Jump to content

2018.12.29 Liverpool (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply
Guest PeterMarinello

Mener det sier det meste, når Emery sier i et intervju, da han ble vår manager : "Vinner heller 5-4, enn 1-0." Da er vi veldig avhengig av å score maaange mål.

Men styret ville vel at vi skulle fortsette med det fantastiske forsvarsspillet som under AW !?

Ser INGEN forbedring bakover, under Emery. Selv ikke før alle skadene.

Og for og være enda mer negativ: Se "bak" resultatene, under våre 22 kamper uten tap.

Har realitetene nå innhentet oss ?

Men, Klopp hadde og kjempeproblemer bakover, den første tiden i L'pool.

Så det er vel hope in a hanging snor........

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

 

Hva faen har det med å knekke bein på folk med? Er jo helt idiot kommentar å ønske at noen kanskje skal få ødelagt karrieren ?

Lov å være litt frustrert. Koker litt i fotballen av og til. Har du spilt eller trent lag så har du litt adrenalin, men jeg beklager. Bare drittlei middelmådighet og se laget man støtter i tykt og tynt bli rundspilt av et lag man skal forvente å konkurrere med. Både spillere som ikke holder mål og en struktur som er helt fraværende. De målene vi slipper inn er på et nivå langt ned i divisjonssystemet. Hvorfor skal det være sånn? Hvorfor kan man ikke investere i gode nok spillere i stedet for å samle penger på bok.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Lov å være litt frustrert. Koker litt i fotballen av og til. Har du spilt eller trent lag så har du litt adrenalin, men jeg beklager. Bare drittlei middelmådighet og se laget man støtter i tykt og tynt bli rundspilt av et lag man skal forvente å konkurrere med. Både spillere som ikke holder mål og en struktur som er helt fraværende. De målene vi slipper inn er på et nivå langt ned i divisjonssystemet. Hvorfor skal det være sånn? Hvorfor kan man ikke investere i gode nok spillere i stedet for å samle penger på bok.

Det er helt lov, og jeg synes mye er lov å si, men mann ønsker vel ikke at noen brekker foten uansett.

Vi er vel alle frustrert, jeg har skrudd av og holder på med andre ting, latterlig forestilling. Lichsteiner har GITT de 2 mål.

Link to comment
Share on other sites

Ligger an til 2-8. 😂 Jaja, sånn er det å ha et litt under middelmådig forsvar mot ligaens beste angrep. 

Vi scorer er mål, det er bra på én omgang på Anfield. Det er jo bakover det er dårlig, intet nytt der. Her må det handles i januar. Det er også klart at ikke Bould har noen positiv funksjon i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Nøyaktig som forventa. Med skadene man nå har, henger ikke dette laget sammen defensivt i det hele tatt. Vi har sett det særlig i det siste, Forsvaret er like latterlig som under Wenger. Nå legger salah seg rett ned på straffa, men er forran spillern. Også er det 3 komediespill som fører til mål imot ellers. Da blir det stygt 

Link to comment
Share on other sites

Guest Liverpool-guten
51 minutes ago, Polljen said:

Det er godt mulig at Liverpool vinner i dag, men Liverpool-guten fremstår som en ekte taper som svært så mange andre poolere

Nåh, så sinna😘

Som forventet, lekestue! 😄

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Nå er vi alle langt nede - frustrert er vel å si det mildt kanskje. Når vi scoret det første så satt jeg med en eneste gang og ventet på en tabbe. Og de har det blitt flere av. Til de som er godt forsynt med optimisme her inne og tenker på både PL gull og topp4 - du verden så misunnelig jeg er på dere og optimismen deres 🙂

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Guest Liverpool-guten said:

Nåh, så sinna😘

Som forventet, lekestue! 😄

Kan ikke du gå vekk? Jævla idiot, som altfor mange liverpoolsupportere er. Fuck off. 

Kan ikke de som styrer dette forpulte forumet se til helvete å ikke la alle registrere seg???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...