Jump to content

2019.01.01 Fulham (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Xhaka med en helt elendig kamp så langt. Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg tro at han var på fylla i går/natt. Jo han scorer et mål, men ellers har han virkelig vært svak på alle områder.

Ellers er jeg fortsatt ingen fan av 3 bak.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Xhaka med en helt elendig kamp så langt. Hadde jeg ikke visst bedre så skulle jeg tro at han var på fylla i går/natt. Jo han scorer et mål, men ellers har han virkelig vært svak på alle områder.

Ellers er jeg fortsatt ingen fan av 3 bak.

Burde scora igjen nå :) 

men ja, når xhaka kan komme på så mange løp fra dypet så skriker jo kampen etter Ramsey 

Link to comment
Share on other sites

Den hælpasningen fra Iwobi var herlig. Er fort gjort å glemme at han fortsatt kun er 22(!) år gammel. Ustabil og frustrerende til tider, men når det sitter er han helt fantastisk å se på. En enorm nærteknikk på gutten.

Xhaka med veldig mye rart, noen nydelige langpasninger så fullstendig hjerneblødning på midten.

Utrolig synd at Holding ble langtidsskadet. Han begynte å vise prov av en veldig habil stopper i perioden før skaden.

Link to comment
Share on other sites

Ingen stor omgang, men likevel leder vi en sjelden gang til pause. Spillet må justeres opp et par hakk i 2. omgang, men Sessegnon har blitt sluppet altfor lett til ved et par anledninger. Første gangen gled han gjennom forsvaret vårt som lunket smør på grillrist. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...