Jump to content

2018.12.05 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply
Guest Sas2002

Vi har ikke vunnet i pl mot scummen siden 2006. Nå har vi en matchball som kan påvirke hvordan sesongen blir. Seier idag så trur jeg at vi faktisk tar 2-3 plassen. Redd Jose legger en slu plan med mye innlegg mot Fellaini og Lukaku og får ned tempoet slik at Man U vinner 1-0 på en fuckings dødball. Coyg la oss knuse skitten🤘

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Guest Sas2002 said:

kan påvirke hvordan sesongen blir

Ikke rettet mot deg spesielt, men jeg begynner å bli lei av at alle kamper plutselig skal definere hvordan sesongen blir. Vi kan da fint komme på 2. plass (første også) selv med tap her?

 

Personlig tipper jeg på 0-3 seier - en Mourinho som går bananas - deretter sparken - og en ny manager som kommer til å gjøre det like ræva som sine 3 før ham

Link to comment
Share on other sites

Guest Sas2002
13 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke rettet mot deg spesielt, men jeg begynner å bli lei av at alle kamper plutselig skal definere hvordan sesongen blir. Vi kan da fint komme på 2. plass (første også) selv med tap her?

 

Personlig tipper jeg på 0-3 seier - en Mourinho som går bananas - deretter sparken - og en ny manager som kommer til å gjøre det like ræva som sine 3 før ham

Det siste tipper jeg aldri kommer til å skje og vi har sett før hva som skjer når Jose MÅ unngå tap. Klokken 2255 får vi svaret. La oss knuse de!

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke rettet mot deg spesielt, men jeg begynner å bli lei av at alle kamper plutselig skal definere hvordan sesongen blir.

Fullstendig enig i at det ikke er enkeltkamper som definerer en sesong, hverken på godt eller vondt. Det vil selvsagt finnes enkeltkamper som er viktigere enn andre (og da tenker jeg ikke på kampene mot Tott), de såkalte sekspoengskampene der resultatet kan være avgjørende om man holder tritt med en motstander eller havner for langt bakut (United er ikke i den kategorien denne sesongen 😋).

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...