Jump to content

2018.05.06 Burnley (H)


Polljen

Recommended Posts

Kommentatorene her ser ingen fremtid for wilshere i Arsenal til tross for den assisten. Meldes om at han krever rundt 2mill i uka. Good riddance

Kommentarene her synes det er synd at Southgate ikke er noe fan av Jack. For han er kanskje den beste engelske midtbanespilleren når det kommer til kreativitet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Kommentarene her synes det er synd at Southgate ikke er noe fan av Jack. For han er kanskje den beste engelske midtbanespilleren når det kommer til kreativitet.

Det kan hende, men så er ikke England særlig gode heller.

Link to comment
Share on other sites

Det kan hende, men så er ikke England særlig gode heller.

Nei nei, men England har ganske mange gode midtbanespillere.

 

Uansett tror jeg de kommentatorene du hører på har feil når det gjelder Jack.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det Ramsey og Welbeck som må spille? Hvorfor kan ikke Niles få noen minutter?

 

Ekstremt positiv mot Manchester United, men får ikke noe mer tillit etter det. Irriterer meg noe jævlig.

Link to comment
Share on other sites

Så lenge og så suksessfull har han vel ikke vært i klubben?

 

7 år i Arsenal, vinner av 3 FA Cuper og Arsenal-supporter siden han var liten. For å ikke snakke om en levende legende på det tyske landslaget. Samt en fantastisk flott fyr utenom banen også.

Link to comment
Share on other sites

 

7 år i Arsenal, vinner av 3 FA Cuper og Arsenal-supporter siden han var liten. For å ikke snakke om en levende legende på det tyske landslaget. Samt en fantastisk flott fyr utenom banen også.

Joa liker Per jeg å! Men falt ingen tåre.

Uansett! Perfekt siste hjemmekamp for Wenger. Godt gjort av både han og gutta! Følelsen av å vite at en ny manager er på plass neste gang er for meg nesten mer «øyedressing» ;)

Link to comment
Share on other sites

Så lenge og så suksessfull har han vel ikke vært i klubben?

Det MÅ vel ikke tjenestetid og suksess til for å fortjene litt sentimentalitet? Jeg har alltid hatt sansen for Per, selv om jeg var noe kritisk i perioder. Når BFG og Kos var på toppen så var de et formidabelt stopperpar!!!

 

PS!! Jeg var faktisk veldig overrasket selv over de to tre tårene for de kommer veldig sjeldent frem (sannsynligvis for sjelden)

Link to comment
Share on other sites

Iwobi var fantastisk i dag. Håper så inderlig at vår nye manager klarer å få ut potensiale hans. For det han har vist i glimt så langt i sin Arsenalkarriere er til tider ekstremt.

 

Mavropanos og Chambers var solide, Chambers hakket bedre(færre småfeil) i dag, men Mavropanos ser ut som en stopper som kan bli ekstremt god.

Jack endelig med en god kamp igjen.

 

Og for et spisspar vi har! Hvis Bellerin og Kola(evt Monreal) fortsetter å spille som i dag kan dette bli et veldig fryktet angrepsvåpen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...