Jump to content

2018.07.14 - 2018.08.04 Pre-season


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply
On 6/13/2018 at 3:45 PM, Polljen said:

Når det gjelder kampen var satt opp mellom Arsenal og Chelsea i Stockholm 4. august så er den nå "flyttet" til Dublin og blir spilt 1. august.

 

Arsenal opplyser at de vil spille kamp (pre-season friendly) i Stockholm 4. august, og hvilket lag Arsenal kommer til å møte vil bli offentliggjort om kort tid.

 

PS!!! Flyttingen av kampen er vel sannsynligvis årsaken til at billettene ikke ble lagt ut sammen med resten av kampene i turneringen.

Per, mekker du en kamptråd for Boreham Wood?

 

BE - assistant manager

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ben elfen said:

Per, mekker du en kamptråd for Boreham Wood?

 

BE - assistant manager

Det kunne jeg ha gjort. men planen min var å repetere det jeg gjorde sist sommer og bruke Pre-seasontråden til alle treningskampene, der jeg når jeg finner konkret info lager en post med aktuell info om kampene. I de foregående sesongene (med litt labrere aktivitet) så virket det unødvendig med egne tråder for hver enkelt treningskamp.

Jeg legger Boreham Wood her i pre-seasontråden, men hvis det viser deg at det blir "uhorvelig" stor aktivitet rundt kmapen så skal jeg heller vurdere egne kamptråder når troppen drar til Singapore.

Jeg skal sette meg til å lage en "Boreham Wood-postering" her i tråden.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Polljen said:

Det kunne jeg ha gjort. men planen min var å repetere det jeg gjorde sist sommer og bruke Pre-seasontråden til alle treningskampene, der jeg når jeg finner konkret info lager en post med aktuell info om kampene. I de foregående sesongene (med litt labrere aktivitet) så virket det unødvendig med egne tråder for hver enkelt treningskamp.

Jeg legger Boreham Wood her i pre-seasontråden, men hvis det viser deg at det blir "uhorvelig" stor aktivitet rundt kmapen så skal jeg heller vurdere egne kamptråder når troppen drar til Singapore.

Jeg skal sette meg til å lage en "Boreham Wood-postering" her i tråden.

Du er kjip ass. 

 

BE - assistant manager

Link to comment
Share on other sites

 

Boreham Wood Boreham Wood    crest arsenal.png?2016-2017 Arsenal
Lørdag 14. juli 2018, kl 16:00, Meadow Park
Pre-Season
Det er ingen TV-listinger for denne kampen som jeg kan finne. Arsenal.com rapporterer fra kampen, men kun i lyd ikke i bilde.
I fixture-listen så står det at kampen sendes i Audio, men denne artikkelen på Arsenal.com tilsier at Player viser video live fra kampen.

 

Kampen mot Boreham Wood har blitt en tradisjonell start på Pre-season for Arsenal. Dette er en kamp der det blir brukt mange unge og lovende i tillegg til noen seniorspillere.
Der er ingen av våre spillere som har vært med i VM-troppene som er i trening ennå, så de spillerne vil ikke være å se hverken på eller rundt banen. Jeg tror heller ikke at vi får se så mange av våre beste spillere som nå er i trening. Dette blir selvsagt en kamp med mange bytter og jeg forventer at vi kan få se litt av noen av våre nye spillere.

Siden dette som sagt blir en kamp med mange bytter så er det ingen vits i å komme med forslag til spillere som kommer til å starte, men jeg kan prøve å gjette noen av spillerne som kommer til å få litt spilletid.

I mål: Macey og Emi. Jeg tror ikke vi får se Leno før laget drar til SIngapore.
Stoppere: Chambers og Holding antar jeg vi får se, og sansynligvis også Mavropanos. Sokratis er nok også en spiller vi ikke får se før Asiaturen.
Back: Her tror jeg det blir mye ungt, kanskje spiller Kolasinac litt. Det er også godt mulig at vi får se Jenkinson på banen.
På midten og i angrep så tror jeg i gang på mange unge spillere. AMN antar jeg vi får se og kanskje også nysigneringen Guendouzi. Kanskje får vi se noen av "salgsobjektene" Lucas og Campbell?

EDIT: I samme artikkel som nevner videosendingen av kampen så står det også at vi kan forvente oss å se bl.a. Auba, Mhiki og Ramsey.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvem som spiller, så burde vi kunne få se glimt av filosofien til Emery. Selvfølglig skal man ikke legge all verden i denne kampen siden det både er tidelig og at gutta er inne i en periode med mye trening,  men håper virkelig å få se litt av det aggressiv gjenvinning presset. Det hadde gledet meg stort.

Link to comment
Share on other sites

Laget som starter mot Boreham Wood (formasjon er gjetning fra min side)

Cech

Bellerin - Sokratis - Mavropanos - Osei-Tutu

AMN - Willock

Smith Rowe - Nelson - Auba

Laca

 

Kanskje litt merkelig at vi starter med en høyre back på venstre siden, men Osei-Tutu behersker kanskje begge sider.
Hvem som starter sentralt på offensiv midt er jeg usikker på, men det blir spennende å se "stjerneskuddet" Smith Rowe.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Polljen said:

Laget som starter mot Boreham Wood (formasjon er gjetning fra min side)

Cech

Bellerin - Sokratis - Mavropanos - Osei-Tutu

AMN - Willock

Smith Rowe - Nelson - Auba

Laca

 

Kanskje litt merkelig at vi starter med en høyre back på venstre siden, men Osei-Tutu behersker kanskje begge sider.
Hvem som starter sentralt på offensiv midt er jeg usikker på, men det blir spennende å se "stjerneskuddet" Smith Rowe.

Kult lag (selv om kampen mangler en kamptråd). 

Sillert kult for Boreham Wood å møte Laca og Auba. 

 

BE - assistant manager

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ben elfen said:

Kult lag (selv om kampen mangler en kamptråd). 

Sillert kult for Boreham Wood å møte Laca og Auba. 

 

BE - assistant manager

Nå er det jo slik BE at gamle Polljen ikke har monopol på kamptråder. Kanskje unge BE kan være sommervikar ?

Link to comment
Share on other sites

Just now, Marius- said:

Syntes auba skull vært spiss og laca kant ellers tommel opp

Det kan jo bli slik også. Ikke så lett å lese formasjon ut fra en enkel liste på Twitter..... Formasjonen er min gjetning. 

Det har jo også vært nevnt at Emery kan komme til å starte med 4 3 3, kanskje Nelson da blir flyttet ned på kanten ved siden av AMN og Kåre. 

Link to comment
Share on other sites

Helt nytt lag i andre omgang, men jeg ble "kastet" ut av Player så jeg får ikke se akkurat nå. Får oppdatere laget ut fra tekstreferatet.

Emi

Jenkinson - Mustafi - Holding - Kolasinac

Ramsey -  Chambers

Mhiki - Reine-Adelaide - Perez

Nketiah

 

(kom inn på Player igjen ?)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...