Jump to content

2018.12.26 Brighton & Howe Albion (B)


Polljen

Recommended Posts

Just now, Bekkern said:

Vært med mye offensivt, men etterlater seg helt enormt med rom. Problemet er at ikke Barzagli, Chellini og Bonucci står bak. 

Taktikken er jo at de spillerne du nevner skal angripe corner og frisparks innlegg. Da skal to ligge igjen. Hvorfor man da involverer seg så elendig er ganske vanskelig å forstå 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Dette var en Wenger dejavu omgang. Frisk start, leder. Gir fra oss initiativet kløner til scoring imot. Kunne fort fått ennå en i sekken. Null aggressivitet, man daffer rundt: og Ozil får hverken plass eller ball. 

Emry, nå må du si noen ord og gjøre noen endringer... dette er for dårlig.

Link to comment
Share on other sites

En kan gjerne være litt negativ til hvordan målet i mot kom, og en kan være negativ til at vi ikke klarte å få mer enn en ball i motstanders mål, men for meg så er det nok en gang lagenheten som svikter. Vi lar en i utgangspunktet svakere motstander dra oss ned til et tempo der de får "utnytte" sin spillestil. I dag har Özil bortimot vært usynlig, kanskje Ramsey bør få sjansen i andre omgang (uten at troen er så stor på han heller). AMN for Lichsteiner kunne vert greit også.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Guest Sas2002 said:

Glem topp 4 i år. Det finnes en kultur i arsenal som handler om å drite bort mål og da må hele forsvarsrekka bort.

Jeg ser deler av poenget ditt, men jeg kommer ikke til å glemme topp fire helt ennå. Fjerdeplassen er ikke umulig, bare vanskelig. Pratet om topp to, derimot............

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Blir bare sykere og sykere den headingen til Lichsteiner... Hvorfor prøver han ikke å få den over til innkast heller?!

Han når ikke opp. Feilen er at han går etter den i stedet for å falle av. 

Det er ikke press på ballfører når passet går og da faller man av. Første regel i boken. De lærer aldri

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...