Jump to content
Polljen

Taktiske disposisjoner og betraktninger rundt spillerstall

Recommended Posts

35 minutes ago, Tapapa said:

Vi har da vært ganske gode i dødballer i mot. Ingen grunn til å endre det.

Ironi eller er du seriøs?

Vi har vel blant annet ikke sluppet inn et eneste mål på corner.. ganske så enig at vi har vært gode på defensiv dødball, men ræva på nesten alt annet. 😅

1 hour ago, Stefanb said:

Vi har vel blant annet ikke sluppet inn et eneste mål på corner.. ganske så enig at vi har vært gode på defensiv dødball, men ræva på nesten alt annet. 😅

Så det du sier er altså at det er tryggere å klarere ballen til corner enn oppover i banen 😂

11 hours ago, Ben Elfen said:

Så det du sier er altså at det er tryggere å klarere ballen til corner enn oppover i banen 😂

Det stemmer nok, med mindre vi møter Yven IF. For det laget så er corner lik mål.

58 minutes ago, Tapapa said:

Det stemmer nok, med mindre vi møter Yven IF. For det laget så er corner lik mål.

😂😂😂

Det vil etterhvert nå begynne å se bedre ut når det gjelder tilgjengelighet på ressurser i vår defensive lagdel. 
Rob Holding skal spille for U23 laget i morgendagens kamp mot Blackburn og Bellerin er i følge Emery ca en måned bak Holding når det gjelder å bli klar.

------------------------------

Ett lite spørsmål til våre moderatorer. Denne tråden har blitt laget ny hvert år, men egentlig så er den av en type som burde kunne brukes "uavbrutt", er det mulig å fjerne 2018/19 fra trådtittel slik at den blir mer tidløs?

34 minutes ago, Polljen said:

Det vil etterhvert nå begynne å se bedre ut når det gjelder tilgjengelighet på ressurser i vår defensive lagdel. 
Rob Holding skal spille for U23 laget i morgendagens kamp mot Blackburn og Bellerin er i følge Emery ca en måned bak Holding når det gjelder å bli klar.

------------------------------

Ett lite spørsmål til våre moderatorer. Denne tråden har blitt laget ny hvert år, men egentlig så er den av en type som burde kunne brukes "uavbrutt", er det mulig å fjerne 2018/19 fra trådtittel slik at den blir mer tidløs?

Det er mulig. 

Fikk det ikke til bå, prøver igjen i morgen på jobb når jeg har ubegrenset med tid 😀

17 minutes ago, Tapapa said:

Fikk det til, venter på en takk fra Polljen 🙂

👍

En takk gir jeg gjerne 😃

1 hour ago, Polljen said:

👍

En takk gir jeg gjerne 😃

utbroder litt til er du snill 🙂

19 minutes ago, Tapapa said:

Her må jeg nesten tilkalle forumpolitiet.

@Marius Se de holder på med onelinere. Kjeft på dem

21 minutes ago, Tapapa said:

Jeg er fortiden tom for utbroderinger, må spare noen dager for å fylle opp lageret.