Jump to content

2018.11.11 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

Som nevnt i mitt utbrudd tidligere i kveld så har jeg ikke sett kampen i dag, men jeg har forstått det slik at det ikke var mye å skryte av fra vår side. 

Jeg er ikke i tvil om at Arsenal er på rett vei, men det tar tid å få laget dit vi ønsket det skal være. 

Forhåpentligvis så får vi litt mer realisme inn i vurderingen av laget og litt mindre preik om ligatittelen denne sesongen. 

Greit nok så økte kampen i dag raden av antall kamper uten tap, men uavgjort mot såkalt dårligere lag er omtrent som tap å regne. Hvis jeg har valget mellom tre uavgjorte kamper som forlenger rekken versus to seire og ett tap som bryter rekken, så tar jeg gledelig det tapet. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Alle disse 1 poengene vil telle så ufattelig mye mer en alle de 0 poengene det potensielt kunne blitt. Det er noe vi er blitt "bedre" på, å rett og slett ikke gi opp, vi er seige, vi drar i land resultat, ikke nødvendigvis godt spill, men vi nekter rett og slett å tape sånn uten videre, og det i seg selv kan faktisk være en faktor når vi skriver mars\april neste år.

Tror ikke det er særlig mange som innerst inne tror på ligatittelen denne sesongen, men det er nok mer en motvekt til de som har vært mere i den negative retningen. Men tror nok denne kampen hadde vi tapt i fjor.

 

Link to comment
Share on other sites

City er i en klasse for seg selv og det kommer til å ta tid for å ta de igjen, får håpe neste sesong. Irriterer meg grenseløst at vi ikke er med fra første sekund, ser alt for ofte at andre lag scorer før vi begynner å våkne. Xhaka må fan med snart lære av de feilpasningene han har i nesten hver kamp, kjempekamp mot Liverpool Hva er de vi trenger for å yte full innsats sånn som vi hadde mot Liverpool? Det er ihvertfall lenge siden vi hadde en skikkelig kaptein. Trur nok manager gjør en god jobb men det er elendig innsats av alle uten Torr og Leno som er en av de beste målvaktene i PL vil jeg påstå. Lurer på om det blir noe kjøp i jan og hva trenger vi? Uansett er det deilig og følge laget fullt ut igjen etter noen tragiske sesonger. Tur er i boks og første blir 1 jan mot Fullham.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, joppe said:

Alle disse 1 poengene vil telle så ufattelig mye mer en alle de 0 poengene det potensielt kunne blitt. Det er noe vi er blitt "bedre" på, å rett og slett ikke gi opp, vi er seige, vi drar i land resultat, ikke nødvendigvis godt spill, men vi nekter rett og slett å tape sånn uten videre, og det i seg selv kan faktisk være en faktor når vi skriver mars\april neste år.

Tror ikke det er særlig mange som innerst inne tror på ligatittelen denne sesongen, men det er nok mer en motvekt til de som har vært mere i den negative retningen. Men tror nok denne kampen hadde vi tapt i fjor.

 

Selv oss optimister ser jo at under normale omstendigheter, så vinner City serien. Men, når det kommer til de andre lagene i toppen, så blir jeg ikke det granne skremt av verken Liverpool, Chelsea eller Tottenham. Jeg skjønner ikke hvorfor det angivelig skal være så urimelig å tro at vårt eget lag havner over disse lagene i serien? Fordi vi har hatt en svak kamp mot Wolves?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Selv oss optimister ser jo at under normale omstendigheter, så vinner City serien. Men, når det kommer til de andre lagene i toppen, så blir jeg ikke det granne skremt av verken Liverpool, Chelsea eller Tottenham. Jeg skjønner ikke hvorfor det angivelig skal være så urimelig å tro at vårt eget lag havner over disse lagene i serien? Fordi vi har hatt en svak kamp mot Wolves?

---

laget er inne i en mini-blindgate. det kan snu seg fort, og da kan laget trolig komme opp i ryggen på Spurs, Pool og Chelsea. ManC er nok utenfor rekkevidde. På kort sikt er derfor ikke disse dårlige resultatene så mye å bekymre seg om. Men de må snart komme tilbake på sporet. Kampen mot Wolves var på mange måter et slags gufs fra slutten av Wenger-æraen; mye ballinnehav og trilling på midtbanen, men manglende gjennombruddsevne, og mange svake balltap som resulterte i unødvendige kontringer i mot. Etter de fire-fem store sjansene i den andre omgangen og spillmessig dominans fortjente Arsenal poeng. Samtidig kunne de fort ha tapt, for eksempel ved skuddet Wolves hadde i tverrliggeren i sluttsekundene.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tapapa said:

Selv oss optimister ser jo at under normale omstendigheter, så vinner City serien. Men, når det kommer til de andre lagene i toppen, så blir jeg ikke det granne skremt av verken Liverpool, Chelsea eller Tottenham. Jeg skjønner ikke hvorfor det angivelig skal være så urimelig å tro at vårt eget lag havner over disse lagene i serien? Fordi vi har hatt en svak kamp mot Wolves?

Du har fullstendig rett i at den ene kampen mot Wolverhampton IKKE bør ha så mye å si på vår vurdering av hvor laget kommer til å ende på tabellen. Kall meg hva dere vil, negativ/pessimist/skeptiker/realist eller whatever, jeg er likevel en del mer positiv enn hva jeg var ved starten av sesongen. Nei jeg tror ikke på ligatittel, jeg tror heller ikke på topp to, men jeg er ikke lenger avvisende til at Arsenal skal kunne klare topp fire.

Som nevnt kampen mot Wolves er ikke den som skal bevise at min negativitet/pessimisme/skeptisisme/realisme (stryk det som ikke passer) er hundre prosent berettiget. Men det som skjedde i denne kampen viser klart de symptomene som enkelte av oss lenge har advart mot når enkelte har fremstått som superoptimister. Jeg er ikke ute etter å drepe optimismen hos deg og enkelte andre, jeg klarer bare ikke å holde kjeft (dessverre) når jeg føler at en sunn optimisme totalt går amok ?.

Jeg håper så absolutt at mange her forsetter å være optimister og at optimistene kommer med korrektiv til meg og andre når vi som ikke er der ennå blir for tungsinnede, for det er ingen tvil om at vi kan bli det. På samme måte så håper jeg at de meste optimistiske også kan akseptere at vi som ikke klarer å dele denne optimismen fullt ut, også kan ha et behov for å komme med innlegg som kan bli oppfattet som et forsøk på å påpeke det vi mener er en overdreven optimisme.

Kampen mot Liverpool viser hva som bor i laget når de gir alt, når konsentrasjonen er på topp o.s.v. og det gjør at jeg ikke er like pessimistisk som i august, men vi har også sett litt for mange kamper der det er mye å rette på for å kunne bli ett topp fire lag.
Som @joppe helt korrekt påpeker så er noe av det viktigste som har skjedd denne sesongen at laget tar poeng (ett eller flere) i kamper som vi ville ha tapt sist sesong, og det er selvsagt positivt. Men skal vi bli det topp fire laget (og helst enda lenger opp) som vi håper på, så er ikke ett poeng mot lag som Wolves og Palace godt nok.

Jeg er forsåvidt heller ikke skremt av Pool, Totts og Chels, men jeg kan vel si at jeg er litt "skremt" av det nivået vi viser mot flere av de såkalt "dårligere" lagene (tildels også i kamper der vi tar tre poeng). Det som også "skremmer" meg er at vi fremdeles slipper inn alt for mange mål sett i forhold til lag som Pool og Chelsea. Vi er ikke langt bak Tottene på fjerde eller Chelsea på tredje, men som jeg har gnålt om til det kjedsommelige det er fremdeles en del å få ordnet før vi kan fremstå som en klar kandidat til "medaljeplassene" i PL.

Link to comment
Share on other sites

Men det som er bra med Emery inn er at hvis det blir slik at vi max klarer en 5-6 plass i år, så tror jeg han er så innbitt på å få klubben inn i CL igjen at han gjør grep og ikke sitter helt apatisk og rolig (som det føltes på slutten med Wenger) og venter på at de spillerne han har skal slå til. Jeg tror han trenger tre sesonger på å rette opp igjen skuta slik at vi er konkurransedyktige blant topp 3 og han ER villig til renske unna og få inn de han mener klubben har behov for for å komme dit.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Innbytterbenken said:

Men det som er bra med Emery inn er at hvis det blir slik at vi max klarer en 5-6 plass i år, så tror jeg han er så innbitt på å få klubben inn i CL igjen at han gjør grep og ikke sitter helt apatisk og rolig (som det føltes på slutten med Wenger) og venter på at de spillerne han har skal slå til. Jeg tror han trenger tre sesonger på å rette opp igjen skuta slik at vi er konkurransedyktige blant topp 3 og han ER villig til renske unna og få inn de han mener klubben har behov for for å komme dit.

Dette, må vi bare håpe han har baller til. Det tar tid å rydde opp troppen, jobben er bare såvidt i gang. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Innbytterbenken said:

Men det som er bra med Emery inn er at hvis det blir slik at vi max klarer en 5-6 plass i år, så tror jeg han er så innbitt på å få klubben inn i CL igjen at han gjør grep og ikke sitter helt apatisk og rolig (som det føltes på slutten med Wenger) og venter på at de spillerne han har skal slå til. Jeg tror han trenger tre sesonger på å rette opp igjen skuta slik at vi er konkurransedyktige blant topp 3 og han ER villig til renske unna og få inn de han mener klubben har behov for for å komme dit.

Om det tar ett, to eller tre år å rydde opp er det vanskelig å vurdere, men jeg er fullstendig enig med deg i analysen av Emery.

Så er det definisjonen av å rydde opp, som nok vil være en særdeles subjektiv vurdering. Jeg er ikke overbevist om at tålmodigheten til de styrende myndighetene tillater han tre år for å få oss til CL, men så lenge han oppnår CL-plass via PL eller EL så tror jeg han får den tiden han trenger for å kunne skape et lag som er en klar kandidat til ligatittelen.

Hovedproblemet som Emery har i forhold til noen av de andre klubbene er at han nok ikke vil få tilgang til like store handlebudsjett, så her er det "smartnessen" til Mislintat og co er veldig viktig.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Innbytterbenken said:

Nok en gang er det Xhaka som gjør en feil, og nok en gang ser det ikke ut som Xhaka tar returløpet 100%. Jeg mener at han ikke er god nok for Arsenal. Skulle ønske at Ramsey skrev kontrakt og at han brukte Ramsey, Guendozi og Torreira på de to plassene på midten. 

Jeg skrev et par ord om det i Granit Xhaka-tråden, 100% enig. 

Han er så ofte involvert i mål i mot at du må ha et målsnitt som Messi eller Ronaldo for å veie opp for det. Det har ikke Xhaka, ikke spiller han stabilt godt nok heller. Seeeeelg! Tålmodigheten min er 0% full.

 

Link to comment
Share on other sites

City er i en klasse for seg selv og det kommer til å ta tid for å ta de igjen, får håpe neste sesong men har mine tvil pga pengebruken. Irriterer meg grenseløst at vi ikke er med fra første sekund, ser alt for ofte at andre lag scorer før vi begynner å våkne. Er litt usikker på Xhaka om vi skal avskrive han helt. Er også i tvil om håret og Ramsey er gode nok. Skal bli bra og få hurtigheten til Koz tilbake igjen men han har og hatt en del blunder. Er mye å ta tak i men mener Emery er riktig mann. Fakta. 18 kamper. 12 vunnet 4 uavgjort 2 tap.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det er ikke godt å si hvilke krav ledelsen har satt , Polljen. Sist sesong var det jo åpenbart at ledelsen fikk kalde føtter når publikum uteble. Resultatene var for elendig og Wenger fikk beskjed om å gå.

Nå er det i alle fall positive tendenser på mange måter. Folk støtter opp om Emery og laget. Var dessverre en dårlig kamp sist. Føler meg temmelig sikker på at Emery har vært tydelig på hvor misfornøyd han var søndag. Men , vi nekter likevel å gi opp - vi taper ikke.

Det må nye folk inn defensivt. Torreira har vel så langt vært en suksess. Håret er litt opp og ned - men så ung at han kan virkelig bli noe.Leno har gjort jobben sin. Han får noe ut av spillerne sine Emery , men vi har dessverre noen som faller tilbake til gamle synder. Gjør flere dette samtidig så går det som det gjorde søndag.

Nei , gi Emery tid og penger så har jeg tro på at dette blir bra. Vi vinner ikke PL i år bare for å ha sagt det. Det må være grenser for optimisme også :-) Topp 4 - ja - hvis vi leverer varene som mot Pool. Vi har ikke råd til flere blundere som hjemme mot Wolves. Øzil er kaptein for tiden og han må gå foran og lede oss da. Ikke falle tilbake som søndag.

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Guest Gunners68 said:

Øzil er kaptein for tiden og han må gå foran og lede oss da. Ikke falle tilbake som søndag.

 

 

Ôzil er for tiden vår kaptein. Ôzil er også en fantastisk spilller, men kapteins emne er han ikke. Emry har her fått føringer slik jeg ser det. Når ting stemmer for tyskern så er det knapt  noen i verden som står tilbake for hans evner. Problemet slik jeg ser det er at han leverer det for sjeldent og at vi supportere blirt blendet av enkelte prestasjoner som 3dje siste kamp. I real var han aldri i nærheten av noe kapteinsbind, og selv om Arsenal er p.d.d ett hakk ned burde han aldri være det her heller.

Slik jeg ser det er det 3 kandidater til kapteinsbindet: Torreira, Laca og Leno. Altså tre forholdsvis nyankommede spillere. Jeg er i den trol at brorparten av dagens stall ikke holder mål, og at opprenskningen av Wengers loverboys er i anmars. Vi kan bare håpe Wenger snart overtar en klubb og signerer noen av de.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg har fått på leppa her inne for å være negativ i forhold til Øzil , Marius. Når en mann er så varierende i prestasjoner for laget så blir det fortsatt negative tilbake meldinger fra meg. Han får tynn når han ikke leverer - på lik linje med andre spillere. Han skal få vel fortjent ros når han fortjener det. Jeg sitter ikke her og skryter en mann opp i skyene etter hva han viste mot Wolves. Det er langt ifra den første kampen hvor han har spilt dårlig.

Håret får tyn her inne for å være veldig ujevn. Jeg er enig i det. Men , han skal nå ha for at han prøver i alle fall - han løper og jager ballen hele tiden.

Øzil har kapteins bindet og SKAL gå foran. Det må bli slutt på snilismen fra Wengers dager og Emery har vist tegn til å gjøre noe med det. Vi må få inn nye folk som du sier Marius. Ingen tvil om det. Vi må nok bruke noen overgangs vinduer til å bli kvitt de som ikke holder mål. Samtidig må nye inn.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Guest Gunners68 said:

Jeg har fått på leppa her inne for å være negativ i forhold til Øzil , Marius. Når en mann er så varierende i prestasjoner for laget så blir det fortsatt negative tilbake meldinger fra meg. Han får tynn når han ikke leverer - på lik linje med andre spillere. Han skal få vel fortjent ros når han fortjener det. Jeg sitter ikke her og skryter en mann opp i skyene etter hva han viste mot Wolves. Det er langt ifra den første kampen hvor han har spilt dårlig.

Håret får tyn her inne for å være veldig ujevn. Jeg er enig i det. Men , han skal nå ha for at han prøver i alle fall - han løper og jager ballen hele tiden.

Øzil har kapteins bindet og SKAL gå foran. Det må bli slutt på snilismen fra Wengers dager og Emery har vist tegn til å gjøre noe med det. Vi må få inn nye folk som du sier Marius. Ingen tvil om det. Vi må nok bruke noen overgangs vinduer til å bli kvitt de som ikke holder mål. Samtidig må nye inn.

Bare sånn av nysgjerrighet, hva skal Özil levere?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det som forventes av en spiller som ikke ville signere for oss før han fikk i overkant av 3 millioner i uken. Når du ber om det så skal klubben få igjen for det også .

Han får levere det spill , innsats som forventes av en hver spiller med den lønnen og som vi vet kan LANGT bedre enn det han til tider viser. Han har hatt flere kamper den senere tid hvor han har vist hva han er i stand til. Da skal også superlativene hagle fra meg. Han skal få som fortjent.

 

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ingen fotballspillere som fortjener lønna si, om vi bruker "vanlig arbeider lønn" som utgangspunkt.

Men jeg lurte på hva skal Özil levere? Det er et konkret spørsmål til deg. Hva forventer du han skal gjøre eksakt.

Özil kommer aldri til å bli en defensiv faktor, det vet vi og det viste vi før han kom til Arsenal. Han kommer aldri til å bli den spilleren som løper mest, det viste vi jo også før han kom. Men så er det slik at Özil er et menneske, også han er avhengig av spillerne rundt han er litt aktive, når aktiviteten foran han er død, så blir det vanskelig selv for Özil. Og i kampen mot Wolves så forsøker han hele tiden, og søker rom stadig dypere for å bli spillbar, og for så forsøke få til spill, men som sagt han er også avhengig av at spillerne rundt han er litt aktive.

Når det gjelder lønna til Özil, så speiler den bare markedsverdien. Med tanke på draktsalg og andre supporter effekter verden rundt så er vel lønna hans betalt.

 

En viktig ting som kanskje er verdt å dra fram, er at Wolverhampton spilte en kjempekamp.

 

Vet at mange vil si at Xhaka kostet oss mål dag, ja det gjorde han, men hadde Torreira holdt sin plass kunne det vært unngått, fritar ikke Xhaka for skyld. Aubameyang kostet oss kanskje seieren med sin halvsløve avslutning i stolpen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg tar det som en selvfølge at du vet hva det vil si å levere på en fotball bane , joppe . Du skriver til tider gode innlegg så såpass god innsikt har du .Det har alle Arsenal supportere , nesten alle i alle fall , krevd av spillere og manager de senere årene.

Jeg forventer at når han har kapteins bindet så må han involvere seg i spillet , lede laget , gå foran med innsats. Hvis vi ikke leverer så må han som kaptein gidde og involvere seg i laget i det minste da. Til tider så er vi jo en mann i manko på grunn av han.

Skjønner ikke at han ikke kan bidra mer - han viser jo til tider også sine kvaliteter - og da hagler lov ordene.

Når det gjelder Øzil så skal jeg være så ærlig å si at jeg i fjor sommer håpte på en avklaring med han og Alexis - selg begge. Ta pengene og få inn noe nytt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, joppe said:

 

Når det gjelder lønna til Özil, så speiler den bare markedsverdien. Med tanke på draktsalg og andre supporter effekter verden rundt så er vel lønna hans betalt.

 

 

Dette er noe som flere tror/trodde. Etter hva jeg har skjønt får Arsenal (klubber generelt) en mikroskopisk del av draktsalg til enkeltspillere. En toppspiller alene som genererer masse salg av drakter vil ikke generere særlig penger til klubben. Det er de som produserer draka (puma, Adidas osv) som håver inn mesteparten her. 

Derimot vil gode spillere i klubben gi oss enorme avtaler med produsentene av draktene. Slik vi ser vår siste avtale med Adidas nå har gitt oss. 

 

Så slik jeg har forstått det, henter ikke Arsenal inn lønna hans via noe draktsalg nei. Det er mer komplisert enn så...

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Marius- said:

 

Dette er noe som flere tror/trodde. Etter hva jeg har skjønt får Arsenal (klubber generelt) en mikroskopisk del av draktsalg til enkeltspillere. En toppspiller alene som genererer masse salg av drakter vil ikke generere særlig penger til klubben. Det er de som produserer draka (puma, Adidas osv) som håver inn mesteparten her. 

Derimot vil gode spillere i klubben gi oss enorme avtaler med produsentene av draktene. Slik vi ser vår siste avtale med Adidas nå har gitt oss. 

 

Så slik jeg har forstått det, henter ikke Arsenal inn lønna hans via noe draktsalg nei. Det er mer komplisert enn så...

Det er mulig du har rett, men nekter å tro at klubbene ikke drar inn penger på draktsalg. De ville vel aldri tillat salg av supportereffekter om det ikke ligger penger i bunn.

Selv om det kanskje ikke kommer direkte av salget av den spesifikke trøya, så vil jeg tro det generer en god del penger i form av lisenser osv...

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Drar inn penger på draktsalg ? Klubben har jo en vanvittig inntekt fra draktleverandøren på alle mulige plagg. Kan være trygg på at vi har del inntekter av det salget også.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Guest Gunners68 said:

Jeg tar det som en selvfølge at du vet hva det vil si å levere på en fotball bane , joppe . Du skriver til tider gode innlegg så såpass god innsikt har du .Det har alle Arsenal supportere , nesten alle i alle fall , krevd av spillere og manager de senere årene.

Jeg forventer at når han har kapteins bindet så må han involvere seg i spillet , lede laget , gå foran med innsats. Hvis vi ikke leverer så må han som kaptein gidde og involvere seg i laget i det minste da. Til tider så er vi jo en mann i manko på grunn av han.

Skjønner ikke at han ikke kan bidra mer - han viser jo til tider også sine kvaliteter - og da hagler lov ordene.

Når det gjelder Øzil så skal jeg være så ærlig å si at jeg i fjor sommer håpte på en avklaring med han og Alexis - selg begge. Ta pengene og få inn noe nytt.

Jeg hadde tenkt å komme med et litt langt tilsvar, men gadd ikke.

Det jeg kan si er at jeg vet hva JEG forventer, og hva JEG mener om å levere på fotballbanen. Men jeg bygger det litt på hvilke spillertyper vi har, hva som er styrker og svakheter.

Forventer ikke at f.eks Özil tar et 100m returløp hele tiden. Men jeg forventer at Torreira skal gjøre det. Skal man alltid måle innsats i fysiske ting, som løpskraft, tøffe dueller og tacklinger? Så er definitivt ikke Özil vår mann. Men måler vi det i å søke rom, gjøre seg spillbar og alltid være en trussel for å finne de geniale pasningene derimot. Så er Özil definitivt vår mann. Nå skal det sies at Wolves gjorde på mange måter en veldig god jobb i å dekke de rommene, samtidig gjorde våre frontspillere (Aubameyang, Lacazette og Iwobi) en utrolig dårlig jobb i å gjøre seg spillbare for Özil og co.

 

Om Mesut Özil passer i Arsenal, kan man alltid diskutere.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, joppe said:

Det er mulig du har rett, men nekter å tro at klubbene ikke drar inn penger på draktsalg. De ville vel aldri tillat salg av supportereffekter om det ikke ligger penger i bunn.

Selv om det kanskje ikke kommer direkte av salget av den spesifikke trøya, så vil jeg tro det generer en god del penger i form av lisenser osv...

Som sagt tror jeg det ikke er så mye som enkelte tror. Brorparten av pengene man får, får man via de sinnsyke avtalene klubbene får for å bruke den og den drakt leverandøren. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, joppe said:

Jeg hadde tenkt å komme med et litt langt tilsvar, men gadd ikke.

Det jeg kan si er at jeg vet hva JEG forventer, og hva JEG mener om å levere på fotballbanen. Men jeg bygger det litt på hvilke spillertyper vi har, hva som er styrker og svakheter.

Forventer ikke at f.eks Özil tar et 100m returløp hele tiden. Men jeg forventer at Torreira skal gjøre det. Skal man alltid måle innsats i fysiske ting, som løpskraft, tøffe dueller og tacklinger? Så er definitivt ikke Özil vår mann. Men måler vi det i å søke rom, gjøre seg spillbar og alltid være en trussel for å finne de geniale pasningene derimot. Så er Özil definitivt vår mann. Nå skal det sies at Wolves gjorde på mange måter en veldig god jobb i å dekke de rommene, samtidig gjorde våre frontspillere (Aubameyang, Lacazette og Iwobi) en utrolig dårlig jobb i å gjøre seg spillbare for Özil og co.

 

Om Mesut Özil passer i Arsenal, kan man alltid diskutere.

Jeg liker at du skriver stort sett det jeg tenker hver gang. Nesten sånn at jeg føler jeg skylder deg en øl. Jeg er helt enig i dine betraktninger vedrørende Özil. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...