Jump to content

2018.10.22 Leicester City (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Av en eller annen grunn så er ikke våre spillere på skrudd i det hele tatt. Kan ikke si jeg henger meg på de her inne som seriøst mener vi vinner PL. Det er fremdeles tid nok til å vinne kampen , men da må vi bli kvitt alle feilpasningene og Auba må innpå.

Link to comment
Share on other sites

Kveldens ørtende gjenvinning av Torreira fører til et vakkert kontringsmål. Bellerin er under pari men plutselig kom han med assist. Lichtsteiner sliter med offensive bidrag mye grunnet feil side av banen. 

Ellers er det vanvittig frustrerende at vi må få en i fleisen før vi begynner å spille fotball.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar gjerne i mot gaver fra dommere, men selv om vi skulle vinne etter en overbevisende andreomgang så vil jeg likevel kalle det en "heldig seier".
Årsaken til dette er rett og slett at Arsenal burde blitt redusert til ti mann allerede etter ett kvarter. Jeg sier ikke at handsen til Holding kvalifiserer til direkte rødt, men hadde dommeren oppfattet situasjonen så ville det nok gitt Holding hans andre gule på det tidspunktet.

Det er mye som fungerer bedre utover mot slutten av første omgang. Iwobi som surret bort omtrent hver eneste ball i starten av omgangen har spilt seg klart opp og det har også laget som helhet. Men det trengs likevel skjerping over hele fjøla!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Fyfaen for en redning av Bernd, og et par gode utrustninger.

 

Det blir spennende å se om vårt "førstevalg" automatisk får plassen tilbake etter skadeoppholdet. Etter kampene så langt så fortjener Leno å beholde plassen.

Link to comment
Share on other sites

Det er veldig mye å sette fingeren på. Arsenal er heldige som ikke spiller med 10 mann etter den meget klare viljehandsen til Holding. 

Mustafi og Holding blir splittet av Vardy og Iheanacho. Alt for ofte er Lichsteiner feilplassert når bruddet går. Han har ikke fart til å dekke siden når han blir stående så høyt. 

Leno meget god, litt merkelig manøver på målet. 

Torreira god. Iwobi spilt seg opp. Özil av og på. Lacazette meget god. Resten under middels så langt. 

Btw: Eneste som kan forklare hvorfor han ikke blåser på handsen til Holding er at Ndidi har armen oppe i skulder/ hals området på hamog dermed får han ut av balanse. Kan ikke finne en eneste annen grunn. Den er jo så tydelig og dommer perfekt plassert. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Håper du fikk med deg at hoggestabben din hadde en flott assist på målet

 

be

Jepp, første gode løpet og innlegget i omgangen også! Ros skal man få ved gode prestasjoner. Gutten burde produsert slik oftere med sin fart

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...