Jump to content

2018.04.29 Manchester United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Jeg var usikker på om jeg orket å se denne kampen, og det tok litt tid ut i første omgang før jeg ikke lenger orket å la være å se kampen ;D

 

Jeg gir all honnør til Wenger og de gutta som spilte med kanonen på brystet i dag, jeg er ganske så fornøyd med dere.

Nei det ble ikke poeng med tilbake fra Old Trafford, selv om det var nære på, men dere kjempet og gav aldri opp.

 

Det skal selvsagt også sies at United i dag var en skuffelse, men det tar intet av glanse for den innsatsen dere på et relativt B-preget Arsenal viste i dag. Dere leverte over forventningene!!!

 

Jeg skal ikke kåre noen MoM i dag, men uten tvil så var kampens desidert dårligste spiller Alexis Sanchez fulgt av Paul Pogba.

 

Utskjelte (fra min side) Callum Chambers gjorde en bra figur bak i dag og vår nye greker var også grei der bak.

 

Ja vi tapte, men det var ikke i nærheten av å kunne kalles et stygt tap.

Link to comment
Share on other sites

Aubameyang var ganske svak i dag. Xhaka var bedre i andre omgang, men han svikta i de viktigste øyeblikkene (gjenganger av kapteinene våre). Iwobi jobber sokkene av seg.

 

For meg var det totalt sett Nelson som var den svakeste, med Xhaka og Aubameyang på delt andreplass.

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å gi banens dårligste en av de som scorer mål syntes jeg. Alexis var vel heldigvis ræva. Setter min knapp på han og xhaka

Det var sikkert meg og det at jeg nevnte Pogma du reagerte på ;D

 

Som jeg nevnte så hadde jeg ikke tenkt å se kampen, men klarte ikke å la være når det var spilt en del av første omgang. Jeg startet å se på kampen etter 1-0 målet og fra det tidspunkt hvor jeg startet å se kampen og til kampslutt så mener jeg at Pogba var skuffende :gimme:

Link to comment
Share on other sites

Jepp var din kommentar, men alexis var ræva igjen. Takk bellerin for at han unngår scoring for han.

 

Edit: pogba var også ræva men sliter med å kalle han banens dårligste når han scorer.

 

Jeg er med på det du skriver når det gjelder Pogba :proud:

 

Jeg så som sagt ikke det første Unitedmålet og av en eller annen grunn så hadde jeg heller ikke registrert hvem som lagde det målet, da jeg skrev mitt innlegg.

Uansett så var begge de to nevnte Unitedspillerne skuffende, rent sportslig, ut i fra den kapasiteten de skal ha inne. Jeg er selvsagt fornøyd med dette :D og hovedgrunnen til at jeg dro frem Pogba var at han hadde uforholdsvis mange enkle balltap den timen jeg kikket på kampen.

 

Når det gjelder å vurdere hvem som var dårligst hos Arsenal så velger jeg i dag å ikke nevne noen siden jeg var så overraskende fornøyd med det laget som helhet leverte mot United ;D (selv "negative" Polljen kan overraske :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Mhiki fikk en trøkk i det samme kneet som han nettopp har vært på skadelisten for i noen uker.

 

Muligheten for at noe slikt kunne skje var grunnen til at enkelte av oss var skeptiske til at han skulle spille denne "uviktige" kampen på Old Trafford. Akkurat nå er han iflg Wenger usikker når det gjelder oppgjøret i Madrid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...