Jump to content

2018.10.07 Fulham (B)


Polljen

Recommended Posts

 

Fulham Fulham  crest    v  arsenal.png?2016-2017    Arsenal
Søndag 7. oktober 2018, kl. 13:00. Craven Cottage
Premier League, 8. serierunde 

Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium

 

Det er kanskje vel tidlig å starte en kamptråd en uke før kampen spilles, men jeg blir bortreist fra midten av uken (bare med mobil til å surfe på) så da velger jeg å gjøre det allerede nå.

Det er så vidt jeg kan se ikke noen endringer i skadesituasjonen i forhold til kampen mot Watford.

Vår motstander Fulham har en seirer, to uavgjorte og fire tap så langt i sesongen og bør være en overkommelig motstander for Arsenal.

I mitt forslag til lagoppstilling så velger jeg i stor grad det samme laget som startet mot Watford, med unntak av Ramsey som jeg benker. Jeg velger også å benke Mustafi hvis Sokratis er klar til kamp, men sannsynligvis så er det Holding som blir benket av Emery hvis Sokratis spiller. Özil er et spørsmålstegn men jeg velger å ta han med.

 

Leno
Bellerin - Mustafi/Sokratis - Holding - Monreal
Torreira - Xhaka
Iwobi - Özil - Auba
Laca

 

Etter denne kampen så er det en ny internasjonal pause og neste PL-kamp blir mandag 22. oktober hjemme mot Leicester, fulgt av bortekamp i EL torsdag 25. og bortekamp i PL mot Crystal Palace søndag 28. oktober.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply
Guest Gunners68

Laget ditt kan vi gå for Polljen . Ramsey på benk er høyst på tide :-) Sokratis inn igjen for Mustafi er helt ok. Holding har spilt seg inn etter flere gode kamper nå. Jeg går for din start ellver Polljen , men jeg ofte lurt på hvordan vi hadde fremstått med to duracell kaniner ved siden av hverandre. Torreira og Matteo :-)

Link to comment
Share on other sites

On ‎9‎/‎30‎/‎2018 at 11:01 AM, Guest Gunners68 said:

Laget ditt kan vi gå for Polljen . Ramsey på benk er høyst på tide :-) Sokratis inn igjen for Mustafi er helt ok. Holding har spilt seg inn etter flere gode kamper nå. Jeg går for din start ellver Polljen , men jeg ofte lurt på hvordan vi hadde fremstått med to duracell kaniner ved siden av hverandre. Torreira og Matteo :-)

 

Ja det hadde vært spennende. Synes det er safe med Xhaka på banen, men blir ikke helt klok på han, hva han er god til... og så synes jeg han er for slapp i returløpene, er ikke akkurat noen N'golo....

Link to comment
Share on other sites

On 9/30/2018 at 11:01 AM, Guest Gunners68 said:

men jeg ofte lurt på hvordan vi hadde fremstått med to duracell kaniner ved siden av hverandre. Torreira og Matteo ?

Jeg er med på den, og jeg håper vi også får se denne kombinasjonen i nær fremtid.

Meningene om Torreira er nok litt delte, jeg personlig er positiv og jeg tror ikke vi enda har fått sett alt han står for.
Når deg gjelder Xhaka og Matteo så tror jeg begge kan fungere godt som makkere til Torreira, men etter min mening så fungerer de ikke optimalt sammen når en av de skal være en slags kvasi-DM. Jeg anser begge de to som å være best når de ikke er bakerste mann på midtbanen, og det er for meg et viktig moment når jeg så lett velger Torreira som en av mine utvalgte når jeg setter opp forslag til lag.

28 minutes ago, Innbytterbenken said:

 

 Synes det er safe med Xhaka på banen, men blir ikke helt klok på han, hva han er god til... 

Det er relativt safe med Xhaka på banen når han ikke dekker DM-rollen, men heller ikke jeg har ennå blitt klok på hvor god han egentlig kan bli.

Som nevnt ovenfor så håper jeg at vi snart også får testet ut kombinasjonen Torreira/Matteo i kamp.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Da er det en ny dag med nye muligheter for Emery & Co. Har hatt en bra flyt nå. Det er positive vibber i laget og på tribunene. Det er rom for forbedring her og der og det er gode tegn på at vår nye manager prøver å ta tak i problemene. Vi har vunnet våre fem siste i PL , 2 i EL og 1 i ligacupen. 8 seiere på rad er sjelden kost.

Vi vant de 13 siste i PL på rad , da vi vant i 2002. Laget som vant i 1998 hadde en rekke med 12 seiere på det beste. Laget i 1971 hadde vel 9 på rad som beste , så det er et lite stykke igjen ditt :-)  Tangerer vi de seiers rekkene så kan vi begynne å snakke butikk.

Så er det vel mange meninger ut over dagen om hvem som skal starte. Min mening er at  Ramsey settes på benk. Han satser nå alt  på en ny kontrakt med mye høyere lønn et annet sted.  La ham dra , men la oss da se de som vil være med videre på banen og ikke Ramsey. Han har ikke vært god så langt denne sesongen. Vil ikke savne ham idet hele tatt.

Poeng deling i de to andre kampene i dag er ikke utenkelig og med seier for oss så ser det veldig bra ut :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Ja , laget til Polljen ser bra ut det. Holding og Iwobi er to som ser bedre ut under vår nye manager. De to har vært positive så la gjerne de to spille på seg enda mer selvtillit. 

Link to comment
Share on other sites

Fulham er et lag jeg mener vi burde slå, men vi er et lag som fortsatt er meget ustabilt. Vi vinner, men for det meste uten å overbevise. Forsvaret har til tider vært hårreisende, og på en dag som dette frykter jeg Mitrovic’ hodestyrke. Anyways, håper dette blir en god søndag, COYG!

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, bergkampje said:

Fulham er et lag jeg mener vi burde slå, men vi er et lag som fortsatt er meget ustabilt. Vi vinner, men for det meste uten å overbevise. Forsvaret har til tider vært hårreisende, og på en dag som dette frykter jeg Mitrovic’ hodestyrke. Anyways, håper dette blir en god søndag, COYG!

Forsvaret har vært hårreisende ja, men ikke duellspillet egen sekstenmeter. Der har jo vært sinnsykt gode. Så du trenger ikke å frykte Mitrovic sin hodestyrke

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...