Jump to content

2018.11.11 Wolverhampton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply
Guest Sas2002

Idag var vi heldige som fikk 1 poeng. Alt for lite effort. Holding og Musfafi blir obos nivå når de får så lite hjelp som de fikk idag. Tenker Xhaxa spiller vback neste match. Kola var grusom og vi har mye å jobbe med

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Guest Sas2002 said:

Idag var vi heldige som fikk 1 poeng. Alt for lite effort. Holding og Musfafi blir obos nivå når de får så lite hjelp som de fikk idag. Tenker Xhaxa spiller vback neste match. Kola var grusom og vi har mye å jobbe med

Kan vel ikke være lenge igjen til Monreal er klar nå? Har blitt meldt som kandidat (vurdering etter skade) til kamper i 4-5 uker nå. 

 

Ellers klarte Kolasniac seg fint mot salah sist, så han kan. Idag følte jeg nesten gutta hadde sovestund i gardeoben før kamp. Der man nynner: dette blir grei skuring. Makan til slett innsats over hele linja skal man lete lenge etter. Kom seg noe når man hadde kniven på strupen. Idag trodde jeg nesten Wenger fremdeles satt ved roret.

- Slett innsats

- tversover pasninger

- hodeløst forsvar

Link to comment
Share on other sites

Helvetes kødder i TV2, som fullstendig mangler forståelse for de av oss som betaler sure penger for å få se våre kamper på TV.

Siden jeg har abonnement på TV2 Premium så valgte jeg å "vente" med å se kampen "live i opptak" i stedet for å lete meg gjennom noen streaminglinker, jeg har holdt meg "off-line" når kampen ble spilt og slo på TV'n og finner Premium 2 akkurat når opptaket skulle bli vist kl 19:30.

Hva ser jeg da? Joda, jeg får da servert "høydepunktene" i siste del av den kampen jeg vil se "live i opptak" før kanalen  så går i reklame og deretter starter kampen fra start.

Jeg må seriøst vurdere mitt abonnement hos TV2 fremover.

Nå gir jeg F* i kampen og alt annet fotballmessig resten av kvelden ?

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Polljen said:

Helvetes kødder i TV2, som fullstendig mangler forståelse for de av oss som betaler sure penger for å få se våre kamper på TV.

Siden jeg har abonnement på TV2 Premium så valgte jeg å "vente" med å se kampen "live i opptak" i stedet for å lete meg gjennom noen streaminglinker, jeg har holdt meg "off-line" når kampen ble spilt og slo på TV'n og finner Premium 2 akkurat når opptaket skulle bli vist kl 19:30.

Hva ser jeg da? Joda, jeg får da servert "høydepunktene" i siste del av den kampen jeg vil se "live i opptak" før kanalen  så går i reklame og deretter starter kampen fra start.

Jeg må seriøst vurdere mitt abonnement hos TV2 fremover.

Nå gir jeg F* i kampen og alt annet fotballmessig resten av kvelden ?

TV2 burde du vurdert for lenge siden, de holder ikke mål, har vel egentlig aldri gjort det og det er vel ingenting som tyder på de blir bedre heller. ?

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Polljen said:

Helvetes kødder i TV2, som fullstendig mangler forståelse for de av oss som betaler sure penger for å få se våre kamper på TV.

Siden jeg har abonnement på TV2 Premium så valgte jeg å "vente" med å se kampen "live i opptak" i stedet for å lete meg gjennom noen streaminglinker, jeg har holdt meg "off-line" når kampen ble spilt og slo på TV'n og finner Premium 2 akkurat når opptaket skulle bli vist kl 19:30.

Hva ser jeg da? Joda, jeg får da servert "høydepunktene" i siste del av den kampen jeg vil se "live i opptak" før kanalen  så går i reklame og deretter starter kampen fra start.

Jeg må seriøst vurdere mitt abonnement hos TV2 fremover.

Nå gir jeg F* i kampen og alt annet fotballmessig resten av kvelden ?

Streaming er fremtiden. Når en seriøs tilbyder som faktisk holder seg innenfor lover og regler kommer, som faktisk tilbyr kampene så skal jeg gå over til dette. Slikt det er nå er det bare latterlig. Tv2 er også en versting i klassen , flere andre har varsler på skjermen i god tid før andre kamper/resume vises

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Streaming er fremtiden. Når en seriøs tilbyder som faktisk holder seg innenfor lover og regler kommer, som faktisk tilbyr kampene så skal jeg gå over til dette. Slikt det er nå er det bare latterlig. Tv2 er også en versting i klassen , flere andre har varsler på skjermen i god tid før andre kamper/resume vises

Ja, streaming er fremtiden og Sumo er streaming - sånn til info

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det har gått  " rimelig bra " for oss denne sesongen så langt og sist helg mot Pool har vært høydepunktet. De har vel gått i den berømte fellen og totalt undervurdert Wolves. Flere spillere som ikke er i nærheten av å prestere og da går det som idag. Dette var en typisk kamp under Wenger de siste to sesongene. Forskjellen  var at vi klarte å få med oss et poeng. 

Vi fortsetter rekken av ubeseirede kamper , men dagens " blemme " er av den sorten som ødelegger når poengene skal telles opp til slutt. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...