Jump to content

2018.12.02 Tottenham Hotspur (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 132
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Det er fullt mulig å få med seg noe i denne kampen. Dessverre er det som vanlig marginene som er i mot oss . 

I pausen må det en liten pep talk til fra Emery og 10 minutter med Auba om når det blåses offside 🙂

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Ok, la meg generalisere. Å sklitakle en fintesterk spiller i egen 16 er farlig.

Joda, men når han faktisk ikke treffer og spilleren kaster seg så er det vel lite å gjøre uansett? 

Poenget er at dommeren driter seg ut. Ditto det samme på første målet til Tottenham når Dier er i offside.

Hva kan Arsenal da gjøre? Skal vi sette han _mer_ i offside? Skal vi treffe bomme med enda større margin på Son?

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for de to "marginale" målene i mot, så hadde jeg vært strålende fornøyd, og jeg er betraktelig mer fornøyd enn flere andre her idag ser jeg.

Når det gjelder de "marginale" målene i mot så bruker jeg det uttrykket da det på mange måter er flaks (satt på spissen) at Tottene leder. Det første målet må Leno helt og holdent ta på sin kappe, det andre målet er en meget tvilsom straffe (sett fra mitt ståsted).

jeg er derimot ikke bekymret for Unitedkampen, i motsetning til andre her, sett ut fra den innsatsen som våre leverer i dag. Jeg er heller ikke spesielt misfornøyd med Holding heller, straffe eller ikke straffe. 

Det er mange "marginaler" i dag og med litt mer dyktighet og hell foran Lloris så kunne Arsenal ledet denne kampen til tross for keepertabbe og tvilsomt straffespark,

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Stefanb said:

Kan ikke se hvordan det er vår skyld at dommeren ikke får med seg en offside eller at Son filmer.

Handler om helheten. Vi setter oss i dumme situasjoner hvor dommer lar seg lede. Når Torreira blir meid ned av Dier så bør de markere det, ikke trille ball videre. 

Taklingen på Son er litt hodeløs. 

Offsiden på scoringen skal assistentdommere se. Han står i offside hele tiden og er aldri ute. 

Tabbe av Leno

At Dele slipper unna uten kort etter første scoring er også ganske utrolig. 

Inn med Ramsey. Han vet hva dette betyr. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Joda, men når han faktisk ikke treffer og spilleren kaster seg så er det vel lite å gjøre uansett? 

Poenget er at dommeren driter seg ut. Ditto det samme på første målet til Tottenham når Dier er i offside.

Hva kan Arsenal da gjøre? Skal vi sette han _mer_ i offside? Skal vi treffe bomme med enda større margin på Son?

Jeg er ikke uenig i at Son overdramatiserer. Men hvorfor er det så vidåpent for Son? Hvorfor klarer Kane å vippe ballen videre til Son når han bryter med to av våre? Det er små marginer. Enkeltspillere skal kanskje ikke klandres, men at dette kun er dommerens feil kjøper jeg ikke. 

Er det virkelig offside på målet til Dier?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Guest Gunners68 said:

Hector FUCKING Bellerin

Han har hatt en jævlig god kamp frem til det der for å være ærlig, men den var faen meg helt latterlig! Satser på at Emery kjefter han huden full for den der på neste trening og analyseklipp!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...