Jump to content

2018.04.15 Newcastle United (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

 

Frisk nok til å sitte på benken da?

Beklager min feil ? Han har slitt med sykdom tidligere denne måneden, men jeg er tydeligvis ikke helt oppdatert i nåtid?. Det gjør det selvsagt ikke bedre at han står oppført som benkesliter i den lagoppsillingen jeg selv postet i denne tråden ?
Link to comment
Share on other sites

Et lite spørsmål fra en uvitende gubbe.

 

Er backer normalt så "en bente" at de kun kan spille på en side?

Jeg tenker da på Kolasinac som sliter benken samtidig som Chambers startet på høyre back.

Link to comment
Share on other sites

Et lite spørsmål fra en uvitende gubbe.

 

Er backer normalt så "en bente" at de kun kan spille på en side?

Jeg tenker da på Kolasinac som sliter benken samtidig som Chambers startet på høyre back.

 

Niles burde startet på høyre, men du vet Wenger. Han elsker å spille minst en spiller eller to ute av posisjon.

Link to comment
Share on other sites

 

Niles burde startet på høyre, men du vet Wenger. Han elsker å spille minst en spiller eller to ute av posisjon.

Jeg er med på det du skriver der, men jeg spør likevel igjen om backer normalt sett kun fungerer på sin "favorittside"?
Link to comment
Share on other sites

Jeg er med på det du skriver der, men jeg spør likevel igjen om backer normalt sett kun fungerer på sin "favorittside"?

Bellerin har da fungert på venstreback flere ganger. Lauren og Eboué kunne begge spille på motsatt back. Gyan var en venstrebeint høyreback.

Link to comment
Share on other sites

Høyrebacker kan ofte spille på venstreback, men er ikke så ofte venstrebacker kan spille på høyrebacken. Som regel så er keivhendte (eller keivbeinte i dette tilfellet) langt mer "enfotet" enn det høyrebeinte er.

 

F.eks. som påpekt over så kunne bla. Sagna, Eboue, Lauren osv. spille høyreback, men sjeldent en venstrebeint back kan spille på høyre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...