Jump to content

2018.09.20 FC Vorskla (H) Europa League


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
2 minutes ago, Polljen said:

De er selvsagt to helt forskjellige spillertyper men av en eller annen grunn så får jeg noen "Cazorla-vibber" når Torreira har ballen. 

Santi-abstinens? 

 

Sikker bare fordi begge er 1.55.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Polljen said:

De er selvsagt to helt forskjellige spillertyper men av en eller annen grunn så får jeg noen "Cazorla-vibber" når Torreira har ballen. 

Santi-abstinens? 

Jeg digget Santi og digger Torreiera., men deres største likhet er vel deres manglende høyde.

 

Han har fått mye juling så langt.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Polljen said:

Jeg starter også å digge Sokrates. Blir mer og mer sjef i vårt forsvar. 

Sokratis er konge!

Leno banens beste, ikke gjort en eneste feil eller slått feilpasning! 100% suksess rate på _alt_ han gjør.

 

Flott skudd av Auba.

Link to comment
Share on other sites

Flott motstander å møte på dette tidspunktet. Vi får terpet på vårt oppbyggende spill med Torreira og Leno på banen. Syns vi blir bedre på å vurdere når det skal presses høyt og når det skal faller av. Iwobi er spilleren som får ting til å skje. Sokratis er god og Torreira dekker han godt når han er feilplassert. En godkjent omgang, men håper på enda kvassere angrepsspill i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Polljen said:

Welbz er vel kanskje vår mest usynlige i dag. Byttes ut med en unggutt? 

Forresten så er det en relativ offensiv reservebenk vi stiller med i dag. 

Jeg trodde først det var Welbeck som kom på sprang på pasningen fra Iwobi. Den havner langt utenfor tenkte jeg. Først når jeg så at den ble satt kontrollert inn, så skjønte jeg at det var Auba.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...