Jump to content

2018.10.28 Crystal Palace (B)


Polljen

Recommended Posts

Problemet er ikke at de ikke scorer like mye, problemet for andre er jo at de nå faktisk har fått balanse og ett forsvar også. Det hadde de ikke før. Derfor er de også ubeseirede og topper ligaen. 

 

Men hadde vært gøy å klådd dem ja

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Her var det så mye negativt at jeg garanterer vi slår Liverpool. Vi var ikke langt unna å sette ny rekord med å vinne 14 kamper på rad som ble satt i 87. Er klar over at forsvaret er dårlig men de var ikke alene idag. Jeg gir uansett full kred til Emery som har gjort masse forandringer etter alt for mange år med dusten wenger.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ben Elfen said:

Amen. 

 

Ps! Alle frykter Liverpools angrepsrekke, men vi har scoret flere enn dem

Helt riktig det Ben Elfen, men vi har også sluppet inn mange flere mål enn Pool og det er minst like viktig å ta det i betraktning når en vurderer sin motstander. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Polljen said:

Helt riktig det Ben Elfen, men vi har også sluppet inn mange flere mål enn Pool og det er minst like viktig å ta det i betraktning når en vurderer sin motstander. 

Takk for opplysningen, men jeg velger å fortsette P tenke positive tanker. Det er så utrolig mye deiligste. 

Når Forsvaret vårt sitter 100% blir vi nærmest uslåelige. Er ikke det deilig å tenke på? 

Gleder meg til å se følgende forsvarsfirer (med reserver). 

Bellerin (Lichsteiner)

Koscielny (Holding)

Sokratis (Mustafi)

Monreal (Komasinac). 

 

Ganske trygg på at vi kommer topp 4, men usikker på hvilken plass vi ender på. Chelseabobla sprekker snart. Det samme tror jeg skjer med Liverpool, men dessverre tror jeg ikke det med Man city. 

Dersom vi ikke går på en smell mener jeg 2. plassen er realistisk. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Det har gått veldig på skinner for oss i det siste , men ikke i går. Da ble det " bare " uavgjort. Som flere av dere andre sier så får vi se positivt på det etter 12 kamper hvor vi ikke har et eneste tap.

Jeg må også erkjenne at jeg er dypt misunnelig på dere som sitter inne med så mange positive tanker om hvor gode vi er. Vi kan vinne PL , og topp 4 er bankers. Jeg er fortsatt ikke der og det defensive i går er forklaringen på det . Alle lag vil få en periode hvor det kladder litt og det gjorde det i går. Vi var langt under pari i forhold til andre kamper så langt -  MEN - vi rodde i land 1 poeng. Det er fortsatt min påstand at en del av disse kampene vi har tatt poeng i så langt i høst hadde vi tapt under Wenger sist sesong. Så det definitivt ting som går rett vei.

Vi får håpe på en bra forestilling i liga cupen onsdag , som vil gi en skikkelig inngang mot Pool kampen lørdag. Håper hele laget reiser seg og viser at de vil være med. Vi må for all del unngå å bli pissa på nok en gang på Emirates. Seier lørdag vil gi et eventyrlig løft. Ingen regner med Arsenal - alle holder i mot oss at vi kun har møtt to bra lag og begge endte med tap. Nå har vi muligheten hvis alle er i KAMP MODUS.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Guest Gunners68 said:

Det har gått veldig på skinner for oss i det siste , men ikke i går. Da ble det " bare " uavgjort. Som flere av dere andre sier så får vi se positivt på det etter 12 kamper hvor vi ikke har et eneste tap.

Jeg må også erkjenne at jeg er dypt misunnelig på dere som sitter inne med så mange positive tanker om hvor gode vi er. Vi kan vinne PL , og topp 4 er bankers. Jeg er fortsatt ikke der og det defensive i går er forklaringen på det . Alle lag vil få en periode hvor det kladder litt og det gjorde det i går. Vi var langt under pari i forhold til andre kamper så langt -  MEN - vi rodde i land 1 poeng. Det er fortsatt min påstand at en del av disse kampene vi har tatt poeng i så langt i høst hadde vi tapt under Wenger sist sesong. Så det definitivt ting som går rett vei.

Vi får håpe på en bra forestilling i liga cupen onsdag , som vil gi en skikkelig inngang mot Pool kampen lørdag. Håper hele laget reiser seg og viser at de vil være med. Vi må for all del unngå å bli pissa på nok en gang på Emirates. Seier lørdag vil gi et eventyrlig løft. Ingen regner med Arsenal - alle holder i mot oss at vi kun har møtt to bra lag og begge endte med tap. Nå har vi muligheten hvis alle er i KAMP MODUS.

Er det ikke godt å vite at vi så langt denne sesongen ikke har fått ut max potensialet vårt, og likevel ligger vi der vi gjør. Liverpool har innledet sesongen sterkt og brenner på all sylindre, men ligger fortsatt "bare" 4 poeng foran.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, joppe said:

Er det ikke godt å vite at vi så langt denne sesongen ikke har fått ut max potensialet vårt, og likevel ligger vi der vi gjør. Liverpool har innledet sesongen sterkt og brenner på all sylindre, men ligger fortsatt "bare" 4 poeng foran.

Det er virkelig bra å "bare" ligge fire poeng etter Liverpool, så langt i sesongen, det har jeg ingen problemer med å medgi. Det jeg har litt problemer med er at når de mest positive her på forumet (og selv om jeg ikke er så positiv så er det bra at noen er det) vurderer Arsenal så får jeg et inntrykk av at det "negative" rundt det Arsenal har vist i stor grad bevisst eller ubevisst skyves i glemme boka.

Ja jeg er meget overraske, og jeg må påpeke positivt overrasket, over at vi ligger så høyt som vi gjør. At vi "bare" ligger fire poeng bak Liverpool er også en meget positiv overraskelse. Det er også klart at det er mye positivt å hente ut av det Arsenal har vist så langt denne sesongen. Emery overtok et "konkursbo" og det tar tid å få dette opp og gå igjen. 

VI slet mot CP i andre omgang på søndag, men jeg er overbevist om at vi med dem gamle lagledelsen ville sett ett mye mer rådvilt lag når motstander satte oss under et slikt press, så dette er positivt. Vi viser en klar evne til å komme tilbake når vi ligger under, og dette er positivt. Som sagt det er mye positivt å hente, man må bare ikke glemme at det også er en del som fremdeles ikke er så positivt, som at laget sliter med å komme i gang i første omgang av kampene. Det gjøres bl.a. alt for mange personlige feil og unødvendige balltap.

Så til slutt en liten tur tilbake til at vi "bare" ligger fire poeng bak Pool. Vi har så langt møtt to av de fire andre som ligger topp fem, Pool har møtt alle de fire når kampen til helgen spilles, Vi har igjen Tottene, samtidig som Pool har "lettere" motstand. 
PS!! for å komme enkelte i forkjøpet så forventer jeg kommentarer om at Tottene nå viser at de ikke er så gode, bla bla bla.

PS!! PS!! Intet vil glede meg mer enn at jeg må gå til det steget som engelskmennene kaller "to eat crow", hvis de mest positive her på forumet får rett både på lørdag og når vi møter "skit" og "møkk" den første uka i desember. Jeg er litt usikker på om mine "meningsmotstandere" er like lystne til å gjøre det hvis negative Polljen dessverre skulle få rett i sine bekymringer om at Arsenals kapasitet pr dato blir overvurdert av den nevnte gruppen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Enig i at vi nærmest så ut som et konkursbo. Takker gudene for at de ble et skifte. Tørr ikke å tenke på en sesong til med det gamle regimet. Vel , 4 poeng bak Pool og det er positive vibber - hva mer kan vi be om. Taper vi til helgen så er det plutselig 7 poeng - ELLER - vi kan brette opp ermene og gå i krigen. Da er vi helt i rygg. Skjønner gutta at de har all verdens muligheter nå. Jeg skulle også ha likt å vist hvorfor vi ikke begynner å vise tenner før etter pausen ? Kan Øzil brette opp ermene å gå foran i en stor kamp og vise  seg frem på den måten vi har sett i noen av de andre kampene i det siste. Vist en eller flere svikter på lørdag så får vi samme elendigheten som i går - og de siste årene i tilsvarende kamper.

Vinner vi mot Pool og Shit så kan vi sette oss ned og røyke sokkene våre i lag Polljen :-) Da får vi tynn.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Håper du får rett Tapapa. Ville ha vært fantastisk om vi kunne fortsette den positive trenden. En kamp nå mot Pool hvor vi virkelig løfter oss defensivt. Holder tett bak der , ingen røde kort , ingen straffer eller amatør messige personlige feil. Øzil leder an troppene og vi banker de ganske så greit som du sier , Tapapa.

Men , tror jeg på det etter 8 kamper i PL uten tap. Nei , dessverre.Vet ikke hvor mange ganger jeg har drømt om det der , men detter i dass hver gang. Nesten alle gangene da. Vi har hatt en lei tendens til å drite oss ut når det gjelder.

Greit nok Tapapa - kampen skal spilles først. Vinner vi helt greit mot Pool som du sier så er det stor sannsynlighet for at jeg blir gladest av oss to. Du forventer jo seier . MÅTTE DU FÅ RETT :-)

Link to comment
Share on other sites

Om dere kommer til å få tyyyyyyyyn, er vel ganske opplagt ?

Kan bare snakke for meg selv, men denne sesongen har jeg absolutt ingen forventninger til noen topp plassering, men velger å glede meg over det positive og mer eller mindre drite i det negative. Vi vet jo "alle" om utgangspunktet vi har, og siste halvdel av fjorårssesongen var vel kanskje det verste vi har levert spesielt på bortebane. Man kan jo velge å fortsatt være negative, eller man kan velge å se positivt på ting. 

Det er nye koster som feier nå, og det vil bli opp og nedturer enn så lenge.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Vi skal tåle tynn etter å ha banket Pool joppe :-) Jeg ser som deg heldigvis positive ting hele veien etter at Emery kom inn. Pilen peker i rett retning sett i forhold til tidligere sesonger. Men , jeg er ikke helt der ennå hvor jeg ser at vi banker Pool helt greit. Vi har hatt en liten lei tendens til å spille god fotball kun i de siste 45 minuttene. Blir det god fotball i 90 minutter og vi banker Pool så kan dette ende veldig bra :-)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen viste at Emery ikke er en trollmann. Byttene var rett og slett tragiske. Hvorfor ta ut Özil og Auba når CP skal frem og etterlater seg rom? Med mindre det var skader så skjønner jeg ingenting. 

Vår midtbane ble løpt i senk og det var sentralt byttene skulle kommet. Matteo holder foreløpig i ca 70 min og Torreira gikk etterhvert tom. Ramsey burde styrket i midten og ikke komme inn på kant. 

Özil gjorde seg ikke mer bort enn de andre og hans bidrag når kamper åpner seg opp kunne gjort underverker. 

Bakover så er det krise når ingen av de 4 vi hadde på banen i 2. omgang har fart. Det hadde vært bedre å gå over til en 3 er bak og la Xhaka styrke sentralt for å unngå bruddene som kom kontinuerlig fra 70 min og ut. 

Dette var meget tynn suppe i 80 av 90 minutter. 

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at dette ikkje var ein kamp for historiebøkene. Men eg vil tru at det er fleire som vil slite på samme arena, Crystal Palace har vel fått dårlig betalt før i sesongen. Sjølv om me var heldige med andre målet vårt kan me vel sei det samme om begge CP sine mål som kom etter litt unormalt klønete opptreden.

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, joppe said:

Om dere kommer til å få tyyyyyyyyn, er vel ganske opplagt ?

Kan bare snakke for meg selv, men denne sesongen har jeg absolutt ingen forventninger til noen topp plassering, men velger å glede meg over det positive og mer eller mindre drite i det negative. Vi vet jo "alle" om utgangspunktet vi har, og siste halvdel av fjorårssesongen var vel kanskje det verste vi har levert spesielt på bortebane. Man kan jo velge å fortsatt være negative, eller man kan velge å se positivt på ting. 

Det er nye koster som feier nå, og det vil bli opp og nedturer enn så lenge.

 

Jeg er ikke motstander av det positive, det jeg sliter med er når det som er mindre positivt så totalt synes å bli ignorert.

Nå skal jeg innrømme at det at jeg kommer med en del mindre positive innlegg langt på vei skyldes en "langtidsskade" ?.
Skaden oppstod for minst seks til syv år tilbake i tid. Den gang var forumet her særdeles Wengervennlig, og også da så var det mange som kun så på det positive og ignorerte det mindre negative som skjedde på banen. Den litt mindre aldrende forumbrukeren Polljen skrev også da innlegg som påpekte de litt mindre positive sidene ved det som til tider ble levert fra Wenger og hans mannskap, gjerne etterfulgt av en del "tyn"/kritikk fra andre (nå fraværende forumbrukere). Også den gang da så påpekte den litt yngre Polljen en del "feil" (selvsagt subjektivt vurdert) ved Wengers taktikk (eller manglende sådan) og tro det eller ei de siste par sesongene under Wenger så var jeg ikke lenger alene om å påpeke slikt.

Jeg vil avslutte med å si at jeg har tro på Emery, men heller ikke han er perfekt, ei har han en perfekt spillerstall til rådighet. Og der jeg var sterkt uenig med Wenger i hans vurderinger av stå i klubben til tider så er jeg på linje med Emery når han klart har gitt uttrykk for at laget ennå ikke er der det skal/bør være.

PS!! Det er svært viktig at det her på forumet finnes de som i hovedsak ser det positive i det som skjer, men jeg kan love at det blir et ekstremt kjedelig forum hvis ikke samtidig finnes noen grinebitere som gamle Polljen her ?


 

Link to comment
Share on other sites

Guest Goonerolf

Det er mye positivt under Emerys ledelse, men det som bekymrer meg mest, er at vi fortsetter å lekke bakover som vi gjorde under Wenger. 13 baklengs på 10 kamper i PL så langt og igjen det topp7 laget som slipper inn flest mål. Er det helt umulig å få stengt den Låvedøra ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Du er ikke alene om de synspunktene du kommer med Polljen :-) Vi var alle Wenger in i en lang periode etter at vi kom til Emirates. Fra finale tapet mot Birmingham i 2011 begynte det å snike seg inn en liten tendens til at vi ble for veike i duell spillet. Vi tapte på dødballer hvor vi ble for svake i luften. Vi hadde ingen Adams , Bould , Keown eller Campbell bak der lenger. Dette ble mer og mer synlig og vi nådde ikke opp lenger på øverste hylle. Folk begynte å etterlyse bedre spillere. I alle fall gjorde jeg det.

Wenger var lojal mot styret med de midlene han fikk. Det har han vært hele veien. Han satset pengene på de offensive typene og de defensive vi hadde penger til var ikke gode nok. 

Dessverre ble klubbens tilhengere delt av dette. Synd at styret ikke var sterkere og satte krav - da måtte de også ha gjort noe for at kravene kunne gjennomføres. Det holdt helt frem til vi røk ut av CL med 1 - 10 mot BM sammenlagt. Vi kom oss ikke etter det.

Vi hadde noen oppturer med FA cup seiere , men i PL ble det for svakt. Det defensive ble til slutt Wengers skjebne og han fikk beskjed om at nok var nok.

Kan love deg at jeg har inntatt fosterstilling noen ganger , Polljen. Jeg er heller ikke friskemeldt og de defensive problemene vi hadde søndag gjør at jeg heller ikke klarer å se at vi vinner PL.

Men , vi har fått forandringer og vi vet at det vil ta tid. Den tiden må Emery få og vi ser positive grep allerede.

Nå er det Emerys skjebne og få orden på dette. Kampen mot CP viste at våre defensive spillere sliter til tider og flere av de blir avslørt på farten. Offensivt har vi gode spillere og nå må klubben åpne penge bingen så vi får inn bedre spillere bak.

Goonerolfs statistikker :-) viser problemene og disse må løses. Vi kan fortsatt få mange gode hyggelige stunder denne sesongen som Arsenal supportere , men PL gull - no fucking way :-)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Guest Goonerolf said:

Det er mye positivt under Emerys ledelse, men det som bekymrer meg mest, er at vi fortsetter å lekke bakover som vi gjorde under Wenger. 13 baklengs på 10 kamper i PL så langt og igjen det topp7 laget som slipper inn flest mål. Er det helt umulig å få stengt den Låvedøra ?

Dette er også en av mine største bekymringer. Fremover så er laget langt på vei mot der de bør være, selv om det skurrer av og til, men bakover så er det mye igjen. Det store spørsmålet, som jeg ikke har svar på, er om det er spillermaterialet eller den taktiske ledelsen av det defensive som er hovedproblemet.

Jeg mener selv at alt i alt så er det defensive bedre enn det var sist sesong, men det er likevel et stykke igjen til at noen av oss bør være fornøyde.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Guest Gunners68 said:

 

Wenger var lojal mot styret med de midlene han fikk. Det har han vært hele veien. Han satset pengene på de offensive typene og de defensive vi hadde penger til var ikke gode nok. 

 

Jeg er ikke i tvil om at Wenger hadde  begrensede midler post-Emirates, og selvsagt så skal det tas med i betrakting når Wenger "dømmes" i ettertid. Det som likevel var et problem på den tiden, var at Wenger var flinkt til å antyde at han hadde midler til rådighet men at han ikke fant den/de rette splleren(e) i overgangsvinduet. Enkelte av fansen forklarte de manglende kjøpene med at det ikke fantes midler til de, og jeg ser ikke bort fra at det faktisk var sannheten. Det som dog gjorde meg noe "pissed" var at de som forsvarte Wenger med at midler manglet, ikke evnet å ta til seg Wengers "bortforklaringer". Enten så hadde Wenger midler og ikke fant den rette spilleren, eller så hadde han ikke midler og da rent faktisk løy for fansen når han antydet at det ikke var midlene som var problemet når han ikke fant den rette spilleren.

Jeg har forsåvidt aldri kjøpt forklaringen om at den rette spilleren ikke var å finne, så snevert tviler jeg at feltet med aktuelle spillere er. Hvis man leter etter en ny Messi eller en ny Ronaldo, ja da er det vanskelig å finne den rette spilleren. Hvis man er på søk etter å erstatte en stopper eller annen "vanlig" spiller så er mulighetene til å finne en god spiller betraktelig større.

Det største problemet under Wengers siste halve periode i Arsenal var vel at styret ikke stilte krav til Wenger og Wenger ikke stilte krav til styret. Hadde enten styret eller Wenger klart å bryte ut av denne felles "søvnperioden" og innsett at det ar på tide å ta tak, så hadde det nok stått enda bedre til i klubben i dag. Det er ikke alltid midlene det står på når feil skal rettes opp, det kan faktisk holde med å innse et problem og vise vilje til å ta tak i de eventuelle problemene.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Polljen said:

Jeg er ikke motstander av det positive, det jeg sliter med er når det som er mindre positivt så totalt synes å bli ignorert.

Nå skal jeg innrømme at det at jeg kommer med en del mindre positive innlegg langt på vei skyldes en "langtidsskade" ?.
Skaden oppstod for minst seks til syv år tilbake i tid. Den gang var forumet her særdeles Wengervennlig, og også da så var det mange som kun så på det positive og ignorerte det mindre negative som skjedde på banen. Den litt mindre aldrende forumbrukeren Polljen skrev også da innlegg som påpekte de litt mindre positive sidene ved det som til tider ble levert fra Wenger og hans mannskap, gjerne etterfulgt av en del "tyn"/kritikk fra andre (nå fraværende forumbrukere). Også den gang da så påpekte den litt yngre Polljen en del "feil" (selvsagt subjektivt vurdert) ved Wengers taktikk (eller manglende sådan) og tro det eller ei de siste par sesongene under Wenger så var jeg ikke lenger alene om å påpeke slikt.

Jeg vil avslutte med å si at jeg har tro på Emery, men heller ikke han er perfekt, ei har han en perfekt spillerstall til rådighet. Og der jeg var sterkt uenig med Wenger i hans vurderinger av stå i klubben til tider så er jeg på linje med Emery når han klart har gitt uttrykk for at laget ennå ikke er der det skal/bør være.

PS!! Det er svært viktig at det her på forumet finnes de som i hovedsak ser det positive i det som skjer, men jeg kan love at det blir et ekstremt kjedelig forum hvis ikke samtidig finnes noen grinebitere som gamle Polljen her ?


 

Om forumet vil bli kjedelig uten gamle grinebitere, vet jeg ikke helt om jeg vil tro på ?

Men det jeg kanskje egentlig vil fram til er at, jeg med flere har villet ha forandringer og at de 10 siste årene med Wenger kanskje ble 10år for lenge, i alle fall de siste sesongene, men nok om det. Saken er jo at nå har vi fått forandringer, det er fortsatt samme laget stort sett, men med noen forandringer. Det ser ut som at vi har gjort grep med tanke på det defensive. Midtbanen er blitt flinkere til å ta defensive tak, vi har fått inn nye spillertyper i laget, men vi har fortsatt mye å gå på. Det viktigste må vel være at vi har startet en ny tidsregning og at det hadde ikke gjort noe om de gamle grinebiterne også kunne nullstilt seg litt, bare litt, pitte pitte litt bare ?

Positivitet er ikke farlig, jeg lover ?

Jeg personlig har tenkt å "frede" Emery denne sesongen, og bare glede  meg over det jeg kan glede meg over. Klarer vi Champions league kval plass eller bedre vil være en stor bonus. Uansett så vil mye være kartlagt når vi runder mai neste år. Da har Emery og laget fått en sesong på seg, og da har de ingen unnskyldninger lengre om de ikke leverer markante forbedringer i spillermateriale og spillet generelt.

Men jeg reagerer litt på at noen roper\skriver på forandringer, og forandringene kommer men negativiteten fortsetter. Vanskelig å forstå ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, joppe said:

Om forumet vil bli kjedelig uten gamle grinebitere, vet jeg ikke helt om jeg vil tro på ?

Men det jeg kanskje egentlig vil fram til er at, jeg med flere har villet ha forandringer og at de 10 siste årene med Wenger kanskje ble 10år for lenge, i alle fall de siste sesongene, men nok om det. Saken er jo at nå har vi fått forandringer, det er fortsatt samme laget stort sett, men med noen forandringer. Det ser ut som at vi har gjort grep med tanke på det defensive. Midtbanen er blitt flinkere til å ta defensive tak, vi har fått inn nye spillertyper i laget, men vi har fortsatt mye å gå på. Det viktigste må vel være at vi har startet en ny tidsregning og at det hadde ikke gjort noe om de gamle grinebiterne også kunne nullstilt seg litt, bare litt, pitte pitte litt bare ?

Positivitet er ikke farlig, jeg lover ?

Jeg personlig har tenkt å "frede" Emery denne sesongen, og bare glede  meg over det jeg kan glede meg over. Klarer vi Champions league kval plass eller bedre vil være en stor bonus. Uansett så vil mye være kartlagt når vi runder mai neste år. Da har Emery og laget fått en sesong på seg, og da har de ingen unnskyldninger lengre om de ikke leverer markante forbedringer i spillermateriale og spillet generelt.

Men jeg reagerer litt på at noen roper\skriver på forandringer, og forandringene kommer men negativiteten fortsetter. Vanskelig å forstå ?

 

 

My soulmate ?

 

be

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, joppe said:

?Jeg personlig har tenkt å "frede" Emery denne sesongen, 

?

 

 

Jeg freder også Emery denne sesongen. Jeg mener at jeg har gjort det klart at jeg liker mye av det Emery gjør og har gjort, ikke minst siden han "arvet" en ganske nedkjørt skute. 

Nei jeg er ikke en hoppende positiv supporter, men negativ nekter jeg for at jeg er. 

Jeg var i sin tid en hjernevasket "Wenger knows" supporter som ikke fant feil ved noe han gjorde. Etterhvert så klarte mine gjenværende, men sovende hjerneceller, å innse at ikke alt var som det skulle og etter det så er det ingen tvil om at jeg har et noe kritisk øye til det som skjer i klubben. For meg er ikke kritikk det samme som å være negativt. 

Jeg er ikke en "jojo"-supporter som ser på sin manager som en gud når laget vinner eller som tar til kraftige banneord når laget taper, jeg prøver å vurdere det som skjer over et litt lenger perspektiv enn de siste nitti minuttene. Om jeg lykkes må andre vurdere. 

Jeg kommer fremdeles til å skrive det jeg mener om lagets innsats både positivt og negativt. Problemet er selvsagt at mange av mine innlegg er altfor lange, det er dessverre et problem dere må leve med. 

Den dagen innleggene her bare skal bestå av korte (ofte intetsigende) "one-liners" uten noe slags analyse av det som skjer, den dagen sier Polljen takk for seg. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...