Jump to content

Emile Smith Rowe


Arsenalboy93

Recommended Posts

Emile Smith Rowe

378660616_E_20Smith20Rowe_1045x658.thumb.png.7802839c94fe5907b689d59d82e4c8ff.png

 

Født: 28.07.2000

Nasjonalitete: Engelsk

Posisjon: Midtbane

 

Etter at Emery tok over som "head coach" har denne unggutten blitt tatt opp i A-stallen og fått en plass i troppen som har reist til Singapor. Dermed føler jeg han fortjener sin egen tråd. Emile sluttet seg til Hale End akademiet tilbake i 2010 og debuterte for U23 i en alder av 16. Som spiller blir han beskrevet som en offensiv midtbanespiller som kan åpne opp forsvar, samtidig som han har ferdighetene og tempoet til score mål selv.

 

Emile fikk hele 45 min mot Boreham Wood og gjotde seg bemerket. Her er en video av han involveringer i matchen:

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Godt gjort å være en del av førstelagstroppen mens han ennå ligger i livmora ?

Gutten er et stort talent hvertfall. Eksploderte helt i fjor etter å ha blitt flyttet inn sentralt. Blir moro å se han i Singapore! 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
5 minutes ago, Simbad said:

Og der scora Saka også. Med hodet faktisk! 10-0 leder England nå. 

ESR ble tatt av for 5-10 min siden. 

Saka fikk egentlig et mål til. Men bare fordi den skifta retning to ganger så ble det kreditert som selvmål (og kanskje også selvassist 😂)

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Saka fikk egentlig et mål til. Men bare fordi den skifta retning to ganger så ble det kreditert som selvmål (og kanskje også selvassist 😂)

Det fikk jeg ikke med meg. Men Ramsdale holder også nullen i sin debut(var nok ikke altfor mye å gjøre) og både Saka og ESR får seg da både mål og assist med videre. Forhåpentligvis vil dette øke selvtilliten betraktelig så de kan lage trøbbel for Pool. 

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Simbad said:

Det fikk jeg ikke med meg. Men Ramsdale holder også nullen i sin debut(var nok ikke altfor mye å gjøre) og både Saka og ESR får seg da både mål og assist med videre. Forhåpentligvis vil dette øke selvtilliten betraktelig så de kan lage trøbbel for Pool. 

Ramsdale måtte faktisk i aksjon. En god redning på et skudd som skiftet retning, samt at han plukket den påfølgende corneren i mye trafikk. 

 

25 minutes ago, Tapapa said:

Det plager ikke meg at Kane har sine scoring boots on, bare på landslaget 

plager ikke meg heller. To straffer et fiskesaus og et ok mål. Ego som faen. Veldig tottenhamsk, me. Lite kapteinsk

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ben Elfen said:

Ramsdale måtte faktisk i aksjon. En god redning på et skudd som skiftet retning, samt at han plukket den påfølgende corneren i mye trafikk. 

Ah, nice. Det hjelper på selvtilliten (selv om han har bra fra før). Det gir nok mersmak. Det er vanskelig å holde konsentrasjonen oppe når man har lite å gjøre, men det virker som at Ramsdale har veldig god konsentrasjon. Han er jo også veldig vokal av seg, så skal ikke se bort fra at han klarte å unngå farlige situasjoner ved å kommandere forsvaret foran seg også.

Forøvrig sang visstnok Englandsfansen 'Are you Tottenham in disguise' under knusinga av San Marino. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...