Jump to content

2018.08.25 West Ham United (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Støtter Simbads ønske for laget i dag.

Xhaka definitivt ut basert på våre 2 første kamper. Dessverre gjelder det samme Özil. Iwobi derimot spilte seg inn på laget og bør starte i igjen. Bellerin har ikke overbevist, så Lichtsteiner bør få muligheten.

Hadde ikke trodd det, men for meg er Guendouzi selvskreven. Torreira bør få muligheten, Laca likeså.

Tror dog Emery velger å kjøre med mange av de samme han har gjort fra start. Han vil ikke spre usikkerhet, samtidig som han vet at dette prosjektet er i startfasen med tanke på spillestil. Han håper nok at gutta lærer for hvert minutt de er på banen.

Gleder meg til kamp!

Link to comment
Share on other sites

Det riv litt i hjertet etter 2 tap i innledningen, dog mot god motstand. 

Eg ville ha gønna på med desse 11:

Leno

Lichsteiner - Mustafi - Sokratis - Monreal

Guendouzi - Torreira

Mkhitarayn - Özil - Auba

Laca

Litt naivt å tru at dette blir startoppstillinga, men eg kunne tenkt meg å sett om det gav effekt med ein keeper som kan slå ein pasning i pressa situasjoner. Samt at eg vil ha inn vinnerskallen Lichsteiner på bekostning av litt meir skjøre Bellerin. Framover er det heilt sikkert litt for mykje offensive fibre.. men trø til.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Lære for hvert minutt på banen Gunner79. Nå er det noen nye inn som Emery har signert og kan forme. Så har vi noen som har  vært der lenge og som nærmest aldri lærer. De fikk klippekort av Wenger. Du mener Xhaka skal definitivt ut basert på de to første. Han skulle vel streng talt ikke fått så mange kamper sist sesong heller basert på sine prestasjoner. Vi hadde en manager som hadde klokketro på folk uansett prestasjoner . Når vi da møter lag med 3 og 4 folk som er helt ute av fokus så går det galt. Emery må få tid til å drille laget - men folk som svikter som feks Xhaka må på benk. Vi må få inn folk som vil yte. Flere av de  nye ser lovende ut. Bruk de.

Link to comment
Share on other sites

«Bunnoppgjør» i London, tipper vi startet tilnærmet likt som mot Chelsea, men det er kanskje på tide med Torreira fra start? Blir spennende å se. Om kampen håper og tror jeg vi vinner. Får håpe Arnautovic ikke er i storform, han tror jeg fort kan stikke kjepper i hjulene på oss. Får i hvert fall håpe at ikke Wilshere spiller sitt livs kamp og topper det med et hattrick eller noe sånt

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

Øzil er skadet hver gang han får skylle bøtter med kritikk. Når er han garantert ofret denne gangen. Skulle minst ha tatt med Xhaka i samme rennet. Skuffer Xhaka i dag så kommer Emery til å få så det holder han også. Vi får håpe Xhaka  sånn sett kan spille en av sine beste kamper for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...