Jump to content

2018.10.28 Crystal Palace (B)


Polljen

Recommended Posts

 

Crystal Palace Crystal Palace  crest    v  arsenal.png?2016-2017    Arsenal
Søndag 28. oktober 2018, kl. 14:30. Selhurst Park
Premier League, 10. serierunde 

Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium

 

Monreal og Kolasinac slet i forkant av kampen mot sporting med sine "hamstringer" og var ikke med til Portugal. Kos og Mavropanos er ute en stund til, ellers så er ikke skadesituasjonen plagsomt stor.

Vår motstander CP ligger på 15. plass på tabellen med syv poeng og har tapt sine tre siste kamper de to før det resulterte i en uavgjort og en seier.

Dette er den siste i utgangspunktet "enkle" kampen i PL før alvoret starter mot Pool neste helg og intet annet enn tre poeng er godt nok mot CP.

Jeg velger å starte med et relativt sterk lag, men det er de fire bak jeg er mest usikker på. Venstre back er et stort spørsmåltegn, med Monreal og Kolasinac som usikre. AMN er i trening og spørsmålet er om er klar til kampalvoret. Jeg ser ingen grunn til å ta sjanser med Monreal i forkant av Pool-kampen så han blir mitt "sistevalg" på venstre back mot CP.

Kanskje er dette kampen der vi skal teste ut "Håret" på midtbanen sammen med Torreira.  Dette er ikke en vraking av Xhaka fra min side, jeg er bare lysten på å se alternativet ?

Mitt Lag:

Leno

Bellerin - Mustafi/Sokratis - Holding - Kolasinac/AMN

Matteo - Torreira

Iwobi - Özil - Auba

Laca

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply
14 minutes ago, Verminator5 said:

Er du sikker på at kampen vises direkte på TV2 Sumo? Burnley - Chelsea går samtidig.

Det er helt riktig at Chelseakampen går samtidig, men den vises i opptak senere på dagen. Arsenal vises live! 

Kilde: https://www.tv2.no/a/8200028/

Og det som går på Sport Premium går også på Sumo!!! 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Noname said:

Utrolig viktig at tv2 valgte riktig kamp idag. Hvis det er noen her som var blant dem som stresset dette med at arsenal ofte blir nedprioritert på 100-timersendingen før sesongstart; kudos!! Stor stjerne i min bok 

Selvsagt er det viktig at det er rett kamp som blir sendt, men TV2 har faktisk relativt lite (med noen unntak) de skal ha sagt når det gjelder valg av kamp, så både ris og ros rettet mot TV2 kan ofte være "feilsendt" ?

https://www.ba.no/sport/fotball/premier-league/fansen-kjefter-pa-tv-2-for-kampvalg-men-de-kan-lite-gjore/s/5-8-696268

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Laget ser greit ut det. Cech på benken. Kommer ikke rett inn på laget selv om han har vært førstevalget frem til skaden. Ingen får klippekort lenger. Det var på tide. 

Link to comment
Share on other sites

Om Xhaka er den rette eller ei på backen er jeg usikker på, men vi har få alternativer når Mon/Kola/AMN tydeligvis ikke er klare. 

Lichtsteiner er det åpenbare alternativet, men han imponerte ikke så mye på "feil side" mot Leicester. 

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Jeg sliter fortsatt litt med å se oss løfte PL pokalen i mai , men det er langt frem ditt. 30 minutter til og så er det duket for 2 omgang. Det er  da vi våkner ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...