Jump to content

2018.07.14 - 2018.08.04 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

12 hours ago, Stefanb said:

En svale gjør ingen sommer. ?

Det har du rett i, men i år har vi erfart at en deilig global oppvarming gjør en strålende sommer (unntatt for bøndene i krokstadelva). 

Mitt tips er at vi kommer på 2. Plass i Premier League, og at Chelsea og Man U får en skuffende sesong. 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Jeg har kjørt forbi Krokstadelva to ganger i dag og må innrømme at jeg var litt redd. Alle jeg vet om som kommer derfra er spik spenna gærne. 

 

Jeg tror også vi kommer på andreplass i år, men med litt flaks kan vi vinne serien. 

 

Manchester United og Tottenham driter seg ut. Chelsea tror jeg lett kommer til CL som fjerde lag, et hav foran Tottenham, Everton og United. 

 

Mourinho får sparken før jul. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/5/2018 at 2:56 PM, ben elfen said:

Det har du rett i, men i år har vi erfart at en deilig global oppvarming gjør en strålende sommer (unntatt for bøndene i krokstadelva). 

Mitt tips er at vi kommer på 2. Plass i Premier League, og at Chelsea og Man U får en skuffende sesong. 

 

BE

Poenget var vel at selv om vi har en god sommer i Norge så har vi ikke et tropisk klima (hvis du liker den sammenligningen) ;)

Er faktisk overraskende få bønder i selve Krokstadelva. I Nedre Eiker ja, men ikke i Krokstadelva ?

21 hours ago, Tapapa said:

Jeg har kjørt forbi Krokstadelva to ganger i dag og må innrømme at jeg var litt redd. Alle jeg vet om som kommer derfra er spik spenna gærne. 

 

Jeg tror også vi kommer på andreplass i år, men med litt flaks kan vi vinne serien. 

 

Manchester United og Tottenham driter seg ut. Chelsea tror jeg lett kommer til CL som fjerde lag, et hav foran Tottenham, Everton og United. 

 

Mourinho får sparken før jul. 

Det er faktisk sant. Vi har litt rykte på oss.. det er ikke bare pga. meg altså.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...