Jump to content

2019.01.12 West Ham United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply
Just now, Guest Sas2002 said:

Glem topp 4 i år. Vi er rett og slett for dårlig. Florerer av personlige feil og vi har så mye daukjøtt utpå der . Vi har null kanter idag. 

Slapp av gutter. Vi kan enda vinne denne kampen og klare topp fire.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Guest Sas2002 said:

Glem topp 4 i år. Vi er rett og slett for dårlig. Florerer av personlige feil og vi har så mye daukjøtt utpå der . Vi har null kanter idag. 

Send meg ditt navn og medlemsnummer, så skal jeg se om jeg får fikset brukeren din.

Link to comment
Share on other sites

Store problemet vi har er at hvis ikke Aubameyang, Lacazette eller Iwobi/Kolasinac har helt dagen så har vi ingen andre dimensjoner. Emery forsøker å gi laget bredde ved å spille med 2 wingbacker (Kolasinac og Niles), men dette fungerer langt ifra optimalt.

Vi lider av å ikke ha noen direkte kantspillere med fart og som kan utfordre. Noe vi egentlig ikke har hatt siden Overmars/Ljungberg forsvant fra klubben. Tidligere har vi dekket over de problemene ved å ha enestående individuelle spillere i flere områder på banen, men når vi nå er langt ifra like mange eksepsjonelle spillere som før så lider vi. Både under Wenger og nå under Emery.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Tapapa said:

Slapp av gutter. Vi kan enda vinne denne kampen og klare topp fire.

Det er fortsatt teoretisk mulig, men det er svært lite som tyder på at det skal gå.

Forøvrig en helt forferdelig omgang fotball av oss. Vi evner ikke å true et middelmådig West Hams mål.

Link to comment
Share on other sites

Aubameyang har virkelig vært ræva i dag. Han har ikke engang giddet å presse skikkelig, trekker seg ut av dueller osv.

Virkelig ikke imponert over han i dag. Dog har hele laget vært ræva, men han har vært den aller største ruka i dag.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Aubameyang har virkelig vært ræva i dag. Han har ikke engang giddet å presse skikkelig, trekker seg ut av dueller osv.

Virkelig ikke imponert over han i dag. Dog har hele laget vært ræva, men han har vært den aller største ruka i dag.

Ikke enig i at hele laget har vært ræva. Synes vi har spilt godt defensivt, samt Kolasinac og Iwobi har spilt godt

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Ikke enig i at hele laget har vært ræva. Synes vi har spilt godt defensivt, samt Kolasinac og Iwobi har spilt godt

Greie defensivt og Kolasinac + Iwobi har vært greie også, men mtp. at vi har sluppet inn et mål så kan jeg ikke si vi har vært gode defensivt.

Lacazette var veldig god de første 20 minuttene, men dabbet helt av etter det dessverre. Er veldig lite imponert over det vi får til i dag. Vi går ut som "nestbest" i dag på alt. Skulle tro det var City eller noe vi møtte. Ikke West Ham..

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Aubameyang har virkelig vært ræva i dag. Han har ikke engang giddet å presse skikkelig, trekker seg ut av dueller osv.

Virkelig ikke imponert over han i dag. Dog har hele laget vært ræva, men han har vært den aller største ruka i dag.

Han har ikke hatt en god kamp nei, men det må jo være lov en gang i blant. Det jeg syns er skremmende er hvor avkledd vi blir når han ikke står for målene og flyten offensivt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...