Jump to content

2018.05.06 Burnley (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

At det er barnes som er den eneste av de som ser kollisjonen som kommer til å skje, som ender opp med å bli skadd er ganske godt gjort. Xhaka har ingen idea at han kommer. Svak dømming at det droppes etterpå

Link to comment
Share on other sites

 

Tusen takk Hva er den klikkelyden som er hele tiden på streamen?

 

Hei, det er jeg som streamer den, det er rett og slett jeg som sitter med klinkekuler for jeg sliter med nervøsitet.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel ikke sett en så fysisk midtstopper i Arsenal som Mavropanos siden Sol spilte der bak.

 

Veldig spennende. Utrolig morsomt å se at en såpass ung spiller er så fysisk!

 

Chambers har for øvrig også en herlig aggressivitet i spillet sitt, men Mavropanos er bare et gjennomført beist. Har også god teknikk, kald under press og ser rett og slett drit god ut.

Link to comment
Share on other sites

For øvrig verdt å nevne at mannen i Burnley sitt mål Nick Pope har vært jævlig god denne sesongen. Kun De Gea som har vært bedre i buret enn han i mine øyne.

 

Kunne vært et interessant kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg er den eneste som savner mer skudd i dette laget, Wenger har vel en grei "rekord" på ødelagte skuddføtter etter de har kommet til Arsenal, kan nevne 3 som skjøt mye og scora før de kom, blant annet Podolski, Cazorla og Xhaka, Ingen av de skjøt mye etter de kom til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Herlig! Sånn vil vi se Bellerin! Iwobi med nok en god pasning igjennom!

 

Iwobi kan være så jævlig god, men så plutselig så jævlig ræva.

 

For meg er talentet hans udiskutabelt, men det er innsatsen og troen på seg selv han mangler til tider. Håper vår nye manager jobber hardt med han og får ut potensialet hans. For det er skyhøyt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...