2019, kl. 18:30. Emirates Stadium
Premier League, 23. serierunde.
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo

Skadesituasjonen: Welbeck og Holding er langtidsskadde og Mkhitaryan forventes tilbake i februar.

Chelsea har på sine siste fem PL-kamper tre seire, en uavgjort og et tap. Arsenal har to seire, en uavgjort og to tap.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
14 hours ago, Ben Elfen said:

Merker jeg gruer meg litt

Jeg også. Dette til tross for at det er lite ved dette Chelsealaget som burde avskrekke i særlig grad. Vinner vi, så er det game on for alvor. Jeg håper Øzil får starte.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Tapapa said:

Jeg også. Dette til tross for at det er lite ved dette Chelsealaget som burde avskrekke i særlig grad. Vinner vi, så er det game on for alvor. Jeg håper Øzil får starte.

Jeg håper også Özil får starte - men har mine tvil. Tipper han blir vraket for "tactical reasons"

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Fra en av kapteinsgruppa til uønsket på 6 mnd.Elendig personalpolitikk av Emery. Øzil er godt likt i gruppa. Samme skjedde i PSG. Kanskje Arsenal er for stor klubb for Emery.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002
1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg håper også Özzil får starte - men har mine tvil. Tipper han blir vraket for "tactical reasons"

Øzil er uønsket av Emery. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002

Er nok Wenger og Gazidis som skal lastes pga Øzil kontrakten. Skulle hans lønn forsvares så burde han levert 10 mål og 15 ass til nå men Øzil må bli. Har 0 kreativitet på midten nå

Link to comment
Share on other sites

On ‎1‎/‎17‎/‎2019 at 4:31 PM, Guest Sas2002 said:

Skulle hans lønn forsvares så burde han levert 10 mål og 15 ass til nå men Øzil må bli.

Özil står for regien av det meste offensive vi gjør, selv om han ikke scorer selv eller har assist, men han finner pasninger ingen andre gjør og det skaper assister men ikke for han selv. Hadde de gjort som i NHL at du får målpoeng\assist også når du er 3. sist på pucken, så hadde nok Özil hatt mange assist i form av å være 3.sist på ballen.

Özil får kritikk for at han ikke jobber så mye, mest sannsynlig fordi noen enda vil at fotball skal spilles som de gjorde på 70 og 80 tallet, at alle løper og tackler til de dauer, og kun da er du god.

Det er ganske enkelt..... Özil skal fore Laca og Auba med baller, Xhaka og Torreira skal "grisebanke" alle som nærmer seg Özil, eller alle som nærmer seg vår 16meter. Er det noen som fortsatt står, vel da kommer forsvaret vårt inn og gjør resten. Bellerin og Kolasinac opp og ned kantene, om nødvendig får murblokken Kolasinac ta for seg litt han også.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, joppe said:

Özil står for regien av det meste offensive vi gjør, selv om han ikke scorer selv eller har assist, men han finner pasninger ingen andre gjør og det skaper assister men ikke for han selv. Hadde de gjort som i NHL at du får målpoeng\assist også når du er 3. sist på pucken, så hadde nok Özil hatt mange assist i form av å være 3.sist på ballen.

Özil får kritikk for at han ikke jobber så mye, mest sannsynlig fordi noen enda vil at fotball skal spilles som de gjorde på 70 og 80 tallet, at alle løper og tackler til de dauer, og kun da er du god.

Det er ganske enkelt..... Özil skal fore Laca og Auba med baller, Xhaka og Torreira skal "grisebanke" alle som nærmer seg Özil, eller alle som nærmer seg vår 16meter. Er det noen som fortsatt står, vel da kommer forsvaret vårt inn og gjør resten. Bellerin og Kolasinac opp og ned kantene, om nødvendig får murblokken Kolasinac ta for seg litt han også.

Amen Joppe!

Link to comment
Share on other sites

Deilig å komme hjem fra jobb og se at vi leder 1-0. Enda deiligere er det når Koscielny øker ledelsen like etter jeg skrur på kampen!

Et lite minus er stolpetreffet til Chelsea, men bortsett fra det virker det som om vi har hatt god kontroll på Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...