Jump to content

2018.12.05 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Forferdelig resultat. 

Dette holder ikke. Går ikke an å gjøre slike tabber kamp etter kamp. Kjenner jeg blir så sint av disse tingene. 

HM7 og Iwobi må ha mindre enn 50% treff på passene sine. Nå må det få konsekvenser. Kan ikke fortsette med så svake prestasjoner uke etter uke. 

Btw: Torstvedt mente HM hadde et godt innhopp.. Du verden; han bommer på nesten alt av pass og brenner en kjempesjanse. Jaja

Link to comment
Share on other sites

I forkant av kampen mot Tottenham så hadde jeg vært fornøyd hvis jeg hadde blitt fortalt at vi ville ta fire poeng i disse to kampene, i dag er jeg ikke fornøyd med fire poeng.
Men Arsenal må ta dagens to tapte poeng på egen kappe, selv om det var en marginal offside på Uniteds første mål så var det slett defensivt spill fra våre på både det målet og også Uniteds andre mål.

Når det er sagt så er jeg ikke så voldsomt misfornøyd med resten av kampen. Det var selvsagt ikke alt som var like bra, men det var en slitekamp og vi kunne vunnet, men som vi også kunne tapt.

Det jeg er mest "misfornøyd" med i dag er Holdings mulige skadefravær utover i desember. Holding som jeg ikke hadde troa på i august, er i ferd med å bli en av våre viktigste defensive spillere og jeg mener vi tapte mye defensivt da han måtte ut.

Jeg er ikke misfornøyd med kampen som helhet, bare omstendighetene rundt de to målene i mot 😚

Link to comment
Share on other sites

Just now, RP7 said:

Forferdelig resultat. 

Dette holder ikke. Går ikke an å gjøre slike tabber kamp etter kamp

Tulling, det er en part av spillet. Alle lag gjør feil\tabber hver eneste kamp som koster mål eller nesten mål i mot. Andre målet vår f.eks ved feilfritt spill av United hadde ikke vi scoret der vi heller. Så det virker begge veier og sånn er det bare. Ideelt er det ikke, men sånn er det! Deal with it!! 

Med det trykket og tempoet i kampene, så er det umenneskelig å ikke gjøre feil. Men vi tar poeng og vi nekter å tape. Vi er fortsatt på skuddhold med tanke på topp 4.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, RP7 said:

Forferdelig resultat. 

Dette holder ikke. Går ikke an å gjøre slike tabber kamp etter kamp. Kjenner jeg blir så sint av disse tingene. 

HM7 og Iwobi må ha mindre enn 50% treff på passene sine. Nå må det få konsekvenser. Kan ikke fortsette med så svake prestasjoner uke etter uke

Sånn. Nå har dama de vært tapper og holdt igjen til kampen er ferdig. Glem feilpasninger og sånt nå.

 

Jeg deimot, har lov til å være sur. Jeg fatter ikke at det er mulig å slippe inn det siste målet til United. Jeg har lyst å banke opp Kolasinac for det, men er redd det blir meg som får juling hvis jeg prøver.

 

Dessuten syns jeg MH7 gjorde veldig mye bra.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, joppe said:

Tulling, det er en part av spillet. Alle lag gjør feil\tabber hver eneste kamp som koster mål eller nesten mål i mot. Andre målet vår f.eks ved feilfritt spill av United hadde ikke vi scoret der vi heller. Så det virker begge veier og sånn er det bare. Ideelt er det ikke, men sånn er det! Deal with it!! 

Med det trykket og tempoet i kampene, så er det umenneskelig å ikke gjøre feil. Men vi tar poeng og vi nekter å tape. Vi er fortsatt på skuddhold med tanke på topp 4.

Hva andre lag gjør bryr jeg meg ikke om. Spurs scorer 2 mål på 1 sjanse, United 2 mål på en halv sjanse. Det gjentar seg gang på gang. Hvis du er fornøyd med det greit for meg, jeg syns ikke det er bra nok

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

4 poeng på disse 2 matchene e godkjent, 

Vi er fremdeles særdeles nær fjerdeplassen. To poeng bak Skjiten på tredje og a poeng med Chelski på fjerde, som var så greie å tape mot Wolves i kveld.

Link to comment
Share on other sites

legger merke til at hver gang tapapa og benelfen får komme med sine spådommer om hvor lett ting blir, så skjer det motsatte. (Overtroisk eller ikke, jeg misstenker de tror det før hver eneste kamp).Men hver gang de skriver det her går det til grisen.

Idag vant Mourinho igjen... Meget svakt United klarer å karre med seg ett poeng. De kunne med max flyt fått 3. Historien gjentar seg i disse oppgjørene.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Polljen said:

Vi er fremdeles særdeles nær fjerdeplassen. To poeng bak Skjiten på tredje og a poeng med Chelski på fjerde, som var så greie å tape mot Wolves i kveld.

 

Det kan du si. Med seier idag hadde vi vært på 3.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Pirès#7 said:

Selv om kola dreit seg litt på det målet var han nok en gang jævlig god, burde hatt flere assist idag.

Iwovi med 1% forsvarer gen hadde også klarrert 1-1scoringa. Han kunne klarert ut innlegget til corner uten problemer.

Kola var god han, like han mer og mer. Begynner å ligne på spilleren fra Bundesliga. Han er dog mye bedre fremover enn bakover, selv om det var flere blemmer på 2-2 enn bare han.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, RP7 said:

Hva andre lag gjør bryr jeg meg ikke om. Spurs scorer 2 mål på 1 sjanse, United 2 mål på en halv sjanse. Det gjentar seg gang på gang. Hvis du er fornøyd med det greit for meg, jeg syns ikke det er bra nok

Det handler ikke om å være fornøyd eller ikke, men shit happens, det er bare sånn det er og det er nok sånn det kommer til å bli også. Det kommer aldri til å gå bort uansett lag og spillere. Og det er sånn det må være eller så kommer alle kampene ende 0-0

Om en stund så er alt glemt og det eneste man husker 20kamper på rad uten tap. 🙂

Vi gjorde tross alt en god kamp i dag, og Kolasinac kunne fått noen assist også om alle spillerne hadde spilt kortene sine riktig.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig kamp av begge lagene, forskjellen er at united har så mange flere dårlige kamper. Er ikke fornøyd med arsenal idag. Sånne kamper kommer av og til. Mye useriøst sutring her inne. Er ikke lenge siden vi spilte en kjempekamp.. Det bor så mye i dette laget og med emery som manager er jeg kjempefornøyd med sesongen. Se hvor mange år united har vert ræva.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...