Jump to content

Bernd Leno


Stefanb

Recommended Posts

Fan, du har blitt riktig så morsom på dine eldre dager :lol: . Har du vurdert en karriere som stand up komiker på det ene utestedet dere har på/ved Krokstadelva?

 

Vi har ingen utesteder i Krokstadelva. Nærmeste er en bingo.

 

??. Litt spent på hvordan en høy dverg ser ut?

 

BE

 

Mtp. at dere er brødre så regnet jeg bare med at det var å ta en kikk på deg for å få en anelse av hvordan en høy dverg ser ut? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Vi har ingen utesteder i Krokstadelva. Nærmeste er en bingo.

 

 

Mtp. at dere er brødre så regnet jeg bare med at det var å ta en kikk på deg for å få en anelse av hvordan en høy dverg ser ut? ;)

Er man 6 fot høy er man altså en høy dverg?

 

Notert. Man lærer noe nytt hver dag.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Er man 6 fot høy er man altså en høy dverg?

 

Notert. Man lærer noe nytt hver dag.

 

BE

 

Mer at dere ligner på hverandre, og at en høy dverg derav ser slik ut.

 

PS: Shorty.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror han tidligere har skrevet at han er 185 cm høy. Selv er jeg 182.7, ergo 6 fot.

 

Stalker? Nei er 186. ;)

 

PS: Det er 6 fot og 1 tomme.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror han tidligere har skrevet at han er 185 cm høy. Selv er jeg 182.7, ergo 6 fot.

Brodern, eneste sted du blir målt til 6 fot er på barneavdelingen på holmlia.

 

Stefan, selv er jeg 1,90 så forsiktig med hva du skriver din halvsmurf.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Brodern, eneste sted du blir målt til 6 fot er på barneavdelingen på holmlia.

 

Stefan, selv er jeg 1,90 så forsiktig med hva du skriver din halvsmurf.

 

BE

190 kanskje før du begynte å krympe gammern. ;)

Link to comment
Share on other sites

Knappe 40. Brodern som er i krympemodus. Så satser vi på at Pires#7 også krymper litt. Det hadde han hatt godt av .

 

BE

 

Eldgammel det :lol: Er vel nærmere 170 enn 180 tenker jeg han brodern din nå. ;)

 

En ting har vi lært. Pires#7 er en BIG FUCKING NORWEGIAN. BFN. :genius: ;D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

Interesting. Personlig har jeg aldri vært helt fornøyd med Leno og vil hevde til jeg dør at at det var en tabbe å beholde Leno på bekostning av Martinez. Mulig Ryan viser seg å være bedre enn Leno han også. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Interesting. Personlig har jeg aldri vært helt fornøyd med Leno og vil hevde til jeg dør at at det var en tabbe å beholde Leno på bekostning av Martinez. Mulig Ryan viser seg å være bedre enn Leno han også. 

Med all respekt, jeg synes du er helt på trynet her.

Martinez har vært jævlig god, men han ville ikke ta kampen med Leno. Og har i etterkant fremstått som en fantastisk sytekopp. Før formen han viste når Leno ble skadet av Maupay hadde han mildt sagt vært svak.

Leno er klasse. Ryan er ikke i nærheten og i PL er det i mine øyne få keepere som er i nærheten av Leno.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Stefanb said:

Med all respekt, jeg synes du er helt på trynet her.

Martinez har vært jævlig god, men han ville ikke ta kampen med Leno. Og har i etterkant fremstått som en fantastisk sytekopp. Før formen han viste når Leno ble skadet av Maupay hadde han mildt sagt vært svak.

Leno er klasse. Ryan er ikke i nærheten og i PL er det i mine øyne få keepere som er i nærheten av Leno.

+1

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...