Jump to content

2018.11.03 Liverpool (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply
1 hour ago, antonius_blok said:

Da tror jeg vi sier takk til deg. 

Helt OK med andre lags supportere for min del, men de må få en eller annen prøveperiode ror å se om de har til intensjon å heve eller i det minste opprettholde nivået på forumet.

Helt greit med andre lagssupportere, men i en egen del av forumet som kan være mer offentlig. Men inne i det indre bør det være forbeholdt egne supportere.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner at Arsenalspillerene ser skuffa ut når fløyta går. Dette hadde de fortjent å vinne! Det legges inn en kjempeinnsats av samtlige, og med dette fikk jeg troen på en topp 4 plassering i år. Torreira er fantastisk, Xhaka (min MoM) strør langpasninger i tillegg til å ha luka ut feilpasningene, Iwobi og Holding har fått en ny vår. Dette ser meget lovende ut, Emery! Elsker å se manageren gestikulere og styre spille i 90 fulle minutter! 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi er skuffet etter 1 -1 mot Pool. Ubeseiret på de siste 14. Ligger igjen under og vi kommer tilbake. Er det forhåpentlig nå slutt på at andre lag pisser på oss på Emirates. Vi er på rett vei folkens.

Link to comment
Share on other sites

Fy fan så stolt jeg er av det Arsenal leverer i dag.
Joda, jeg er normalt noe skeptisk, kanskje litt pessimistisk og inn i blant kan jeg kanskje tolkes som negativ, men æres de som æres skal!!!

Dette var en kamp Arsenal kunne ha vunnet, men det var også en kamp Arsenal kunne tapt. Dette var på mange måter en "marginenes kamp"!

Det som gjør meg stolt i dag er ikke resultatet, for jeg ville vært like stolt uten den fantastiske utligningen til Laca. Det som gjør meg stolt er at laget fremstår som et lag. Hver eneste spiller gjør alt og jeg har ikke noe som helst negativt å si om en eneste Arsenalspiller.

Alt var selvsagt ikke perfekt, men det vil det aldri være. Leno hadde en bærtur eller to. Våre hadde et par stygge tversoverpassninger som medspillere heldigvis klarte å rette opp.
Men det eneste som kunne vært mer perfekt i dag var ett mål til.

Som sagt vi fremstår som et lag, vi har en leder på sidelinjen som har både plan A, plan B og sikkert også plan C. Med fare for å blir oppfattet som blasfemisk, så må jeg komme med spørsmålet "Arsene, who?"

Neste kamptråd kommer snart opp, og kanskje er polljen da tilbake i sitt litt mer skeptiske hjørne ?  ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi var veldig heldig sier du - in your fucking dreams. Tenker Kloppen var veldig fornøyd med et poeng. Syntes du nevnte noe om 6 -0 og lett match for Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Guest Liverpool-guten said:

Arsenal svært heldige med å få med seg 1 poeng. Skulle endt 1-2, så sånn er det med den saken.

Hilsen Liverpool-guten

Fornøyd med Fabinho, eller? Digger at Arsenalspillerne presset Liverpool til å sentre til han. Pasning til Fabinho = possesion til Arsenal! xD 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Veldig fornøyd med din oppsummering Polljen. Vi fremstod som et lag og lot ikke Pool pisse på oss. Endelig ser vi begynnelsen på noe som kan bli veldig bra. Innsats over hele linjen. Minuset i dag var kanskje Mikki - men han blir erstattet av Iwobi fra start i neste. Iwobi har blitt en helt ny mann etter at Emery tok over laget. 

Elsker å se en engasjert manager på sidelinjen. Det smitter på hele laget og tribunene - så jeg vil heller ikke hause dette opp på lik linje med deg Polljen - men vi skulle ha hatt en mann som Emery for lenge siden.

 

Link to comment
Share on other sites

Seriøst. Ønsker vi ett forum ala kommentarfeltet på nettavisen her? Jeg forventer faktisk at moderatorer her fjerner  enkelte brukeres innlegg. Blir så useriøst at jeg får vondt i sjela. Skulle likt å sett responsen på lignende innlegg på deres kopforum. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...