Jump to content

2018.12.05 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply
Guest Sas2002

Spurs og chelsea vinner. Vi må opp et hakk. Ut med Ramsey visst. Inn med Laca. Vi gikk 49 kamper uten tap så tapte vi pga filminga til Rooney. Vi har gått 20 kamper uten tap så skjer det samme igjen. .......

Link to comment
Share on other sites

Siden Ramsey sannsynligvis ikke klarer mer i dag, så håper jeg på Laca inn og med Iwobi som sentralt bindeledd. 

Vi har ofte klaget på vedkommende, men jeg savner faktisk Xhaka litt i dag... Håret er på ingen måte dårlig i dag, men det blir ikke helt det samme synes jeg. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Polljen said:

Siden Ramsey sannsynligvis ikke klarer mer i dag, så håper jeg på Laca inn og med Iwobi som sentralt bindeledd. 

Vi har ofte klaget på vedkommende, men jeg savner faktisk Xhaka litt i dag... Håret er på ingen måte dårlig i dag, men det blir ikke helt det samme synes jeg. 

Endelig ser du det!

Link to comment
Share on other sites

Blir for store avstander mellom midtbanen og 1. pressledd. United får alt for ofte slått opp i mellomrom. Matteo og Torreira må finne en bedre balanse. 

Iwobi er alt for het i hodet første 20., bedret seg. 

Dommer feig som ikke viser ut Rojo. 

Benken til United skremmende sterk. Dette blir tight. 

HM7 inn... jaja. Motsatt effekt av Spurskampen..

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Guest Sas2002 said:

Det har ikke fungert offensivt sålangt. Vi får null bredde med Ramsey og Iwobi. 

Bredden er det Bellerin og Kolasinac som skal holde, Ramsey og Iwobi skal jo spille innover i banen, det er jo det som er hele greia med 3 bak, eller?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Polljen said:

Feil 😜, jeg har faktisk ikke vært særlig negativ til Xhaka etter at jeg fikk viljen min med ny DM og Xhaka litt høyere opp 😇

Flott. Hyggelig å være med deg i perioder. I dag avgjør Mkhitariyan kampen for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...