Jump to content

2018.07.14 - 2018.08.04 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Kommer til å ta litt tid for Emery å få trent ut det defensive Wenger har lært gutta ?

Edit: 

Der kommer byttene ja. Ser ut som samtlige (minus Cech) går av. 

Tenker meg dette er laget nå: 

Cech

Chambers - Sokratis - Mavropanos

Osei-Tutu - Niles - Guendouzi - Kolasinac

Mkhitaryan - Perez

Nketiah

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

Var Cech i nærheten av noe?

 

ellers dårlig coaching å ikke la leno evt stå i 2 tilfelle straffer ?

Han reddet en, var nærme en (som gikk i stolpen) og milevis unna de andre.

Link to comment
Share on other sites

Laget som starter mot PSG i dag

Leno

Bellerin - Sokratis - Mustafi - Kolasinac

Guendouzi - Elneny

Mhiki - Özil (C) - Iwobi

Aubameyang

 

Hvis vi ser bort fra ferierende spillere, så er det med får unntak bortimot det sterkeste vi kan stille.

 

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke blitt merkbart bedre bakover iallefall.. Fyfaen..

Skjønner forsåvidt heller ikke hvorfor Martinez får stå i mål, vi har 3 keepere som er milevis foran han på listen...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, elx said:

Vi har ikke blitt merkbart bedre bakover iallefall.. Fyfaen..

Skjønner forsåvidt heller ikke hvorfor Martinez får stå i mål, vi har 3 keepere som er milevis foran han på listen...

Tar lenger enn 3 uker å gjøre et forsvar solid. Så ikke noe annet å forvente. At Emery skulle ha gjort oss "tette bakover" på så kort tid ville ikke vært noe annet enn et mirakel.

At Martinez står kan jeg forstå. Ospina er på vei ut, Cech vet vi hva er god for. Martinez er et litt mer uskrevet blad. Så gi han litt tid i "shoppingvinduet" og se om det kommer inn noen tilbud f.eks.

Link to comment
Share on other sites

Unge Guendouzi har vært en overraskelse for undertegnede. Ikke minst hans pasningsfot, der han slår mange perfekte langpasninger til våre angripere (vi så det spesielt i første omgang).
Med litt spilletid så kan han lett bli god nok til å dytte Xhaka ut av laget,

Bakover så halter det så absolutt, jeg håper virkelig at Torreira skal bli den som kommer inn og "styrer" det defensive på midtbanen. Det er selvsagt mangler blant de fire bakerste i dag, men vi har også manglet noen til kontrollere det defensive på midten.

Det skal også bli godt når Bellerin nå får reell konkurranse på backen. Jeg antar at vi får se Lichtsteiner kanskje allerede mot Chelsea, i allefall mot Lazio.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Tar lenger enn 3 uker å gjøre et forsvar solid. Så ikke noe annet å forvente. At Emery skulle ha gjort oss "tette bakover" på så kort tid ville ikke vært noe annet enn et mirakel.

At Martinez står kan jeg forstå. Ospina er på vei ut, Cech vet vi hva er god for. Martinez er et litt mer uskrevet blad. Så gi han litt tid i "shoppingvinduet" og se om det kommer inn noen tilbud f.eks.

Joda forsåvidt sant det;p

Regner med han blir solgt.

 

1 minute ago, Polljen said:

Unge Guendouzi har vært en overraskelse for undertegnede. Ikke minst hans pasningsfot, der han slår mange perfekte langpasninger til våre angripere (vi så det spesielt i første omgang).
Med litt spilletid så kan han lett bli god nok til å dytte Xhaka ut av laget,

Bakover så halter det så absolutt, jeg håper virkelig at Torreira skal bli den som kommer inn og "styrer" det defensive på midtbanen. Det er selvsagt mangler blant de fire bakerste i dag, men vi har også manglet noen til kontrollere det defensive på midten. 

 

Matteo har vært sinnsykt god i begge kampene! Veldig imponert over han.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, synes det blir mye rom mellom ledd og innad i leddene. Da blir en mot en mer utslagsgivende, spesielt mangel på hurtighet og evnen til å styre motstander ut i ufarlig rom, i denne kampen Kolasinac og Holding i den forrige. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...