Jump to content

Stephan Lichtsteiner


Arsenalboy93

Recommended Posts

En meget fornuftig signering av en over gjennomsnittet sprek 34 åring, og attpå til på free transfer.

Han bringer med seg vinnerkultur, know-how for moderne backspill og reell konkurranse i posisjonen.

Dette uten å være en trussel for Hector Bellerin på sikt, men som en stor mulighet for hans helt nødvendige videreutvikling.

 

Spot on.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Angrer på hva jeg sa om ham, synes han var god i VM. Artig intervju med toppdommer Jonas Eriksson som ble spurt om hvem så var den verste spilleren han hadde dømt noen gang, svaret kom kontant : Stephan Lichtsteiner. Han var sur og gretten fra første sekund og klagde på absolutt alt. Var en sann plage. Skal bli morro dette.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Kanseller kontrakten hans.

Ufattelig hvor ræva han har blitt i løpet av et år. Kan dog være skiftet fra Serie A til et mer temposterkt PL, men uansett så forventer man bedre av en mann med hans rutine. Er jo konstant ræva iht. posisjonering/markering.

Heller Jenkinson eller Osei-Tutu fremfor Lichtsteiner på dette tidspunktet for å si det sånn!

Link to comment
Share on other sites

Stephan var en spiller jeg var glad for kom.. Nå håper jeg han forsvinner fortere enn faen! Burde lagt skoene på hylla etter Juventus.

 

Satan så skuffende han har vært 😕 Rett og slett ikke på nivå på noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...