Jump to content

2018.08.12 Manchester City (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply
Guest Sas2002

Når skal folk forstå at Xhaxa burde benkes. Høyresiden vår med Bellerin og Mustafi holder ikke nivået. Ememy trenger mndsvis med trening for Wenger har knapt trent forsvarspill med disse gutta i årevis nå.

Link to comment
Share on other sites

Cech på tross av sine begrensede ballferdigheter er vår soleklart beste spiller så langt.

Aubameyang, Özil, Ramsey og Mkhitaryan er anonyme. Guendouzi og Xhaka har vært svake.

Må nesten et mirakel til for at vi skal klare poeng her føler jeg.

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Stefanb said:

Cech på tross av sine begrensede ballferdigheter er vår soleklart beste spiller så langt.

Aubameyang, Özil, Ramsey og Mkhitaryan er anonyme. Guendouzi og Xhaka har vært svake.

Må nesten et mirakel til for at vi skal klare poeng her føler jeg.

 

Mirakel, nei. Scoring, ja. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Stefanb said:

Cech på tross av sine begrensede ballferdigheter er vår soleklart beste spiller så langt.

Aubameyang, Özil, Ramsey og Mkhitaryan er anonyme. Guendouzi og Xhaka har vært svake.

Må nesten et mirakel til for at vi skal klare poeng her føler jeg.

 

Hvordan kan dere mene det? 

Han burde ha reddet målet, han holdt på å score selvmål, og han gav en farlig retur på et frispark i keeperhjørnet. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ben elfen said:

Hvordan kan dere mene det? 

Han burde ha reddet målet, han holdt på å score selvmål, og han gav en farlig retur på et frispark i keeperhjørnet.  

 

BE

 

Sier vel igrunn mer om resten av laget.. Vi har ikke vist allverdens. Og han har hatt endel gode redninger.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg skulle likt å sett at vi varierte litt mer i det oppbyggende spillet. Det vi holder på med nå er veldig lett å lese og utnytte.

Jeg skulle likt at Lichsteiner moste Walker grundig. Liker han ikke. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Nesten slik at Aubameyang ikke kan spille uten Lacazette. Er praktisk talt usynlig hver gang franskmannen ikke spiller sammen med han.

Tull. Han er lite synlig fordi City er jævlig gode og har mye ball. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Tull. Han er lite synlig fordi City er jævlig gode og har mye ball. 

Snakker ikke bare om kampen i dag. ;) 

Han har vært ekstremt usynlig under preseason i de kampene hvor han og Lacazette ikke har spilt sammen, pluss kampene hvor han startet på topp i våres.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Nesten slik at Aubameyang ikke kan spille uten Lacazette. Er praktisk talt usynlig hver gang franskmannen ikke spiller sammen med han.

 

Er ikke enig i den. Er vel mer fordi han ikke får noe å jobbe med???

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Nesten slik at Aubameyang ikke kan spille uten Lacazette. Er praktisk talt usynlig hver gang franskmannen ikke spiller sammen med han.

For øvrig syns jeg Lacs har vært en skuffelse fra dag en. Synd vi ikke solgte han og beholdte Giroud som super-reserve. 

 

Måtte Laca motbevise meg! 

Link to comment
Share on other sites

Målet er rett og slett for enkelt, det er som varm kniv i smør.... City imponerer ikke, selv om de er offensivt bedre... Det er mulig å ta poeng i denne kampen....de få minuttene med Lichtsteiner liker jeg, han virker å dirigere sine medspillere og er kompromissløs..... Cech skremmer meg når han får ballen i beina. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...